Dat is speculatie, dat weet je niet. Het lijkt mij dat als je dat voor laat komen dat je niet in het ongelijk zou zijn. Dat is de wereld op zijn kop.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:37 schreef SR4 het volgende:
[..]
De ouders vertelden dat ze de meldkamer hebben gebeld, dus waarschijn 0900-8844. Die agent gaf dit advies met de beste bedoelingen maar de meldkamermedewerkers hebben doorgaans niet de juridische kennis van rechercheurs. Dit advies is gegeven door iemand die er zelf niet zo veel van af weet en de ouders vertrouwden dat. Een rechercheur zou dit advies niet hebben gegeven.
In het programma vertellen ze letterlijk dat ze de meldkamer hadden gebeld nadat die pedo het kind had benaderd.quote:
Ik vind het triester dat 2 zwakzinnige jongens hun gang kunnen gaan en de politie niets doet omdat het zwakzinnigen zijn...quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:59 schreef Soury het volgende:
Nogal triest 2 zwakzinnige jongens aanpakken met camera en een "vriendin" van hem helpen.
Kijk nu al uit naar de volgende uitzending![]()
Kan iemand die redenatie begrijpen dat als die twee zwakzinnigen niemand van hun eigen leeftijd kunnen krijgen zich dan storten op jongere meisjes?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:20 schreef SR4 het volgende:
[..]
Ik vind het triester dat 2 zwakzinnige jongens hun gang kunnen gaan en de politie niets doet omdat het zwakzinnigen zijn...
Ik geloof best dat je die jongens niet alles kwalijk kan nemen maar dat wil niet zeggen dat je geen actie moet ondernemen.
Niet echt.quote:Op maandag 16 mei 2016 07:57 schreef syndroom het volgende:
[..]
Kan iemand die redenatie begrijpen dat als die twee zwakzinnigen niemand van hun eigen leeftijd kunnen krijgen zich dan storten op jongere meisjes?![]()
Best typerend voor pedo's dat het altijd van die afwijkende types zijn.
Het is niet veel verbeterdquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:30 schreef TigerXtrm het volgende:
Heb het sinds de eerste aflevering niet meer gekeken. Ben benieuwd of het nog steeds zo slecht is
Dank voor de recapquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:32 schreef SR4 het volgende:
[..]
Het is niet veel verbeterd
Aflevering 2 ging over een aso-jodin en haar man die gepest worden door een homokoppel, de joden worden het huis uitgegooid terwijl het de schuld van die homo's zou zijn maar uiteindelijk zijn ze over en weer aan het beledigen en bedreigen
Aflevering 3 ging over een zwakzinnig type (letterlijk) dat via skype 9-jarige meisjes belt met video om zich vervolgens af te trekken en... njah enfin. Had zo op FOK kunnen zitten.
Dat zou echt prachtig zijnquote:
Daar is geen beginnen aanquote:
Dat vrees ik ookquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:36 schreef SR4 het volgende:
[..]
Daar is geen beginnen aan
Dat wordt een seizoen op zich.
Peter die bij mij langskomt op mijn hele pohi door te nemenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:36 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dat vrees ik ookMisschien zelfs wel meerdere seizoenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |