Zal dat eens proberen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:56 schreef oheng het volgende:
Ik gebruik 1 druppel afwasmiddel op een licht vochjtige microvezeldoek. En daarna meteen afdrogen met een microvezeldoek.
5 en een half jaar is een eeuwigheid in huidge termen... zolang gaan tv's echt niet meer mee hoor t.o.v. vroegerquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:53 schreef Stansfield het volgende:
Op een tv van 5 en een half jaar oud al slijtage?
Dan wacht ik nog wel even met een nieuwe kopen totdat de kids wat ouder zijn..quote:Op woensdag 27 april 2016 00:23 schreef mschol het volgende:
[..]
5 en een half jaar is een eeuwigheid in huidge termen... zolang gaan tv's echt niet meer mee hoor t.o.v. vroeger
Vroeger duurde het nog langer voordat de TV was opgewarmd.quote:Op woensdag 27 april 2016 00:23 schreef mschol het volgende:
[..]
5 en een half jaar is een eeuwigheid in huidge termen... zolang gaan tv's echt niet meer mee hoor t.o.v. vroeger
ben ik helemaal met je eens, maar mijn ervaring is dat het allemaal niet zo lang meer mee gaat.. maar dat is wel slechts mijn ervaring..quote:Op woensdag 27 april 2016 11:11 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Vroeger duurde het nog langer voordat de TV was opgewarmd.![]()
Maar serieus: zo'n ding moet gewoon 10 jaar meegaan ofzo. Korter is oplichterij.
Ik heb hier een Philips 32PFL9604H uit 2010, en het werkt nog steeds.quote:Op woensdag 27 april 2016 00:23 schreef mschol het volgende:
[..]
Zo lang gaan ze ook wel mee maar de economische levensduur is korter. Je kunt iedere 2-3 jaar wel een nieuw model kopen wat een significante verbetering is t.o.v. de vorige.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:11 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Vroeger duurde het nog langer voordat de TV was opgewarmd.![]()
Maar serieus: zo'n ding moet gewoon 10 jaar meegaan ofzo. Korter is oplichterij.
Beetje kijkbuis kost ¤600-1000quote:Op woensdag 27 april 2016 15:55 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zo lang gaan ze ook wel mee maar de economische levensduur is korter. Je kunt iedere 2-3 jaar wel een nieuw model kopen wat een significante verbetering is t.o.v. de vorige.
De plasma en Ambilight modellen (o.a. 32 inch) zijn wel wat duurder dan 100 euro hoor.quote:Op woensdag 27 april 2016 15:58 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Beetje kijkbuis kost ¤600-1000
Na 3 jaar weer een nieuwe. Oude is niets meer waard, naar de slaapkamer of ¤100 op Marktplaats. Ik ga geen ¤200-300 per jaar afschrijven op een TV.
Dat ligt er echt aan hoe hoog je de lat legt, hoorquote:Op woensdag 27 april 2016 15:58 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Beetje kijkbuis kost ¤600-1000
Na 3 jaar weer een nieuwe.
Wij hebben exact!! hetzelfde probleem - idem panasonic type en op nagenoeg exact dezelfde plek!quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:46 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb een vlek op mijn plasma tv scherm die ik niet weg krijg. Sterker nog als ik het probeer met een vochtige doek wordt het alleen maar erger. Als het donker is zie je er niks van als de tv aan staat. Maar overdag is het toch wel aardig hinderlijk.
Iemand tips hoe je dit weg krijg? Volgens mij is het begonnen als vingervlekken van de kids.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja balen he. Onze was een stuk goedkoper met 900 euro. Maar toch na 5 jaar is dat wel erg snel. Nu zijn we er wel aan gewend en kopen we pas weer een nieuwe als de meisjes wat ouder zijn. Dus nog even geduld. Misschien dat ik panasonic nog een mailtje stuur. Je weet nooit.quote:Op zondag 26 juni 2016 20:43 schreef ad24 het volgende:
[..]
Wij hebben exact!! hetzelfde probleem - idem panasonic type en op nagenoeg exact dezelfde plek!
Zit ergens rond de 6jaar leeftijd.
Ik denk dat de kleine gasten de tv zo graag zien dat zij deze kusjes geven - niet snel genoeg opgemerkt, restanten zijn er dan ingebrand?! Zie niet in hoe het anders kan.
En zoals je zelf ook al zei, hoe meer je probeert van te cleanen hoe slechter.
Helaas niks aan te doen lijkt mij aangezien het een coating is tegen de reflectie die je er afhaalt :-(
Echt wel hatelijk dat een tv van amper een paar levensjaren oud je het scherm nog niet deftelijk kan kuisen!!
Onze maat koste net geen 2000 euro, toch geen weggevertje...
Mocht je toch een oplossing hebben gevonden, you never know, laat maar horen aub
(ps, idem apple tv on the same spot ;-)
Mijn tv is van 2010 en ik kan nu niets kopen met significant beter beeld voor onder de 1000 euro denk ik. Zal alleen qua Smart meuk wat meer hebben. Maar ik ben daar over het algemeen niet echt van onder de indruk.quote:Op woensdag 27 april 2016 15:55 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zo lang gaan ze ook wel mee maar de economische levensduur is korter. Je kunt iedere 2-3 jaar wel een nieuw model kopen wat een significante verbetering is t.o.v. de vorige.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |