SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With the stars as her umbrella
nee, dan zou ik ook niet gaan hannesenquote:Op vrijdag 29 april 2016 09:07 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik heb nu een offerte opgevraagd bij een verhuisbedrijf. daar krijg je er 'gratis' een verhuizer bij. Aangezien je maar heel ff bezig bent, zit ik waarschijnlijk rond de 25 euro. dan ga ik écht niet zelf lopen leuren
Hmm opruimen (jeuj) en een zooi sociale dingen.quote:Op vrijdag 29 april 2016 09:13 schreef Arch-Indar het volgende:
En de F1 is weer begonnen.
Nog mensen met leuke plannen dit weekend?
Nee gelukkig nietquote:Op vrijdag 29 april 2016 09:13 schreef Spezza19 het volgende:
Miauw.. jij vertelde toch over je collegas die vertelde over hun veroveringen?
Heb je over hun gedroomd?
jazekerquote:Op vrijdag 29 april 2016 09:13 schreef Arch-Indar het volgende:
En de F1 is weer begonnen.
Nog mensen met leuke plannen dit weekend?
vannacht uur of 2 al richting Schiphol, vliegen om 5:00quote:
ruim 2 uur vantevoren op schiphol wat de neukquote:Op vrijdag 29 april 2016 09:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vannacht uur of 2 al richting Schiphol, vliegen om 5:00
je hebt contact met Marijke d'r sjeik?quote:Op vrijdag 29 april 2016 09:28 schreef Saisai het volgende:
Ik dacht dat amerikanen erg waren, maar mensen uit de verenigde emiraten kunnen er ook wat van.
#dommevragenstellen
wat vroegen ze?quote:Op vrijdag 29 april 2016 09:28 schreef Saisai het volgende:
Ik dacht dat amerikanen erg waren, maar mensen uit de verenigde emiraten kunnen er ook wat van.
#dommevragenstellen
Nee, het is een vrouw. Maar gezien de domme vragen ga ik ervan uit dat ze oorspronkelijk amerikaans is. tering hé.quote:Op vrijdag 29 april 2016 09:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je hebt contact met Marijke d'r sjeik?
Je printer zelf omhoog tillen om het warm te krijgen? Tree voor tree.quote:Op vrijdag 29 april 2016 09:29 schreef Saisai het volgende:
Ze zijn hier met de gasleiding bezig, nu heb ik het de rest van de dag koud want geen gas.
struggles.
nederlanders zijn net zo dom, het gemiddeld iq met amerika scheelt 4 puntenquote:Op vrijdag 29 april 2016 09:28 schreef Saisai het volgende:
#dommevragenstellen
Domme vragen zegt helaas niet zoveel over iq toch?quote:Op vrijdag 29 april 2016 09:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
nederlanders zijn net zo dom, het gemiddeld iq met amerika scheelt 4 punten
Ze wilde een geit kopen voor dr kerelquote:Op vrijdag 29 april 2016 09:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoeveel kamelen ze wilde hebben voor haar kunstwerk?
nou ik leg wel een correlatie tussen hoe lager het iq hoe meer overbodige vragen ja, dat is toch niet zo heel gek, als minder zelf kan bedenken moet je meer vragenquote:Op vrijdag 29 april 2016 09:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Domme vragen zegt helaas niet zoveel over iq toch?
vragen zeggen vaak ook iets over de onzekerheid van mensen, ze willen bevestiging van dingen die ze echt wel wetenquote:Op vrijdag 29 april 2016 09:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou ik leg wel een correlatie tussen hoe lager het iq hoe meer overbodige vragen ja, dat is toch niet zo heel gek, als minder zelf kan bedenken moet je meer vragen
Sowieso bestaan er geen domme vragen. Alleen domme antwoorden.quote:Op vrijdag 29 april 2016 09:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Domme vragen zegt helaas niet zoveel over iq toch?
Maar aan de andere kant, hoe hoger het iq, hoe meer verbanden er gelegd worden, hoe meer vragen er komenquote:Op vrijdag 29 april 2016 09:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou ik leg wel een correlatie tussen hoe lager het iq hoe meer overbodige vragen ja, dat is toch niet zo heel gek, als minder zelf kan bedenken moet je meer vragen
het gaat om domme vragen hehquote:Op vrijdag 29 april 2016 09:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant, hoe hoger het iq, hoe meer verbanden er gelegd worden, hoe meer vragen er komen![]()
Misschien moeten we het type vraag onder de loep nemen
Oh hell yes dat er domme vragen bestaanquote:Op vrijdag 29 april 2016 09:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sowieso bestaan er geen domme vragen. Alleen domme antwoorden.
Zo ongeveer alles van prominent in de tekst eronder staat. Ik had de tekst net zo goed kunnen copy-pasten.quote:
Haha, schattigquote:Op vrijdag 29 april 2016 09:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
onzin, als je onder ene straatnaam bord vraagt waar die straat is is dat gewoon een knetterdomme vraagquote:Op vrijdag 29 april 2016 09:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
oh jawel hoorquote:Op vrijdag 29 april 2016 09:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ursula de Geer?quote:Op vrijdag 29 april 2016 09:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh hell yes dat er domme vragen bestaanJe kent mijn collega Ursula niet
Define: domme vraagquote:
Goh, heb je een bril?quote:Op vrijdag 29 april 2016 09:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Define: domme vraag![]()
Nee, ik heb hier eigenlijk helemaal geen zin in. Ik ga opruimen![]()
ik ga lucifers 2 kleurig aflakken is inderdaad net zo boeiendquote:Op vrijdag 29 april 2016 09:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Define: domme vraag![]()
Nee, ik heb hier eigenlijk helemaal geen zin in. Ik ga opruimen![]()
Ook als de persoon blind of slechtziend is?quote:Op vrijdag 29 april 2016 09:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
onzin, als je onder ene straatnaam bord vraagt waar die straat is is dat gewoon een knetterdomme vraag
oh godquote:Op vrijdag 29 april 2016 09:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goh, heb je een bril?
Terwijl ik een bril op heb.
Is ze lekker? Is ze single?quote:Op vrijdag 29 april 2016 09:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh hell yes dat er domme vragen bestaanJe kent mijn collega Ursula niet
quote:Op vrijdag 29 april 2016 09:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ga lucifers 2 kleurig aflakken is inderdaad net zo boeiend
ze heet ursula...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O+
bedankt voor nog een domme vraagquote:Op vrijdag 29 april 2016 09:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ook als de persoon blind of slechtziend is?
hee jij ook hier?quote:Op vrijdag 29 april 2016 09:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goh, heb je een bril?
Terwijl ik een bril op heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |