Ja en je moet bedenken waar je vrolijker van wordt, eventueel twee kleinere vakanties of een grotere zeg maarquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Ik ga ook niet hoor
Maar soms heb je weleens dat je dentk van hmn zou ik toch niet een weekje gaan?
Maar nee, niet verstandig dit dat
Ga je een hissa kopen ja?quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar na zomer gaat alles in vastgoed gok ik.
Nietquote:
Ik vind dat echt tyfus veelquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja weet niet precies op basis van 36 of 40 ofzo. Maar wel gewoon volledig ja.
de oude ook tochquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet
Ik hoor bij die ouwe groep. Die nieuwe wordt herkeurd.
Chillquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, gok het wel.
En dan van de huur leven.
Beter dan geld weg laten rotten ja.quote:
Oud ook. Iig wordt je arbeidsvermogen opnieuw beoordeeld.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet
Ik hoor bij die ouwe groep. Die nieuwe wordt herkeurd.
Wegsluisen naar Panama?quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beter dan geld weg laten rotten ja.
Moeten beetje aan vermogensplanning denken.
ik wist het welquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:51 schreef Divje het volgende:
[..]
Oud ook. Iig wordt je arbeidsvermogen opnieuw beoordeeld.
Weet ik weet ikquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind dat echt tyfus veel, helemaal voor jou. Niet stom bedoeld he, maar als je opleiding kan doen enzo dan kun je later ook werken dus ook minder wajong. Maar jij bent zeker voor 2010?
En niet persoonlijk richting jou hoor, als je het kan pakken moet je alles pakken natuurlijk. Gratis geld heueueu
Dat bestaat nietquote:
Jup. Ik had bezwaar aangedingest en wordt nu niet herkeurdquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:51 schreef Nouri het volgende:
[..]
ik wist het wel
in de komende twee jaar dacht ik
Ja geen idee hoe ze dat doenquote:
Alleen door de plebejersquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tegenwoordig word je dan met de nek aan gekeken.
Vrijheid van de grillen van een overheid is een groot goed.quote:
Als je je werk leuk vind heet je loon ineens gratis geld ja?quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat bestaat niet
Als je seksverslaafd bent wel trouwensDan verkoop je jezelf gewoon
wanneer je klaar ben met studie krijg beoordelingquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja geen idee hoe ze dat doen
Na 2010 was herkeuring geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |