abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161770629
Als je puur naar C'Thun kijkt in bepaalde decks dan lijkt die wel het beste te werken in Druid, Priest en Warrior inderdaad. Het liefste speel ik met Priest, maar ik loop toch tegen het punt in dat ze niet echt een grote AoE mogelijkheid hebben. Ja, Holy Nova, maar gezien de mobs vaak meer HP hebben dan twee heb je er niks aan als je verder al geen damage op het veld hebt staan. Eviscated evil (oid) doet ook maar 3 dps, met als bonus dat je enemy het vervolgens ook kan doen. Ik mis Lightbomb toch wel. Warriors hebben Brawl, Paladins de betrouwbare equality/consecration of Enter the Colloseum, Warlocks met Twisting Nether, etc. Vaak word ik dus gewoon overwhelmed. Doet de enemy zo'n grote AoE en neemt hij het over.

Yogg lijkt het best te werken in een mage deck, maar ik moet hem nog testen...net als de andere legendaries die ik goud heb gemaakt. Vandaag vooral kijken naar een Deathrattle paladin met ook wat dragon synergy.
pi_161770795
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2016 10:47 schreef AlwaysHappy het volgende:
Als je puur naar C'Thun kijkt in bepaalde decks dan lijkt die wel het beste te werken in Druid, Priest en Warrior inderdaad. Het liefste speel ik met Priest, maar ik loop toch tegen het punt in dat ze niet echt een grote AoE mogelijkheid hebben. Ja, Holy Nova, maar gezien de mobs vaak meer HP hebben dan twee heb je er niks aan als je verder al geen damage op het veld hebt staan. Eviscated evil (oid) doet ook maar 3 dps, met als bonus dat je enemy het vervolgens ook kan doen. Ik mis Lightbomb toch wel. Warriors hebben Brawl, Paladins de betrouwbare equality/consecration of Enter the Colloseum, Warlocks met Twisting Nether, etc. Vaak word ik dus gewoon overwhelmed. Doet de enemy zo'n grote AoE en neemt hij het over.

Yogg lijkt het best te werken in een mage deck, maar ik moet hem nog testen...net als de andere legendaries die ik goud heb gemaakt. Vandaag vooral kijken naar een Deathrattle paladin met ook wat dragon synergy.
Het probleem van Priest is dat ze niet met 4 attack minions kunnen dealen. SWP = 3, SWD = 5 en laat met name Druid nu net heel veel 4 attack minions hebben (Druid of the Claw, Klaxxi Amber, maar ook Twin Emps). Al met al gewoon zeer problematisch voor Priests om mee te dealen.

Dan kom je aan bij combos als Shrinkmeister + Cabal = omslachtig en Auchenai + CoH = vaak onvoldoende want teveel health. Dan resteert Entomb, maar die bewaar je liever voor grotere dingen (zoals C'thun zelf). Al met al gewoon een beetje een lastige positie -O-
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_161771083
quote:
15s.gif Op donderdag 28 april 2016 10:53 schreef Blistering het volgende:

[..]

Het probleem van Priest is dat ze niet met 4 attack minions kunnen dealen. SWP = 3, SWD = 5 en laat met name Druid nu net heel veel 4 attack minions hebben (Druid of the Claw, Klaxxi Amber, maar ook Twin Emps). Al met al gewoon zeer problematisch voor Priests om mee te dealen.

Dan kom je aan bij combos als Shrinkmeister + Cabal = omslachtig en Auchenai + CoH = vaak onvoldoende want teveel health. Dan resteert Entomb, maar die bewaar je liever voor grotere dingen (zoals C'thun zelf). Al met al gewoon een beetje een lastige positie -O-
Dit dus inderdaad.

Vind vooral bij warriors wel dat die kaart die ze 10 armor erbij geven als C'Thun een bepaalde attack heeft gehaald vrij OP is, helemaal met Bran erbij. Wel heel fijn tegen aggro. Priest heeft zo'n zelfde soort kaart, maar dan met heals ipv armor. Ook erg fijn.
pi_161772496
Yay, net Xaril uit een pakje gekregen (van de daily quest). Gister uit het Brawl pakje een Deathwing. Geluk zit me even mee :D
  donderdag 28 april 2016 @ 12:21:34 #155
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_161772922
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 00:49 schreef Thormodo het volgende:

[..]

Speciaal voor u:

Zal morgen ook eens gaan aanklooien met C'thun / een hele zooi kaarten craften om een fatsoenlijk deck met hem te kunnen maken :P.
het is geen apple maar een samsung. zal 'em de volgende draaien...ik neem bijna nooit wat op :P :D
  donderdag 28 april 2016 @ 12:25:32 #156
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_161773006
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 10:43 schreef Verbal het volgende:
Ik weiger gewoon C'thun te spelen. Punt.
Vervelende kutkaart, net als Boom. Geen hol aan.

Ben net vakkundig gesloopt door een Rogue met allemaal nieuwe kaarten, daar was echt over de synergie in het deck nagedacht. Erg tof.

V.
Ik zou het gewoon eens proberen. Wellicht bevalt het je. En misschien kom je er dan ook achter dat het niet zó OP is als je denkt. Je moet het wel vol zien te houden totdat je c'thun kunt droppen én je moet c'thun nog wel boosten! :)
  donderdag 28 april 2016 @ 12:34:31 #157
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_161773161
Priest is echt tof geworden, maar kom alsjefuckingblieft met een toffere skin. Anduin word ik zo ontzettend moe van... :( als ik graag met kleine blonde jongetjes wil spelen, dan vraag ik Salamando wel
  donderdag 28 april 2016 @ 12:36:52 #158
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_161773205
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 12:21 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

het is geen apple maar een samsung. zal 'em de volgende draaien...ik neem bijna nooit wat op :P :D
Wat heeft het merk er mee te maken? :P

Net nog eens twee pakjes opengemaakt. Zaten er weer rares in die ik gecraft had -,-.
Maar ook genoeg kaarten die ik nog moest (o.a. 2 epics). Ik zit nu wel op 47 packs en nog maar 1 legendary. :(
  donderdag 28 april 2016 @ 12:39:54 #159
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_161773259
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 12:36 schreef Thormodo het volgende:

[..]

Wat heeft het merk er mee te maken? :P

Vandaag twee pakjes opengemaakt. Zaten weer rares in die ik gecraft had -,-.
Maar ook genoeg kaarten die ik nog moest. Zit nu wel op 47 packs en 1 legendary. :(
omdat ik deze verhalen tig miljoen keer gehoord heb over apple foons! dus ik dacht: jij zult wel denken, weer zo'n applefan kneus, maar nee! SAMSUNG RECORD BLIJKBAAR OOK VERTICAAL!

Ik zal d'r op letten dat ik het de volgende keer horizontaal doe man :( sorry! en 1 leg is dan niet veel nee...had je gekocht met euries?
  donderdag 28 april 2016 @ 12:39:56 #160
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_161773260
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 08:42 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ja doe die smiley maar. Gewoon zwaar OP en iedereen speelt hem.
Lekker gevarieerd joh, daarvoor speel ik games :{w

V.
Ik heb ook nog nauwelijks verloren van C'thun (en dat met een standaard basic mage deck dat ik even probeerde om snel de pakjes binnen te halen), dus OP zou ik 'm zeker niet noemen.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  donderdag 28 april 2016 @ 12:44:14 #161
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_161773336
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 12:39 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

omdat ik deze verhalen tig miljoen keer gehoord heb over apple foons! dus ik dacht: jij zult wel denken, weer zo'n applefan kneus, maar nee! SAMSUNG RECORD BLIJKBAAR OOK VERTICAAL!

Ik zal d'r op letten dat ik het de volgende keer horizontaal doe man :( sorry! en 1 leg is dan niet veel nee...had je gekocht met euries?
Ik heb nu ook een Samsung (S5 neo). Die had/heeft zo'n leuke bug dat als je horizontaal filmt, hij het beeld soms alsnog verticaal zet. Dus dan lijkt het alsof je dronken film o.i.d. :+.

Niks gekocht met euro's, dus daar zal het wel aan liggen. 13 packs van de quests en 34 packs met gold. Aangezien je nu weer gegarandeerd Old Gods packs krijgt van Arena, ga ik me daar maar weer op richten. Dan komt die tweede legendary vast wel een keer.
En ik heb nu 11k dust tot mijn beschikking (als ik alles dust), dus kan sowieso wel decks bouwen :P.
pi_161773341
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 12:36 schreef Thormodo het volgende:

[..]
Ik zit nu wel op 47 packs en nog maar 1 legendary. :(
Ik herken het gevoel.. ik zit ook op zoiets.. en dan was mijn legendary ook nog eens de nieuwe Nat Pagle.. :/
  donderdag 28 april 2016 @ 12:47:23 #163
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_161773389
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 12:44 schreef Thormodo het volgende:

[..]

Ik heb nu ook een Samsung (S5 neo). Die had/heeft zo'n leuke bug dat als je horizontaal filmt, hij het beeld alsnog verticaal zet. Dus dan lijkt het alsof je dronken film o.i.d. :+.

Niks gekocht met euro's, dus daar zal het wel aan liggen. 13 packs van de quests en 34 packs met gold. Aangezien je nu weer gegarandeerd Old Gods packs krijgt van Arena, ga ik me daar maar weer op richten. Dan komt die tweede legendary vast wel een keer.
En ik heb nu 11k dust tot mijn beschikking (als ik alles dust), dus kan sowieso wel decks bouwen :P.
lekker! en ik denk niet dat het verschil maakt of je met euro's of gold betaalt. Je haalt beide packs uit de shop. 47 packs betekent dat je er sowieso 1 had moeten krijgen en dat klopt. :) pity timer zit op 40 packs heb ik begrepen!
pi_161773390
quote:
15s.gif Op donderdag 28 april 2016 10:53 schreef Blistering het volgende:

[..]

Dat is ook het grootste probleem dat ik merkte als priest. Vooral Twin Emps is erg vermoeied. Daarboven op is de combo van Shrinkmeister + Cabal ook niet eens meer mogelijk. Shrink is van GvG. Enkele 4 attack minions kan de priest wel hebben, maar het zijn er nu wel erg veel :P
pi_161773394
C'Thun decks zijn gaaf, maar niet OP. Ik heb vooral tempo mage en Dragon Paladin gespeeld en met beide decks win ik in 75% van de potjes tegen C'Thun decks. Heerlijk ook om Black Knight bijna in elk deck te hebben. Bijna iedereen knalt op beurt 7 Twin Emperor neer. En als ze die niet hebben dan zijn er andere talloze taunts die worden neergezet. Als ik hem in mijn starthand heb houd ik hem altijd wel.
  donderdag 28 april 2016 @ 12:50:29 #166
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_161773439
Iedereen inmiddels al de opgebouwde dustberg ingezet om alles wat los en vast zit te craften?

Ik heb zelf vooralsnog alleen een Shifter Zerus gecraft en beschik nog over 4800 dust.. Nu maar even afwachten en bekijken wat er echt goed wordt.
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
pi_161773468
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 10:43 schreef Verbal het volgende:
Ik weiger gewoon C'thun te spelen. Punt.
Vervelende kutkaart, net als Boom. Geen hol aan.

Ben net vakkundig gesloopt door een Rogue met allemaal nieuwe kaarten, daar was echt over de synergie in het deck nagedacht. Erg tof.

V.
Dus C'thun, die met veel nieuwe kaarten werkt, die samen een boel synergie hebben, die is niet leuk.

Maar een rogue deck, met veel nieuwe kaarten en synergie is wel leuk?

Misschien is het te populair voor je, maar het is best logisch aangezien iedereen een C'thun heeft gekregen, en waarschijnlijk crap uit hun pakjes, dan gaat iedereen zo'n deck bouwen natuurlijk.

OT: Evolve Shaman vind ik tot nu toe het leukste, had eigenlijk de shaman legendary moeten craften ipv Yogg-Saron.
  donderdag 28 april 2016 @ 12:52:27 #168
136 V.
Like tears in rain...
pi_161773469
quote:
2s.gif Op donderdag 28 april 2016 12:39 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Ik heb ook nog nauwelijks verloren van C'thun (en dat met een standaard basic mage deck dat ik even probeerde om snel de pakjes binnen te halen), dus OP zou ik 'm zeker niet noemen.
Nou, ik kreeg hem twee keer voor mijn kiezen met 20+.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 28 april 2016 @ 12:53:52 #169
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_161773501
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 12:52 schreef Verbal het volgende:

[..]

Nou, ik kreeg hem twee keer voor mijn kiezen met 20+.

V.
lastig vriend, maar dat gebeurt. Probeer het zelf eens. Dan zie je dat je daar ook wel plays voor moet maken. Je legt al je focus op die ene kaart en in de hoop dat ie dan sterk genoeg is om het af te maken. Er valt dus echt wel omheen te spelen :)
  donderdag 28 april 2016 @ 12:54:48 #170
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_161773517
Heb lekker druid deckje

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_161773630
Heeft iemand al wat ervaringen met Ragnaros, the Lightlord?
  donderdag 28 april 2016 @ 13:09:51 #172
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_161773798
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2016 13:00 schreef AlwaysHappy het volgende:
Heeft iemand al wat ervaringen met Ragnaros, the Lightlord?
goeie. ben ik ook benieuwd naar. N'zoth hoor ik ook heel graag!
pi_161773847
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 13:09 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

goeie. ben ik ook benieuwd naar. N'zoth hoor ik ook heel graag!
Ik heb N'Zoth gecraft, maar nog niet mee gespeeld. Enige ervaring die ik er mee heb is dat hij kick-ass is. M'n man zat te spelen tegen een rogue. Hij is best een goede speler (vooral met priest), maar hij verloor kansloos tegen hem. Deathrattles en op beurt 10 N'Zoth...stond echt alles er weer. Auch.
  donderdag 28 april 2016 @ 13:14:56 #174
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_161773886
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 13:13 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik heb N'Zoth gecraft, maar nog niet mee gespeeld. Enige ervaring die ik er mee heb is dat hij kick-ass is. M'n man zat te spelen tegen een rogue. Hij is best een goede speler (vooral met priest), maar hij verloor kansloos tegen hem. Deathrattles en op beurt 10 N'Zoth...stond echt alles er weer. Auch.
wat voor een deck was dat? rogue? paladin?
  Redactie Games donderdag 28 april 2016 @ 13:15:30 #175
181272 crew  Noppie2000
pi_161773895
Ik heb elke keer gewonnen van N'zoth, voornamelijk door te strijden voor board control en wanneer N'zoth gespeed wordt te winnen :+

Burst bewaren is het advies, want samen met N'Zoth kan de tegenstander niets. Krijg je hem niet dood wordt het wel lastig, ja :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')