Hey Kaneel, hoe is die leef?quote:
Ik lijk met de dag zieker te worden.quote:
Awww. Hoe lang ben je al ziek?quote:Op vrijdag 29 april 2016 09:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik lijk met de dag zieker te worden.
Nu verplicht emmer naast mijn bed
En hoe is jouw leef?
Dinsdagavond ofzo.quote:Op vrijdag 29 april 2016 09:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Awww. Hoe lang ben je al ziek?
Gaat wel oké. Nu in de trein richting Heppie.
We gaan een museum in Leiden bezoeken morgen en daarna uit eten. Morgen is ons jubileum.quote:Op vrijdag 29 april 2016 09:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dinsdagavond ofzo.
Leuk, leuk. Gaan jullie nog iets bijzonders doen?
Dat klinkt niet verkeerd.quote:Op vrijdag 29 april 2016 09:42 schreef Fera het volgende:
[..]
We gaan een museum in Leiden bezoeken morgen en daarna uit eten. Morgen is ons jubileum.
Ik weet niet hoe het heet.quote:Op vrijdag 29 april 2016 09:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat klinkt niet verkeerd.
Welk museum en welk restaurant?
Oudheden waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 29 april 2016 09:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het heet.Het was Hepje zijn idee, dus ik zal het wel eens vragen. Volgens mij was er een expositie over de Romeinen. Waarschijnlijk gaan we sushi eten.
Ik moet trouwens dringend naar de wc, maar dan moet ik Bogie alleen laten.
Ja. Dat volgens mij. In ieder geval interessant. Maar mijn geheugen faalt.quote:Op vrijdag 29 april 2016 09:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oudheden waarschijnlijk.
En sushi, uiteraard, hehe. Stelletje verslaafden
Is het druk in de trein?
Is wel erg krap.quote:
Mexicaans kan ik achter staan, dat is heerlijk.quote:Op vrijdag 29 april 2016 10:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Dat volgens mij. In ieder geval interessant. Maar mijn geheugen faalt.
We houden ook heel erg van Mexicaans. Maar dat hebben we recentelijk nog met Fokkie gegeten.
Ik kan er geen genoeg van krijgen. Wel echt één van mijn favoriete keukens. En in Arnhem zitten sowieso twee goede Mexicaanse restaurants.quote:Op vrijdag 29 april 2016 10:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mexicaans kan ik achter staan, dat is heerlijk.
oh ik ben nog maar een keer in zo'n wc geweest en die was best groot. Maar gelukkig was hij er nog toen je terug kwamquote:Op vrijdag 29 april 2016 10:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Is wel erg krap.
Ben alsnog gegaan. Wat een opluchting. En Bogie zat heel braaf te wachten toen ik terug kwam.
Ik kan me er geen voor de geest halen, eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 april 2016 10:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan er geen genoeg van krijgen. Wel echt één van mijn favoriete keukens. En in Arnhem zitten sowieso twee goede Mexicaanse restaurants.Weet je er toevallig nog één in Leiden?
Even kijken. Ben wel nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 29 april 2016 10:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kan echter wel de Eritreër aanraden. Potverdikkeme wat is dat lekker
Ik had hem al gevonden. Ziet er wel smakelijk uit. Ben benieuwd wat Hepje er van vindt.quote:
In diezelfde straat zit ook een goede Indo, een Thai en nog iets dat ik even vergeet.quote:Op vrijdag 29 april 2016 10:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had hem al gevonden. Ziet er wel smakelijk uit. Ben benieuwd wat Hepje er van vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |