Mijn klacht gaat over chimeids die het snel voor gezien hebben na aantal ruzies
fatih gaat langzaam richting 30 toe en wilt graag kinderen maar al mijn relaties duren max 1 maand omdat meeste chimeids anno 2016 na een 4'e ruzie al voor gezien hebben en weer naar anderen gaan zoeken op tinder nu is het feit dat ik agressie problemen heb, vroeger was heel erg met slaan schreeuwen alles maar tegenwoordig gebeurd het alleen als ik gefrustreerd ben
Wat nu probleem is ik kan zo een chimeid helemaal in pakken de eerste 3 dates, zodat zij kapot veel om mij geeft en denkt, maar daarna komt vaak eerste grote ruzie dat ik haar voor kk turken slet uitscheld enzo en die dingen, soms voelt fijn om gewoon zo een meisje te kwetsen maar de eerste x pikken ze het vaak en vergeven ze het snel snel omdat ze verliefd zijn maar na tweede x ruzie moeten ze langer nadenken en 3'e keer hebben ze geen zin meer in verdriet en vertrekken
nu kan ik hier niks aan doen omdat ik te snel reageer op situaties en mijn gevoelens niet onder controles heb
klacht fatih is klaar voor serieuze relatie met mooie huis en dikke auto voor de deur met mooie chimeid maar door zuurstofgebrek bij geboorte emoties niet goed kunnen verwerken waardoor ik sneller boos word en ga schelden als normaal persoon en drm geen meisje kunnen houden voor een langere relatie en drm ook geen kinderen nog hebben