Nouja onterecht?! Niemand gaat een baantje wat ze kut vinden en slecht betaald aannemen als je iedere maand gratis geld krijgt lijkt mequote:Op vrijdag 29 april 2016 13:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ik weet ik
Ik weet al langer dat het veel is![]()
Maar ja, ik kan er ook niks an doen weet je. In principe kan ik tot mn 65ste erop teren.
Niet dat ik dat doe natuurlijk, ik wil gewoon werk mja. Je word er wel iets kritischer doorqua baantjes met weinig salaris enzo, wat wel onterecht is misschien mja
Ja klopt.quote:
whyquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Jup. Ik had bezwaar aangedingest en wordt nu niet herkeurd
Ligt eraan hoe leuk je het daadwerkelijk vindtquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je je werk leuk vind heet je loon ineens gratis geld ja?
Ik hoorde laatst van het uwv dat ik hem niet zouverliezen in de toekomst dusjaquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:52 schreef Nouri het volgende:
[..]
wanneer je klaar ben met studie krijg beoordeling
bitcoingodquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beter dan geld weg laten rotten ja.
Moeten beetje aan vermogensplanning denken.
dan liegt het uwvquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst van het uwv dat ik hem niet zouverliezen in de toekomst dusja
Tenzij ik werk heb natuurlijk, of ga emigreren
Nou ja, je kan zeggen: werken is beter dan thuis zitten. Dat vind ik zelf ook. Maar ik had laatsat bijv bij kpn een solli lopen waar ik voor training uitgenodigd was. En salaris was iets van 7.50 brutoquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nouja onterecht?! Niemand gaat een baantje wat ze kut vinden en slecht betaald aannemen als je iedere maand gratis geld krijgt lijkt me
Ja, kun je beter kansloos thuis blijven zitten.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, je kan zeggen: werken is beter dan thuis zitten. Dat vind ik zelf ook. Maar ik had laatsat bijv bij kpn een solli lopen waar ik voor training uitgenodigd was. En salaris was iets van 7.50 brutoAls ik 24 uur per week zou werken zou ik 150 euro minder verdienen dan nu, tsja dat kan ik moeilijk aannemen dan
Drissquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, je kan zeggen: werken is beter dan thuis zitten. Dat vind ik zelf ook. Maar ik had laatsat bijv bij kpn een solli lopen waar ik voor training uitgenodigd was. En salaris was iets van 7.50 brutoAls ik 24 uur per week zou werken zou ik 150 euro minder verdienen dan nu, tsja dat kan ik moeilijk aannemen dan
dan compenseren ze je toch gewoonquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het zal voornamelijk vastgoed worden op beetje fatsoenlijke plek.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
een beetje
een beetje in ETH
beetje vastgoed
beetje betten op feyenoord kampioen
gaap gaapquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, kun je beter kansloos thuis blijven zitten.
Ditquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:56 schreef Typisch het volgende:
Je gaat echt geen lekker salaris tegemoet als je maar blijft wachten en niet werken al die tijd. Dus blijf je al die baantjes afwijzen.
snap het ook niet zo goedquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, kun je beter kansloos thuis blijven zitten.
Ik hoef ook geen lekker salaris. Wel een minimum salarisquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:56 schreef Typisch het volgende:
Je gaat echt geen lekker salaris tegemoet als je maar blijft wachten en niet werken al die tijd. Dus blijf je al die baantjes afwijzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |