SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij lag daar, zij is weggegaan en heeft je daar dagen laten liggen?quote:Blijkbaar wilde ze mij wakker maken en kreeg ze mij niet goed wakker, en is ze toen gewoon naar haar ouders gevlucht. Aangezien mijn ouders op vakantie waren heb ik met een hersenbloeding 2 dagen in een huis gezeten met een hersenbloeding
Ze heeft mij inderdaad dagen laten liggen. Of ze mij heeft proberen te bereiken weet ik dus niet, dat is voor mij "zwart".quote:Op woensdag 27 april 2016 00:43 schreef noodgang het volgende:
[..]
Jij lag daar, zij is weggegaan en heeft je daar dagen laten liggen?
Dat is wel heftig, zeker als ik de rest van het verhaal lees, ben je beter af zonder haar.
Stel jullie komen weer samen, hoe zal de toekomst zijn? Wat is de kans dat ze je weer teleurstelt en je met heel veel pijn achterlaat?quote:Op woensdag 27 april 2016 00:45 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Ze heeft mij inderdaad dagen laten liggen. Of ze mij heeft proberen te bereiken weet ik dus niet, dat is voor mij "zwart".
Ze zal, naar ik aanneem, dus niet zijn langs zijn geweest om te kijken hoe het met mij ging. Ook niet aangaande naar verhalen van mijn ouders en vrienden. Bij mijn weten hebben zij (mijn ouders) mij dus weer "gevonden".
Oh, qua antwoorden hier maakt mij niks uit. Dat vind ik prima verder. Om eerlijke meningen te krijgen zul je ook gewoon antwoorden moeten geven.quote:Op woensdag 27 april 2016 00:51 schreef noodgang het volgende:
[..]
Stel jullie komen weer samen, hoe zal de toekomst zijn? Wat is de kans dat ze je weer teleurstelt en je met heel veel pijn achterlaat?
Weegt dat op tegen het alternatief, namelijk een tijd alleen zijn en onzekerheid over een relatie in de toekomst, maar wel een tijd waar je aan jezelf kan werken en wat zelfvertrouwen op kan doen?
Je hoeft deze vragen niet aan mij te beantwoorden, maar aan jezelf is wellicht een goed idee
Je NEE, zegt mijn verstand ook. Dat daten. tja door dit allemaal weet ik dus niet meer of ik daar "capabel" genoeg voor ben. Mijn zelfvertrouwen is gewoon onder het vriespunt gezakt; eerlijk gezegd weet ik niet eens een manier om aan een fatsoenlijke date te komen.quote:Op woensdag 27 april 2016 01:04 schreef Hilzillah het volgende:
Nee! Gewoon NEE! Ik heb met open mond en tong op mijn schoenen je verhaal gelezen. je bent echt zoveel beter af zonder haar! Neem genoeg tijd voor jezelf om dit te verwerken en voor jezelf op een rijtje te zetten en ga dán voorzichtig aan daten. Ik weet bijna wel zeker dat er geen 2e exemplaar van haar rondloopt
Ik heb geprobeerd om het zo "eerlijk" en "neutraal" mogelijk te beschrijven. Die GGZ problematiek van haar, dat klopt; maar ik twijfel nu gewoon aan mijzelf; had ik ondanks die hersenbloeding, toch meer aandacht aan haar moeten besteden. Heb ik juist gedaan om sommige voorstellen "af-te-wijzen", had ik er zelf meer aan moeten doen. Is mijn "blind-spot" te erg. Met momenten voel ik mij een hopeloos besluiteloos stukje stront.quote:Op woensdag 27 april 2016 01:04 schreef Scuidward het volgende:
Pfoe. Heftig, dat ten eerste. Ten tweede zou ik niet vergeten dat ze al een hoop GGZ-problematiek had.
Jij komt op mij wel over als de verstandige partij (ook al is het vanuit jouw perspectief geschreven).
Dit zou voor mij al genoeg redenen zijn om haar te dumpen.quote:Op woensdag 27 april 2016 00:38 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Blijkbaar wilde ze mij wakker maken en kreeg ze mij niet goed wakker, en is ze toen gewoon naar haar ouders gevlucht. Aangezien mijn ouders op vakantie waren heb ik met een hersenbloeding 2 dagen in een huis gezeten
Dat lijken mij de beste momenten.quote:Op woensdag 27 april 2016 01:14 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Andere momenten ben ik heel gedecideerd, en wil ik vol voor mijn eigen toekomst gaan.
Normaal gesproken zou ik dezelfde reactie gegeven houden als jij, maar ik hield echt onvoorwaardelijk van haar. Zeker toen we nog na de hersenbloeding samen waren, dacht ik echt; hier zit toekomst in. Wat er die avond precies en hoe en wat gebeurd is... weet ik natuurlijk niet meer. Ben en was daarom misschien ook wel beďnvloedbaar daardoor. Normaal gesproken ga ik van het beste van mensen van uit.quote:Op woensdag 27 april 2016 01:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit zou voor mij al genoeg redenen zijn om haar te dumpen.
Ach, agressief enzo word ik gelukkig nooit. Soms had en heb ik ook deze reactie. Maar dat lost al helemaal niks op. Al moet ik eerlijk toegeven, mijn broertje dacht hetzelfde als jij hoor.quote:Op woensdag 27 april 2016 01:16 schreef Ali-Chemicali het volgende:
Ik had haar het ziekenhuis in geslagen, debiel wijf.
Klopt, maar ik heb het gevoel... Dat ik het gewoon to-taal niet los kan laten. Misschien ingegeven door bangheid, misschien ingegeven door het zwart maken door haar, en haar familie? Ik weet het niet, Soms twijfel ik gewoon zo erg dat ik het gevoel heb dat het allemaal mijn schuld is geweest. Dat ik diegene ben die fout is geweest.quote:Op woensdag 27 april 2016 01:18 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Dat lijken mij de beste momenten.
Ze heeft zich in een korte tijd meerdere malen van haar slechte kant laten zien. Jij zat te revalideren, lijkt mij juist een periode waarbij je elkaar doorgaans hoort te steunen. En dan maakt ze je ook nog eens zwart bij haar vriendinnen ... ik lees enkel minpunten. Allicht is het nog te vers voor je? Over een jaar zul je er ongetwijfeld nieuwe inzichten bij hebben gekregen die je keuze zullen bevestigen.
Oh ik ben nu heel blij dat ik het huis zonder haar gekocht heb. Echter, bij een nieuwe of andere vriendin ben ik wel bang dat deze gebeurtenissen een gezonde nieuwe relatie in de weg staan. In hoeverre is iemand dit gezeik, deze gebeurtenissen, eventuele gevolgen ( bijv. 0-neiging om in gemeenschap van goederen te trouwen) voor lief te nemen?quote:Op woensdag 27 april 2016 01:22 schreef nikky het volgende:
Wow, wat een heftig verhaal en gebeurtenissen.
Zij is een manipulerende bloedzuigende kut. Gelukkig heb je dit ingezien voordat er kinderen waren of een huis gekocht is.
Ik begrijp dat het moeilijk is en dat je het nog niet los kunt laten. Je hebt van haar gehouden en zij heeft je vertrouwen beschaamd.
Luister voortaan eerder naar je gevoel en praat over zaken waar je vraagtekens bijzet of je een vreemd gevoel geven. Bij je nieuwe vriendin uiteraard. Degene van dit verhaal moet je uit je leven blocken.
Nouja, ze had op zn minst toch een huisartsenpost o.i.d. kunnen bellenquote:Op woensdag 27 april 2016 01:43 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou ik dezelfde reactie gegeven houden als jij, maar ik hield echt onvoorwaardelijk van haar. Zeker toen we nog na de hersenbloeding samen waren, dacht ik echt; hier zit toekomst in. Wat er die avond precies en hoe en wat gebeurd is... weet ik natuurlijk niet meer. Ben en was daarom misschien ook wel beďnvloedbaar daardoor. Normaal gesproken ga ik van het beste van mensen van uit.
Dat wraak nemen man, heb ik stiekem ook wel zin in. Zo heeft ze bijvoorbeeld in de tijd dat ze weer thuis moest wonen haar uitwonende studiefinanctiering laten door lopen.quote:Op woensdag 27 april 2016 01:47 schreef Ali-Chemicali het volgende:
Doe in ieder geval aangifte man, dit advies zou ik nooit iemand geven maarvjou wel :p
Echt waar man neem wraak
Eens. Dat was ook zeker in de eerste maanden na de hersenbloeding een reden voor mij om flink te twijfelen aan deze relatie.quote:Op woensdag 27 april 2016 01:45 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nouja, ze had op zn minst toch een huisartsenpost o.i.d. kunnen bellen
Kerel je ligt met een hersenbloeding thuis en zij glipt er tussen uit.quote:Op woensdag 27 april 2016 01:52 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Dat wraak nemen man, heb ik stiekem ook wel zin in. Zo heeft ze bijvoorbeeld in de tijd dat ze weer thuis moest wonen haar uitwonende studiefinanctiering laten door lopen.
Maar ook nog enkele maanden nadat ze dus weer was terug gegaan naar haar ouders, ze kon zo denk ik haar nieuwe telefoon betalen.
Heb stiekem veel zin om er op 1 of andere manier melding van te maken, andere kant schiet ik daar ook weinig mee op. Wil mij niet tot bepaald gedrag verlagen.
[..]
Eens. Dat was ook zeker in de eerste maanden na de hersenbloeding een reden voor mij om flink te twijfelen aan deze relatie.
Anderzijds, zelfs het ziekenhuis heeft mij dus tot 3x toe naar huis gestuurd; hoe had zij het dan beter kunnen beoordelen?
Niet, daarom had ze ook hulp moeten zoeken.quote:Op woensdag 27 april 2016 01:52 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Anderzijds, zelfs het ziekenhuis heeft mij dus tot 3x toe naar huis gestuurd; hoe had zij het dan beter kunnen beoordelen?
Bij wie dan? Want zelfs de zogenaamde "professionals" hebben mij tot 3 keer toe naar huis gestuurd? Hoe had zij dat beter kunnen zien?quote:Op woensdag 27 april 2016 01:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet, daarom had ze ook hulp moeten zoeken.
DUO kijkt waar je staat ingeschreven bij de gemeente. Stond ze nog bij jou ingeschreven? Dan kunnen ze er er niets mee.quote:Op woensdag 27 april 2016 01:52 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Dat wraak nemen man, heb ik stiekem ook wel zin in. Zo heeft ze bijvoorbeeld in de tijd dat ze weer thuis moest wonen haar uitwonende studiefinanctiering laten door lopen.
Maar ook nog enkele maanden nadat ze dus weer was terug gegaan naar haar ouders, ze kon zo denk ik haar nieuwe telefoon betalen.
Heb stiekem veel zin om er op 1 of andere manier melding van te maken, andere kant schiet ik daar ook weinig mee op. Wil mij niet tot bepaald gedrag verlagen.
[..]
Eens. Dat was ook zeker in de eerste maanden na de hersenbloeding een reden voor mij om flink te twijfelen aan deze relatie.
Klagen over verschrikkelijke hoofdpijn deed ik al 2 jaar lang, ging iedere avond jankend van de hoofdpijn naar bed.quote:Op woensdag 27 april 2016 02:07 schreef Amarantha het volgende:
Als mijn vriend klaagt over verschrikkelijke hoofdpijn en ik krijg hem daarna niet meer goed wakker dan gaat er wel een alarmbelletje rinkelen in mijn hoofd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |