abonnement Unibet Coolblue
pi_161828979


3 zomerslaapzakken en 1 hydrofielslaapzak, allen maat 70. Linksboven van Babydump, rechtsboven van Van Asten, linksonder van Frendz (met afritsbare mouwen) en rechtsonder van een onbekend merk.
Mogen met z'n vieren weg voor ¤10,-
pi_161829585
Lipfish summersuit maat 62, nog in prima staat. Mag weg voor 10 euro incl verzenden.

pi_161840794
Ik gooi mijn MaxiCosi ook nog eens in de aanbieding: ¤ 30,- incl. 2 zonnekappen (MC-zwart + Dooky silver stars) en regenhoes.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En alle babykleertjes uit het vorige topic (meisjesrompers, pyjamaatjes, winterjasjes, shirts, slaapzakje, maat 50-68 - foto's zijn via photobucket wel te zien, maar heb nog een stapel extra shirts) mogen als pakket weg voor ¤ 25,- :s)
pi_161840880
Was er nog iemand op zoek naar een tula insert?
Heb nog een ongebruikte die weg mag
pi_161842307
Sjaak heeft opruiming gehouden. Alles mag weg voor heel weinig, anders breng ik het volgend weekend naar de kringloop. Maar dat vind ik eigenlijk zonde...

Rompertjes maat Newborn, allemaal van Carter's. Heeeerlijk zacht. Twee ervan hebben vlekken. 5 voor ¤1,50.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rompertjes maat 62/3 maanden. Meesten van Carter's, 1 van Hema en 1 van Zeeman. Samen voor ¤5,-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bloezen maat 62. 4 voor ¤3,-.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Broeken maat 62. 4 voor ¤5,-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shirtjes maat 62/68. 5 voor ¤2,50.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwembroekjes maat 62/68. Per stuk ¤1,- of 2 voor ¤1,50.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rompertjes maat 62/68, meesten van Hema, een paar uit Amerika. Niet meer de mooiste rompers, wel heel zacht en fijn. Hele stapel voor ¤10,-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shirtjes maat 68. 4 voor ¤2,-.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
T-shirtjes maat 68. 5 voor ¤2,50.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bloezen maat 68 en spencers maat 68. Alles samen voor ¤5,-.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Broeken maat 68. 6 voor ¤7,50.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shirts maat 68/74. Samen voor ¤7,50.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rompers van Carter's, 9 maanden. Allemaal samen voor ¤5,-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Carter's 9 maanden. ¤2,50.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Carter's 9 maanden, leuk voor in december (dus handig als je kindje nu geboren wordt ;) ). ¤4,- voor samen. Er hoort nog een kerstmuts bij, die ga ik even zoeken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pyjama's van Carter's. Er staat in 12 maanden, maar ik vind ze erg klein vallen daarvoor, meer maat 68/74. 2 voor ¤4,-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Truien maat 74. Samen voor ¤5,-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vestjes/truien maat 74. Samen voor ¤5,-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Carter's 12 maanden. Zit een cape bij, die ga ik nog even zoeken. ¤2,50.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maat 74/80, Noppies en Zara geloof ik. Samen voor ¤4,-.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beiden maat 74, onderste is Zara, bovenste weet ik even niet. Samen voor ¤4,-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lunchtrommel van Sesamestreet, uit Amerika. ¤7,50.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 9% gewijzigd door MevrouwCactus op 01-05-2016 17:02:51 ]
pi_161842383
Is die kerstpyjama van fleece Mevr?
pi_161842403
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 11:35 schreef Dot. het volgende:
Is die kerstpyjama van fleece Mevr?
Nee :)
pi_161842417
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 11:30 schreef MevrouwCactus het volgende:
Sjaak heeft opruiming gehouden. Alles mag weg voor heel weinig, anders breng ik het volgend weekend naar de kringloop. Maar dat vind ik eigenlijk zonde...
Shirtjes maat 74. Samen voor ¤3,50.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Broeken maat 74, Hema, Hema, Noppies en nogiets. 4 voor ¤5,-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shirts met lange mouwen, maat 74. Samen voor ¤5,-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Broeken maat 74. 5 voor ¤5,-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allebei Zara maat 80, valt meer als 74. Samen voor ¤4,-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag ik alles in maat 74? Zit nu in de auto. Zal straks ff filteren want dikke truien hebben we niet nodig.

Edit: ik heb de quote aangepast MC!

[ Bericht 63% gewijzigd door Kuukske op 01-05-2016 12:20:48 ]
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_161842446
quote:
14s.gif Op zondag 1 mei 2016 11:37 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Mag ik alles in maat 74? Zit nu in de auto. Zal straks ff filteren want dikke truien hebben we niet nodig.
Is goed, reserveer ik alle 74 even voor jou. Wil je daar ook de 12 maanden-dingeses bij?
pi_161842577
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 11:36 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Nee :)
He jammer, ik hou van die fleecepyjamas van carters :)
pi_161842746
quote:
1s.gif Op zondag 1 mei 2016 11:49 schreef Dot. het volgende:

[..]

He jammer, ik hou van die fleecepyjamas van carters :)
Ik ook. Die van Star Wars is wel fleece. Maar dat moet je leuk vinden (vind ik niet, maar vrouw wel }:| )
pi_161842786
Heb ook nog deze Aapies maat M.







[ Bericht 5% gewijzigd door MevrouwCactus op 01-05-2016 15:45:07 ]
pi_161843577
quote:
1s.gif Op zondag 1 mei 2016 12:00 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Ik ook. Die van Star Wars is wel fleece. Maar dat moet je leuk vinden (vind ik niet, maar vrouw wel }:| )
Die vind ik toch iets te jongensachtig voor mijn meisje en mijn jongen past er helaas niet meer in.
  zondag 1 mei 2016 @ 13:31:03 #39
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_161844216
Crosspost uit t draagtopic:

Iemand hier interesse in mijn eimeibaby antigua? Ik zit er aan te denken m te verkopen en een Kokado flip toddler terug te kopen. Superdrager voor newborns, tot ongeveer maat 92 te gebruiken. Bij interesse maak ik een eigen foto, het is deze: https://emeibaby.com/inde(...)___from_store=german

Hij mag gaan voor ¤100 incl standaard verzenden binnen NL.
pi_161848182
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2016 22:02 schreef Hupje het volgende:
Hilmo, bij mij werkt je slideshow niet, ik zie geen plaatjes.
Ah bedankt! Link heb ik aangepast :)

Heb er ook een broekje aan toe gevoegd, een beetje suede achtig broekje, geen idee het is gewoon katoen, in heel donker grijs van H&M. Maat 86 maar kan ook al bij een 80 vind ik. Vraagprijs ¤ 2

[ Bericht 23% gewijzigd door Hilmo op 01-05-2016 16:33:26 ]
pi_161849757
Shit te laat kuukske is me voor :'( :s)
pi_161850106
Ik heb mijn post aangepast en alles wat Kuukske overneemt, eruit gehaald.
pi_161850581
Mag ik de shirts 74, en de rompers?
Ehm hoe vallen de spijkerbroekjes maat 68 mwc?
Qua maat kan G ze nog wel hebben maar hij heeft spekdijen waar de meeste standaard broeken erg moeilijk over heen gaan
pi_161850950
quote:
1s.gif Op zondag 1 mei 2016 17:33 schreef Cassandra87 het volgende:
Mag ik de shirts 74, en de rompers?
Ehm hoe vallen de spijkerbroekjes maat 68 mwc?
Qua maat kan G ze nog wel hebben maar hij heeft spekdijen waar de meeste standaard broeken erg moeilijk over heen gaan
Zou je misschien (in pm of hier) de link van de foto's willen geven van welke je wilt?
Spijkerbroekjes... Sjaak is redelijk slank (gewicht op -1-lijn) en sommigen waren behoorlijk baggy voor hem. Maar ik vind het moeilijk inschatten voor een ander kind, sorry.
pi_161851585
quote:
1s.gif Op zondag 1 mei 2016 17:56 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Zou je misschien (in pm of hier) de link van de foto's willen geven van welke je wilt?
Spijkerbroekjes... Sjaak is redelijk slank (gewicht op -1-lijn) en sommigen waren behoorlijk baggy voor hem. Maar ik vind het moeilijk inschatten voor een ander kind, sorry.
http://i1296.photobucket.(...)4429_zpsbxubfxec.jpg
http://i1296.photobucket.(...)3114_zpshkzudspp.jpg

Broekjes waag ik mij dan maar niet aan. Hij is echt raar wat dat betreft
pi_161853510
quote:
1s.gif Op zondag 1 mei 2016 18:28 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

http://i1296.photobucket.(...)4429_zpsbxubfxec.jpg
http://i1296.photobucket.(...)3114_zpshkzudspp.jpg

Broekjes waag ik mij dan maar niet aan. Hij is echt raar wat dat betreft
^O^ Ik pak alles voor je in :)
pi_161854578
Ik heb de zolder en kledingkast van mn zoon uitgeruimd.

Wat restjes maat 56 -74
http://s300.photobucket.c(...)056-74?sort=3&page=1

Maat 86-98
http://s300.photobucket.c(...)086-98?sort=3&page=1

Het is helaas niet gelukt om de foto's qua maten in volgorde te zetten.

Binnenkort ook nog meisjeskleren maat 56-74
pi_161854828
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 20:12 schreef Ophelia85 het volgende:
Ik heb de zolder en kledingkast van mn zoon uitgeruimd.

Wat restjes maat 56 -74
http://s300.photobucket.c(...)056-74?sort=3&page=1

Maat 86-98
http://s300.photobucket.c(...)086-98?sort=3&page=1

Het is helaas niet gelukt om de foto's qua maten in volgorde te zetten.

Binnenkort ook nog meisjeskleren maat 56-74
Je mappen staan op privé :)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  zondag 1 mei 2016 @ 20:19:40 #49
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_161854836
edit: wat zij zei ;)
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_161854954
Oh oeps....vergeten.
Ga het aanpassen :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')