Ditquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:26 schreef Poison-Ivy het volgende:
Dat hele facebook![]()
Ik had wel al 10 x mijn account verwijderd.
Gewoon die deurwaarders, is ook altijd wel vermakelijk. Vorige week kon de producent tandjes tuffen.quote:
Waar is het topic?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gewoon die deurwaarders, is ook altijd wel vermakelijk. Vorige week kon de producent tandjes tuffen.
Ik zou haast zeggen dat dit nep is.. Wat een droeftoeters lopen er toch rondquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:11 schreef Flitskikker het volgende:
Na die bagger van vorige week een geweldige uitzending
Die telefoongesprekken, allejezus
Ik vraag me wel af waarom ze die gast niet gewoon blokkeert. Opgelost slotje toch?
Helemaal de profielfoto en zo wegblurren, maar niet de paginatitel (met de naam erin) en de adresbalk. Later ook nog de zoekbalk met de naam erin.
Is inmiddels alleen toegankelijk na inloggen op FB, hij blijft doorgaan met spammen richting Peter. Nu zelfs in een hele lange FB post.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:14 schreef Flitskikker het volgende:
Staat nog wel interessante achtergrondinformatie op:
https://www.facebook.com/ElUbaidsBruynder
De ouders vertelden dat ze de meldkamer hebben gebeld, dus waarschijn 0900-8844. Die agent gaf dit advies met de beste bedoelingen maar de meldkamermedewerkers hebben doorgaans niet de juridische kennis van rechercheurs. Dit advies is gegeven door iemand die er zelf niet zo veel van af weet en de ouders vertrouwden dat. Een rechercheur zou dit advies niet hebben gegeven.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:50 schreef W00fer het volgende:
"U heeft zelf ingetypt ik ben 9 jaar oud en dat is uitlokking" terwijl de Politie adviseert om het over te nemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |