Nadat je die foto hebt, vragen hoe het staat zonder jurkje toch.quote:Op donderdag 28 april 2016 11:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is het enige wat me interesseert is hoe het haar staat natuurlijk, maar ik wilde net iets subtieler zijn
ik ben altijd heel bot en droog op whatsapp jaquote:Op donderdag 28 april 2016 11:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zo wek je nooit wederzijdse interesse op maat
ik ben alleen aardig tegen sof op appquote:Op donderdag 28 april 2016 11:55 schreef Nouri het volgende:
[..]
ik ben altijd heel bot en droog op whatsapp ja
want zo ben ik zelf ook
waarom zou ik in godsnaam iemand anders spelen
Ik zorg gewoon dat ze met een mooie zonsondergang bij mij op het dak zit, dan zal dat non verbaal geregeld wordenquote:Op donderdag 28 april 2016 11:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nadat je die foto hebt, vragen hoe het staat zonder jurkje toch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op donderdag 28 april 2016 11:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zorg gewoon dat ze met een mooie zonsondergang bij mij op het dak zit, dan zal dat non verbaal geregeld worden(lol)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
ik troll ook alleen maar op whatsapp en facebookquote:Op donderdag 28 april 2016 11:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ben alleen aardig tegen sof op app
wat danquote:Op donderdag 28 april 2016 11:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik krijg een HEEL rare PM op reddit.
tegen JC en fokkie ook tochquote:Op donderdag 28 april 2016 11:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ben alleen aardig tegen sof op app
bedankt dat je mij je hosselskills verteldquote:Op donderdag 28 april 2016 12:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ken iemand die een vriendin heeft geregeld met de openingszin: "Mag ik je penetreren?"
Probeer dat een Tjacka
ja ook welquote:
oh dan schrik je wel zeker. Was er iets met de babyquote:Op donderdag 28 april 2016 12:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja ook wel
werd vannacht wakker geappt door mn moeder pfff
Ja mbo gaat lekker, ben ook verhuisd naar een super huis met aardige mensen enzo, dus gaat veel beter. Het is in anderhalf jaar niet zo goed gegaanquote:Op donderdag 28 april 2016 12:04 schreef Nouri het volgende:
hoe gaat het met je studie va?
ben je nog depressieef
nee mijn moeder heeft de vreemde gewoonte om op random momenten te appen of alles goed gaatquote:Op donderdag 28 april 2016 12:05 schreef supersof het volgende:
[..]
oh dan schrik je wel zeker. Was er iets met de baby
hollanders vragen niet naar je financien tochquote:Op donderdag 28 april 2016 12:05 schreef Lokasenna het volgende:
Wat een Hollandse vragen allemaal zeg.
Ja ik heb nog werk, maar het DUO heeft mijn stufi verneukt deze maand dus ik mis 350 euro. Daar moet ik even mee dealenquote:Op donderdag 28 april 2016 12:05 schreef Insomnia_ het volgende:
hoe staan je financien VA
heb je nog werk VA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |