je duim?quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat deed ik op de basisschool, en als die kleine sneetjes dan weer een beetje dichtgroeiden ze weer uit elkaar trekken want dat voelde geinig.
wel alleen op m'n duim tho
#fuckedinthebrain
quote:Ik heb net mijn wiskunde proefwerk gemaakt kvond het echt moeilijk... ;X vooral die sommen tussen haakjes enzow. Maarja nu is het af en mag je op je telefoon of whatever. Haha Kanar ging net een spelletje spelen heeft ze haar geluid nog aan staan zoon tering irritant geluidje. Lol. Zo snel mogelijk uit doen zodat haar mobiel niet ingenomen word. Pff ik heb echt honger ik hb geen eten en geen drinkn meegenome en heb ook geen geld bij.
Nee niks moetquote:
Ik moest ook 2 keer, maar de 2e keer ging het primaquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:32 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dat had ik ook ongeveer
alleen dan nog een keer in de zomer
Ik had altijd schaafwonden van hockey, en daar ging ik dan altijd aan pulken enzoquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat deed ik op de basisschool, en als die kleine sneetjes dan weer een beetje dichtgroeiden ze weer uit elkaar trekken want dat voelde geinig.
wel alleen op m'n duim tho
#fuckedinthebrain
Toen ik 13 was praatte ik ook wel zoquote:
Nouja, heb geen inzicht in jouw geld.. maar geen werk hebben + 10k op de bank, dan kun je wel op vakantie. Geen werk + weinig geld op bank, zou ik niet doen.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee niks moetmaar het zou niet verkeerd zijn, aan de andere kant. Gezien het feit dat ik nog geen werk heb is elk al gespaard bedrag wel mooi meegenomen.
korstjes pulkenquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik had altijd schaafwonden van hockey, en daar ging ik dan altijd aan pulken enzo
Helaas voor haar doet ze het onder haar naam en toenaam.quote:
Nog steeds.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:35 schreef Divje het volgende:
[..]
korstjes pulkenwie deed dat nou niet vroegah
En dan opetenquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:35 schreef Divje het volgende:
[..]
korstjes pulkenwie deed dat nou niet vroegah
Wie heeft dat nou nietquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vind wel dat ik altijd iets van 20k op de bank moet hebben eigenlijk.
Klopt klopt.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Toen ik 13 was praatte ik ook wel zo
[..]
Nouja, heb geen inzicht in jouw geld.. maar geen werk hebben + 10k op de bank, dan kun je wel op vakantie. Geen werk + weinig geld op bank, zou ik niet doen.
Maar hoeveel geld jij vind dat je op de bank moet hebben, dat is persoonlijk
Nee, vind het gewoon naar als mensen zichzelf snijdenquote:
sorry no homoquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:37 schreef Nouri het volgende:
Mocht je dit lezen, ik hou super veel van je en ik wil je graag nog vertellen wat er is voor de 5e. Jwz wat er op de 5e is... Ik voel me echt schuldig... Pff. I love you.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |