Wat is een mannentaak in huis volgens jouquote:Op donderdag 28 april 2016 23:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vrouwentaak in de kern.
Maar ja, als niet anders kan moet man maar schikken
Ik denk 'geflipte kip'.quote:Op donderdag 28 april 2016 23:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat zou jij maken om het hart van een man te veroveren cachie?
overhemden strijkenquote:Op donderdag 28 april 2016 23:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat is een mannentaak in huis volgens jou
Je bent zelf een geflipte kipquote:
snap niet dat je dat nog zo stellig kunt zeggenquote:Op donderdag 28 april 2016 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vrij normale gedachtegang hoor in de wereld.
Wat is dat?quote:
Uh, omdat dat in vrijwel elke cultuur nog zo is?quote:Op donderdag 28 april 2016 23:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
snap niet dat je dat nog zo stellig kunt zeggen
ik bedoel dat jij dat daadwerkelijk echt een vrouwentaak vindtquote:Op donderdag 28 april 2016 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uh, omdat dat in vrijwel elke cultuur nog zo is?
Oh dat doet mijn moeder voor mijn vaderquote:
Ja, lijkt me niet gek.quote:Op donderdag 28 april 2016 23:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik bedoel dat jij dat daadwerkelijk echt een vrouwentaak vindt
Ik strijk alles hier.quote:Op donderdag 28 april 2016 23:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh dat doet mijn moeder voor mijn vader
ik vind het vuilnis nou een echte taak voor de man
daaromquote:Op donderdag 28 april 2016 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, lijkt me niet gek.
Niet dat een man het niet kan, ligt aan situatie
Ik strijk helemaal niksquote:
Dat iets zo is, betekent niet dat het per se moet blijven. Dat is als zeggen dat wiet slecht is omdat het illegaal is. Is een drogreden eerste klasquote:Op donderdag 28 april 2016 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uh, omdat dat in vrijwel elke cultuur nog zo is?
Omdat het in een ideale situatie door de vrouw in het huishouden wordt meegenomen.quote:Op donderdag 28 april 2016 23:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
daarom
hoe is het dan in de kern een vrouwentaak?
oeh dat klinkt erg lekkerquote:Op donderdag 28 april 2016 23:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kip met daarin pesto en kruidenkaas met daar omheen ham met groente.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |