goorquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:23 schreef Crack_ het volgende:
http://bloodycarman.webnode.nl/news/ruzie-/
Dude, wtf?!![]()
echt serieus
Oke, dat klinkt niet echt chillquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:24 schreef supersof het volgende:
[..]
nee, heel de zomer werken denk ik
en verstandskies eruit laten halen
quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik heb het gevoel dit gesprek al gevoerd te hebben![]()
Maar ik misschien roadtrip door Europa maar nog niets zeker
quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
kan je net zo goed mijn pohi lezen
Veel meer genot ook
Het is wel fucking oud maar dan nog. Dat kind draait alles om naar 'wat doen mensen me aan!quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De volgende keer als ze het doet ziet Wesley het niet meer door de vingers.
jaquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:29 schreef JanCees het volgende:
Hebben al die kinderen meivakantie ofzo
Tering herrie buiten
hoi aldoquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:29 schreef AldoTheApache het volgende:
Goedemiddag schone deernes en deerninnen
Wat is daar goor aan? Het is amper iets, alsnog wel slecht natuurlijk hoor.quote:
nee niet echtquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke, dat klinkt niet echt chill
[..]nou dan ben ik het alweer vergeten, maar leuk als je dat zou gaan doen. Zou ook wel roadtripje door europa willen hoor, chillie
[..]
[..]
Het is wel fucking oud maar dan nog. Dat kind draait alles om naar 'wat doen mensen me aan!![]()
'
jaaa moet je wel doen, straks doen je niks leuksquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:30 schreef supersof het volgende:
[..]
nee niet echt
ik heb er niet eens over nagedacht om iets leuks te plannen eigenlijk
die foto'squote:Op vrijdag 29 april 2016 13:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat is daar goor aan? Het is amper iets, alsnog wel slecht natuurlijk hoor.
quote:
Ik zeg altijd: Doen!quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:31 schreef Fok-it het volgende:
Ik twijfel heel erg of ik op vakantie moet gaan deze zomer
Ik zal je helpen, nee je moet nietquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:31 schreef Fok-it het volgende:
Ik twijfel heel erg of ik op vakantie moet gaan deze zomer
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
ja dat had ik ook ongeveerquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:31 schreef AldoTheApache het volgende:
Verstandskiezen![]()
Ik moest toen naar de kaakchirurg om ze eruit te laten halen. En toen was het een week later gaan ontsteken, kon ik weer terugDeed zoveel pijn dat ik mijn mond niet eens 1 cm open kon doen
iehlquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat deed ik op de basisschool, en als die kleine sneetjes dan weer een beetje dichtgroeiden ze weer uit elkaar trekken want dat voelde geinig.
wel alleen op m'n duim tho
#fuckedinthebrain
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |