Jezus wat een naai actie is dat.quote:Op donderdag 28 april 2016 13:48 schreef supersof het volgende:
pfff
heb maand geleden kaarten voor een dansvoorstelling gekocht voor mij en mijn moeder op moederdag. Is er opeens een actie voor die voorstelling dat je je moeder gratis mee mag nemenen heb al gebeld of ze daar nu iets mee kunnen doen aangezien ik ze al heb besteld, maar dat mag niet zei die mevrouw
Ja, het is 'maar' 17,50 per kaartje, maar alsnog, kan daar bijna een week van etenquote:Op donderdag 28 april 2016 13:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jezus wat een naai actie is dat.
Van 17.50? Vandaar dat je zo dun bent :squote:Op donderdag 28 april 2016 13:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, het is 'maar' 17,50 per kaartje, maar alsnog, kan daar bijna een week van eten
Nee van 20/25 ongeveerquote:Op donderdag 28 april 2016 13:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Van 17.50? Vandaar dat je zo dun bent :s
Vandaar dat je zo dik bent.quote:
wowquote:
Ik ben niet heel efficientquote:
Dit had ik toen ik alleen woonde heel erg.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben niet heel efficientWakker worden, realiseren dat je geen brood hebt enzo, dan haal je maar wat op het station. Ja dan wordt het snel veel.
Geen flauw idee eigenlijk.quote:
Oh ja dat heb ik ook wel soms. Maar dan meer met middag eten. Dat ik te weinig mee heb genomen naar school. Ik heb altijd wel ontbijt, brinta, crackers of havermout.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben niet heel efficientWakker worden, realiseren dat je geen brood hebt enzo, dan haal je maar wat op het station. Ja dan wordt het snel veel.
Alcohol is killer op je boodschappenlijstje hequote:Op donderdag 28 april 2016 14:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen flauw idee eigenlijk.
Ligt eraan hoe vaak vis in een week.
Als het weinig vis is stuk goedkoper.
Verder nauwelijks tot geen snoep/chips/rotzooi.
Weinig wijnen.
Dus zal goed meevallen, maar letten niet echt op.
Ja zeker.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Alcohol is killer op je boodschappenlijstje he
Chips eet ik ook niet meer alleen verse nootjes af en toe maar die zijn ook best duur.
wie nietquote:Op donderdag 28 april 2016 14:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar zijn DOL op uit eten gaan.
Dus worth
echtquote:
Geen idee. Genoeg mensen die ik ken die gewoon het liefst zo goedkoop mogelijk willen eten bij maccie of kebabzaak. Ook al zouden ze het wel kunnen betalen.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:11 schreef supersof het volgende:
[..]
echt
wat vinden ze er niet leuk aan? lusten ze veel dingen niet? of ongemakkelijk dat je bediend wordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |