gngnquote:Op vrijdag 29 april 2016 00:46 schreef Typisch het volgende:
tijd om het bed maar eens op te zoeken
beloofd morgen ochtend vroeg te gaan sporten met mijn chick
gegroet fokkertjes, fijne nacht nog
Net nog 100 crunchies gedaan koekoekquote:
nee helemaal niksquote:
morgen lerenquote:Op vrijdag 29 april 2016 00:48 schreef supersof het volgende:
[..]
nee helemaal niks
heel erg saai
jij wel?
heb je bijna tentamens?quote:Op vrijdag 29 april 2016 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
morgen leren
zaterdagochtend leren
zaterdagmiddag/avond/zondagochtend heb ik bezoek
daarna weer leren
ja gelukkig nog halverwege een excuus om eventjes niet te lerenquote:Op vrijdag 29 april 2016 00:50 schreef supersof het volgende:
[..]
heb je bijna tentamens?
ik moet eigenlijk ook leren ja hmm
lekker hoorquote:Op vrijdag 29 april 2016 00:50 schreef supersof het volgende:
morgen even hardlopen, hopelijk nog even naar de dokter
in de avond bij een vriendin eten
wie komen er op bezoek?quote:Op vrijdag 29 april 2016 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja gelukkig nog halverwege een excuus om eventjes niet te leren
dat is wel leuk
maar voor de rest zwaar leef weekend
heb vaak dat ik bijna flauw ga vallen, heel rare duizeligheid en benauwdheid. Wil weten wat het kan zijn of dat ik misschien tekorten heb ofzoquote:Op vrijdag 29 april 2016 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lekker hoor
waarom moet jenaar de dokkie
morgenavond vergadering zaterdagavond Enkhuizen in zondag overdag voetballen daarna misschien 3de helft daarna misschien uit als er animo is. Dan dinsdag werken en vanaf donderdag Kermisquote:
nu al kermis?quote:Op vrijdag 29 april 2016 00:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
morgenavond vergadering zaterdagavond Enkhuizen in zondag overdag voetballen daarna misschien 3de helft daarna misschien uit als er animo is. Dan dinsdag werken en vanaf donderdag Kermis
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
wowquote:Op vrijdag 29 april 2016 00:52 schreef supersof het volgende:
[..]
heb vaak dat ik bijna flauw ga vallen, heel rare duizeligheid en benauwdheid. Wil weten wat het kan zijn of dat ik misschien tekorten heb ofzo
kermisgodquote:Op vrijdag 29 april 2016 00:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
morgenavond vergadering zaterdagavond Enkhuizen in zondag overdag voetballen daarna misschien 3de helft daarna misschien uit als er animo is. Dan dinsdag werken en vanaf donderdag Kermis
quote:Op vrijdag 29 april 2016 00:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kent je vriendin haar ook dan?“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op vrijdag 29 april 2016 00:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]Ahhh wat leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
veel plezier alvast
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Nee, niet zo goed, 2 keer gesproken.quote:
Ja misschien welquote:
alleen b12quote:Op vrijdag 29 april 2016 00:55 schreef Fok-it het volgende:
Je slikt toch al het een en ander aan supplementen en vitamines Sof? Dacht day tje dat laatst zei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |