nee totaal nietquote:Op vrijdag 29 april 2016 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Vinden jullie Beyonces nieuwe dingen ook zo BRILJANT, WEERGALOOS, GEWELDIG.
Meer dat als ik een keer humeurig ben allemaal opmerkingen naar m'n hoofd krijgquote:Op vrijdag 29 april 2016 00:13 schreef supersof het volgende:
[..]
oh, verwachten ze meteen weer dingen van je dan ofzo?
niet gehoordquote:Op vrijdag 29 april 2016 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Vinden jullie Beyonces nieuwe dingen ook zo BRILJANT, WEERGALOOS, GEWELDIG.
ach meid, gaat het?quote:Op vrijdag 29 april 2016 00:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Meer dat als ik een keer humeurig ben allemaal opmerkingen naar m'n hoofd krijgdan denk ik, laat me anders gewoon ff
Ik wilde een opmerking maken over Feyenoord. Maar hou me in. Gezien de rest van de users hier.quote:
dat doen ze wel goed jaquote:Op vrijdag 29 april 2016 00:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
vind beyonce wel baas
wel respect voor mensen die zo een imperium op kunnen bouwen
ik kan er echt niet tegen als dingen kapot worden gemaakt voor entertainment. Zoals ruiten inslaan of eten gooien ofzo.quote:
oh zoquote:Op vrijdag 29 april 2016 00:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Meer dat als ik een keer humeurig ben allemaal opmerkingen naar m'n hoofd krijgdan denk ik, laat me anders gewoon ff
dat mag hoor, ik denk dat ik ze allemaal al gehoord heb ondertussenquote:Op vrijdag 29 april 2016 00:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik wilde een opmerking maken over Feyenoord. Maar hou me in. Gezien de rest van de users hier.
Snor jong.
nee joh dat komt omdat ze net terug is uit barcelonaquote:Op vrijdag 29 april 2016 00:16 schreef supersof het volgende:
[..]
oh zo
maar dat heeft iedereen wel toch
Eten gooien?quote:Op vrijdag 29 april 2016 00:16 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kan er echt niet tegen als dingen kapot worden gemaakt voor entertainment. Zoals ruiten inslaan of eten gooien ofzo.
Kweet nie. Heb t continue.quote:Op vrijdag 29 april 2016 00:16 schreef supersof het volgende:
[..]
oh zo
maar dat heeft iedereen wel toch
Oh dat zeker. Maar de manier waarop ze zich profileert heb ik niks meequote:Op vrijdag 29 april 2016 00:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
vind beyonce wel baas
wel respect voor mensen die zo een imperium op kunnen bouwen
ik vind dat echt HEEL storendquote:
Ben je nou jellyquote:Op vrijdag 29 april 2016 00:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee joh dat komt omdat ze net terug is uit barcelona
nee typ heeft zand in zijn kutquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |