Uiteraard.quote:
is dit sarcastisch?quote:Op donderdag 28 april 2016 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Haha wow.
wat een ge-emancipeerde opas
Ik heb 1 keer die kaassausje gegeten uit een pakjequote:Op donderdag 28 april 2016 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uiteraard.
En gehaktbal met vies veel jus
Het is nog best lekker opzich, als de bloemkool niet doorggekookt is.quote:Op donderdag 28 april 2016 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer die kaassausje gegeten uit een pakje
Mijn oma zei laatst:quote:Op donderdag 28 april 2016 23:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee ken echt niemand van 60+ man die kan koken lol
quote:Op donderdag 28 april 2016 23:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn oma zei laatst:
'ja ik kookte altijd, maar toen je opa met pensioen ging zei ik dat we de rollen gingen verdelen, en nu moet hij koken'
lol
lolquote:Op donderdag 28 april 2016 23:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn oma zei laatst:
'ja ik kookte altijd, maar toen je opa met pensioen ging zei ik dat we de rollen gingen verdelen, en nu moet hij koken'
lol
Volgens mij vindt hij het wel leuk, dus denk dat ie het daarom niet erg vindt.quote:Op donderdag 28 april 2016 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lol
als mijn oma in polen een man/vriend had gehad denk ik niet dat ze hem in de keuken had gelaten
en als ik de verhalen van mn opa uit engeland hoor denk ik ook niet dat ie had gekookt
wel baas kan ie het een beetje
soepen maken kan echt iedereenquote:Op donderdag 28 april 2016 23:50 schreef supersof het volgende:
Maar hij kan wel goed koken jaheerlijke soepen
Is wel beste maarja tijden veranderenquote:Op donderdag 28 april 2016 23:50 schreef Typisch het volgende:
Dat alleen vrouwen horen te koken wordt gelukkig door de mensen in mijn omgeving alleen gebruikt als grapje.
uh, neequote:Op donderdag 28 april 2016 23:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is wel beste maarja tijden veranderen
waarom moeten vrouwen koken?quote:
Vrouwentaak in de kern.quote:
Wat zou jij maken om het hart van een man te veroveren cachie?quote:
volgens wie?quote:Op donderdag 28 april 2016 23:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vrouwentaak in de kern.
Maar ja, als niet anders kan moet man maar schikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |