quote:Late reply, Ik weet het
Op woensdag 19 februari 2003 11:10 schreef MaxiTitan het volgende:[..]
Dat was het eerste spel waar ik er achter kwam dat ik geen (3d) shooter games en andere "in gang loop" 3d games kon verdragen.
Ik was de volgende dag er nog ziek van...
Vraag me niet waarom, want ik zou het ook niet weten waarom ik ziek/misselijk van dat soort spellen word.
quote:jij gaat nu je mond spoelen met zeep, ook al is het een tijdje geleden. Doe het alsnog
Op zondag 25 mei 2003 13:01 schreef WAT het volgende:[..]
Patrician II is aardig saai vind ik.
Patrician II
Tering hey, dat spel was bij mij veelbelovend zeg. HEt verhaal, setting en karakters ontworpen door Philip K. Dick (oa auteur van Bladerunner
) Het beloofde allemaal heel wat. Tja, game gehaald... wat een bagger kutspel zeg.. ongelooflijk, zo slecht. Erg, erg, erg jammer was dat....
christus wat een %$*($^$*&*$^(*$**#$@ spel is dat zeg.
Opzich wel leuk maar oooww dat vast lopen.
Ik kwam niet voorbij dat level waar je die boot moet zoeken(level 11 ofzo)
Liep hij constant vast.Ik was het zo beu dat ik mn save game maar heb weggegooid en over nieuw ben begonnen(dacht mss ligt het daaraan
)
NIET DUS!!!! nu kom ik niet eens meer voorbij het eerste level omdat hij dan al vast loopt.
AAAAarrghh wat een kutzooi.
Tja houdt er maar mee op mensen, erger dan dit wordt het niet. Video review is ook kostelijk ^^
Over het algemeen lees ik veel reviews voordat ik een game koop, maar hier heb ik me toch laten naaien door de goede naam van de serie
quote:Deel 3 is uit, nu heb je weers veranderingen in het spel.. voor de rest geen RUK veranderd.
Op dinsdag 14 oktober 2003 10:28 schreef Retuobak het volgende:[..]
jij gaat nu je mond spoelen met zeep, ook al is het een tijdje geleden. Doe het alsnog
Patrician II
Amsterdoom, die game zou ik nog niet draaien als had ik een hoertje zuigend voor haar leven aan mijn leuter hangen. Wat een bagger.
quote:Geen ruk veranderd?
Op maandag 19 januari 2004 16:21 schreef Aneurism het volgende:[..]
Deel 3 is uit, nu heb je weers veranderingen in het spel.. voor de rest geen RUK veranderd.
Deel 2 was wel okAmsterdoom, die game zou ik nog niet draaien als had ik een hoertje zuigend voor haar leven aan mijn leuter hangen. Wat een bagger.
Testdrive 4 & 5 (PC)
Starwars (NES)
Gangsters (PC)
Grand Prix Legends (PC)
Knight Rider (PC)
Purge Jihad (PC)
Street Legal: Redline (PC)
Spec Ops (PC)
Heeft iemand dit spel ooit gespeeld en is het waar wat ze allemaal zeggen in de onderstaande review?
[url]http://www.gamespot.com/pc/driving/bigrigsotrr/review.html[/ur]
Het is iig geweldig om te lezen!
edit: o, ik zie dat ie hierboven al een keer gepost was, deze link.
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 18:09 schreef Piro het volgende:
maar rise of the triad was zoooo ontzettend SLEEEEEEEECHT
quote:Niet mee eens, Carmageddon is 1 van de beste spellen die ik ooit heb gespeeld. De AI van de wagens, meesterlijk. En het is een puik gevoel om even een football arena binnen te karren om aldaar de hele league over je motorkap te schuiven en te verpletteren onder je wielen. Level design was ook top.
Op maandag 19 januari 2004 20:08 schreef Finkelstein het volgende:
Carmagaddon was echt superslecht, nul komma nul verhaal lijn en het is alleen populair geworden omdat het (bijna) illegaal gemaakt werdt.
Earthworm Jim was ook erg slecht, ik weet dat er verschillende versies zijn, maar die ik heb gespeelt was zo slecht...
Earthworm Jim, meesterlijk spel (op de console dan he).
gemaakt naar aanleiding van de spelshow. darten op een C64 kan je het je voorstellen
quote:Genialiteit wordt soms niet gewaardeerd.
Op maandag 19 januari 2004 20:29 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
mijn lijstje:
Grand Prix Legends (PC)
Het enige wat bij GPL ontbrak was enige vorm van bandenslijtage en veranderende weersomstandigheden. Voor de rest was is het één van de meest originele, realistische en beste racegames ooit. Helemaal door de updates die vandaag de dag nog steeds door de community uit worden gebracht.
quote:Ik heb daar 2 dingen op te zeggen:
Op dinsdag 20 januari 2004 11:11 schreef Durbin het volgende:[..]
Genialiteit wordt soms niet gewaardeerd.
Het enige wat bij GPL ontbrak was enige vorm van bandenslijtage en veranderende weersomstandigheden. Voor de rest was is het één van de meest originele, realistische en beste racegames ooit. Helemaal door de updates die vandaag de dag nog steeds door de community uit worden gebracht.
1. Ik heb er maanden over moeten doen om dat spel aan de praat te krijgen, telkens vastlopers, muis die niet werkt, geen geluid, echt een hell (zal wel m'n pc zijn
)
2. Toen het eindelijk werkte kon ik er voor geen meter mee rijden. Van alles geprobeerd om mn T2 stuurtje aan de praat te krijgen maar geen succes, ik vloog maar van de baan en dat terwijl ik toch al jaren racegames speel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |