abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7020584
Ik vind dit zeker een van de beste Hip-Hop labels van dit moment.

Ben vooral groot van van Talib Kweli , DH - Hi-tek , Pharoahe Monch en Mos Def.
Ik wil even weten of er nog meer mensen hier zijn die dit label kennen an wat ze er van vinden.

Is er trouwens iemand die het nieuwe solo album van Talib Kweli al heeft? Ik ben hier erg benieuwd naar.

We search..
pi_7025598
je vergeet Company flow (voor dat ze uitelkaar gingen) , High & Mighty (voordat ze hun eigen label opstarten) , lyricist lounge 1 en soundbombing 2 (wat naar mijn mening samen met prince among thieves van prince paul mijn top 3 van hiphop verzamelaars is) te noemen

maarja ik ken hut wel

pi_7026936
van dit moment ? heeft al meer dan 1 jaar weinig van zich laten horen {soundbombing 3 en lyricist lounge 2 vond ik zwaar tegenvallen nl)
pi_7038140
Ja nou van dit moment was ook niet echt de juiste uitspraak.. maar ik vind dit gewoon het "beste" Hip-hop label wat er is, wel jammer dat er zo weinig van uitkomt.

En er zijn nog wel meer namen te noemen als Cocoa Brovas, Shabaam sadeeq, DJ Spinna .

We search..
pi_7044373
op het moment vinnik dat defjux(El-P,Mr lif,Aesop Rock , Rjd2) en Ninja Tune/Big Dada(Roots Manuva , TTC , The Herbaliser , DJ Vadim , DSP , Clouddead) toch een stuk sterker dan Rawkus , als ik het zo op labels bekijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')