Ik zou er de humor wel van in kunnen zien.quote:Op vrijdag 29 april 2016 00:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
ligt aan het moment natuurlijk
op een date met eten gooien is nogal raar bijvoorbeeld
ik heb eens eten gegooid naar een docent, dat was minder humor achterafquote:Op vrijdag 29 april 2016 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou er de humor wel van in kunnen zien.
Als we de restjes er samen af spoelen naderhand dan
Je spreekt uit ervaring?quote:Op vrijdag 29 april 2016 00:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
ligt aan het moment natuurlijk
op een date met eten gooien is nogal raar bijvoorbeeld
wow nu pasquote:Op vrijdag 29 april 2016 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
hey sof, british airways heeft het EINDELIJK veranderd.
Hahaquote:Op vrijdag 29 april 2016 00:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb eens eten gegooid naar een docent, dat was minder humor achteraf
typisch brugklassertgenot
Ja, wat een mongolen.quote:Op vrijdag 29 april 2016 00:21 schreef supersof het volgende:
[..]
wow nu pas
ik wilde het nog vragen maar dacht dat het wel al veranderd zou zijn
heeft lang geduurd zeg
broodje pindakaas op zijn overhemdquote:Op vrijdag 29 april 2016 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hahawat voor eten?
Ik heb als middelbare scholier er weleens voor gezorgd dat mijn klasgenoot naast me zijn volle mond door het lachen uitspuugde op het meisje voor haar
Ik had de verkeerde achternaam ingevuld bij vriendinquote:
jaquote:
nee, toen ik a-levels haalde gewoon smerig hard gezopen.quote:
Ja, maar weet niet eens meer wat we allemaal dedenquote:
Oh my. Dat is en blijft een drama ja. Gelukkig is t opgelost.quote:Op vrijdag 29 april 2016 00:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had de verkeerde achternaam ingevuld bij vriendin
En een hele naam veranderen zijn ze niet zo happig op.
Ja maar was niet zo want avond ervoor was gala en na het gala gingen we nacht doorhalen in het park met vies veel drankquote:
Het was een vrij logisch verhaal dat de achternaam naar mijn achternaam moest worden veranderd.quote:Op vrijdag 29 april 2016 00:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh my. Dat is en blijft een drama ja. Gelukkig is t opgelost.
Ik weet niets meer van mijn prom vies blackout gezopenquote:Op vrijdag 29 april 2016 00:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja maar was niet zo want avond ervoor was gala en na het gala gingen we nacht doorhalen in het park met vies veel drank
met een boot door rotterdam gevarenquote:Op vrijdag 29 april 2016 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik weet niets meer van mijn prom vies blackout gezopen
Had tijdje terug met m'n ma ook zoiets. Had haar initialen ingevuld ipv volledige naamquote:Op vrijdag 29 april 2016 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het was een vrij logisch verhaal dat de achternaam naar mijn achternaam moest worden veranderd.
Maar BA deed erg lastig.
oh raar om de stunt na gala te doen danquote:Op vrijdag 29 april 2016 00:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja maar was niet zo want avond ervoor was gala en na het gala gingen we nacht doorhalen in het park met vies veel drank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |