"Ik wil best nog eens afspreken maar dan wel als vrienden"quote:Op donderdag 28 april 2016 11:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als hij echt gefriendzoned was als in 'ik zie je meer als een broer' is dat echt heel raar.
Of dacht hij gewoon dat hij gefriendzoned was? Want mannen lijken dat best snel te denken.
Kijk dat is logica waar ik wat aan hebquote:Op donderdag 28 april 2016 11:35 schreef Lokasenna het volgende:
Maar VA, alleen als ze je niet leuk vindt, vindt ze het opdringerig als je nog eens vraagt.
Dus doe gewoon, wat heb je te verliezen.
ja dit klopt welquote:Op donderdag 28 april 2016 11:35 schreef Lokasenna het volgende:
Maar VA, alleen als ze je niet leuk vindt, vindt ze het opdringerig als je nog eens vraagt.
Dus doe gewoon, wat heb je te verliezen.
raar is dat héquote:Op donderdag 28 april 2016 11:39 schreef supersof het volgende:
Vraag het vanavond maar, dan praten mensen sowieso beter en Losser op een of andere manier
ja altijd als je iemand leuk vindt tot vier uur 'S nachts praten ook al moet je volgende dag vroeg op.quote:Op donderdag 28 april 2016 11:41 schreef Nouri het volgende:
[..]
raar is dat hé
ik heb snachts altijd de beste whatsappgesprekken
dan hebben ze gewoon geen moer te doenquote:Op donderdag 28 april 2016 11:39 schreef supersof het volgende:
Vraag het vanavond maar, dan praten mensen sowieso beter en Losser op een of andere manier
en dan in de ochtendquote:Op donderdag 28 april 2016 11:43 schreef supersof het volgende:
[..]
ja altijd als je iemand leuk vindt tot vier uur 'S nachts praten ook al moet je volgende dag vroeg op.
Ik heb gisteren bij huisgenoten een paar uur gezeten, niks van meegekregen, vet asociaal zitten appenquote:Op donderdag 28 april 2016 11:43 schreef supersof het volgende:
[..]
ja altijd als je iemand leuk vindt tot vier uur 'S nachts praten ook al moet je volgende dag vroeg op.
Begin je gesprek dan niet alleen met "hoi" Vraag iets. Ze heeft je vast wel iets verteld wat ze zou gaan doen. Vraag hoe dat was, hoe d'r tentamen ging. Beetje interesse tonenquote:Op donderdag 28 april 2016 11:44 schreef Nouri het volgende:
[..]
en dan in de ochtend
hoi
hoi
lekker geslapen
ja jij
ja ook
![]()
![]()
![]()
ja en dan pas in de avond weer pratenquote:Op donderdag 28 april 2016 11:44 schreef Nouri het volgende:
[..]
en dan in de ochtend
hoi
hoi
lekker geslapen
ja jij
ja ook
![]()
![]()
![]()
Wat een proletengesprek is ditquote:Op donderdag 28 april 2016 11:44 schreef Nouri het volgende:
[..]
en dan in de ochtend
hoi
hoi
lekker geslapen
ja jij
ja ook
![]()
![]()
![]()
En dit ja. Sjonge jongequote:Op donderdag 28 april 2016 11:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Begin je gesprek dan niet alleen met "hoi" Vraag iets. Ze heeft je vast wel iets verteld wat ze zou gaan doen. Vraag hoe dat was, hoe d'r tentamen ging. Beetje interesse tonen
"Dit boeit echt niemand"quote:Op donderdag 28 april 2016 11:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Help ze begint er over dat ze jurkjes heeft gekocht en dat interesseert me geen reet, wat nu.
Vraag om foto's van haar in de jurkjes.quote:Op donderdag 28 april 2016 11:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Help ze begint er over dat ze jurkjes heeft gekocht en dat interesseert me geen reet, wat nu.
quote:Op donderdag 28 april 2016 11:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Begin je gesprek dan niet alleen met "hoi" Vraag iets. Ze heeft je vast wel iets verteld wat ze zou gaan doen. Vraag hoe dat was, hoe d'r tentamen ging. Beetje interesse tonen
Dat is het enige wat me interesseert is hoe het haar staat natuurlijk, maar ik wilde net iets subtieler zijnquote:Op donderdag 28 april 2016 11:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vraag om foto's van haar in de jurkjes.
Zo wek je nooit wederzijdse interesse op maatquote:
quote:Op donderdag 28 april 2016 11:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zo wek je nooit wederzijdse interesse op maat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |