Die krijgt die nu natuurlijk meteen dankzij de petitie!!quote:Op woensdag 27 april 2016 14:45 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Fok doorlichten, haha ik wens hem veel succes met het vinden van persoonsgegevens
Precies ditquote:Op woensdag 27 april 2016 16:56 schreef Devz het volgende:
Waardeloze eerste uitzending. Natuurlijk zijn het achterlijke comments en op zich is het helemaal niet verkeerd om die jongen daarmee te confronteren, maar om hem dan zo hard aan te pakken en daar een hele aflevering aan te wijden gaat wel erg ver. En dat alleen omdat hij blijkbaar vriendjes is met Patrick Kluivert.
Wees dan tenminste consequent en pak ook discriminatie vanuit andere bevolkingsgroepen aan, die vaak nog wel een stukje verder gaat. Maar dat doet hij natuurlijk niet.
Boefjes zijn hetquote:Op woensdag 27 april 2016 18:15 schreef computergirl het volgende:
KLB zit volgens mij ook vol met jochies van 15
Nee, hij somt gewoon wat dingen op. De stelling over zijn leeftijd heeft bijvoorbeeld ook niks te maken met of hij iemand iets misdaan heeft en waar hij geboren zou zijn.quote:Op woensdag 27 april 2016 03:50 schreef eigendeegcookie het volgende:
Is het niemand opgevallen dat Peter R de Vries zich vreselijk versproken heeft?
Hij zei tegen die smurf zoiets als: 'Een jongetje van slechts zeven jaar oud, die niemand iets misdaan heeft, die gewoon in Nederland geboren is' ...
Hiermee lijkt hij te zeggen dat wanneer je níet in Nederland geboren bent, je niet onder de groep valt die niemand iets misdaan heeft. hoe ironisch..hahaha
Ik vind niet dat Peterrr het recht heeft zich daar mee te bemoeien.quote:Op woensdag 27 april 2016 20:03 schreef donald_dick het volgende:
Hij zou de ouders moeten aanpakken hoe ze hun kind moeten opvoeden. Het is niet zijn taak om hem op te voeden.
Thanks.quote:Op woensdag 27 april 2016 13:21 schreef DKUp het volgende:
[..]
Fckng Nigger en toen ging Petertje al zijn werknemers aan het werk zetten om deze tiener op te sporen.
Dit. Hij had gewoon met z'n misdaad programma's door moeten gaan. Sinds RTL Boulevard en nu ook nog eens dit, neem ik hem niet meer serieus.quote:
Precies,na Boulevard en zijn tenenkrommende optredens bij Pauw was deze aflevering van internetpesters aangepakt wel het dieptepunt.quote:Op donderdag 28 april 2016 19:46 schreef Infection het volgende:
[..]
Dit. Hij had gewoon met z'n misdaad programma's door moeten gaan. Sinds RTL Boulevard en nu ook nog eens dit, neem ik hem niet meer serieus.
Je kan toch zelf ook Facebook inlichten? Kunnen zij het account verwijderen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:44 schreef TheVulture het volgende:
Als iemand zulke teksten op zijn Facebook gooit zou je toch verwachten dat er mensen reageren of Facebook ze verwijderd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |