en je bent nog behoorlijk arrogant. Jij zit in de problemen, je vraagt hier hulp en nu je toch hebt besloten een advocaat in te schakelen denk je dat je het allemaal wel weet. Veel plezier in het gevang.quote:Op woensdag 27 april 2016 00:48 schreef bramkaper het volgende:
[..]
Dag Fred
Ik kreeg een advocaat aangeboden, ik heb deze niet geaccepteerd wel mee gebeld voor wat uitleg ik vroeg haar namelijk dit "wat moet ik nu doen om niet in het gevangenis te geraken" als eerste keer gearresteerd te worden weet je niet echt wat er gebeurd je word voor de eerste keer in een cell gegooid en je wilt gewoon zo snel mogelijk naar huis, de antwoord van mijn advocaat was zo goed mogelijk mee te werken. Ik heb alles bekend aan de politie en aan de school dit leek het meest logische, ofcourse heb ik een aantal dingen stil gehouden en niet gezegd ik heb alleen dingen verteld waarvoor ik bij het bureau was voor school hacken niets meer niets anders ik deed ook aan andere hacking, random website's etc. en sotp met die waarom dit vragen ik ben hier niet gekomen om een hele conversatie met jullie te voeren ik kwam enkel voor wat vragen. Ik heb 3 reactie's geleden gezegd dat ik mijn besluit heb genomen en een advocaat te nemen, als ik een advocaat ga nemen hoef ik niet meer naar mijn Fok topic te gaan om te kijken wat er allemaal nog word gezegd deed het nu even just in case voor de personen gelijk jij.
btw ik ben apart, sommige denken misschien van "oh omg misdrijf snel advocaat bellen enz enz" als je weet dat je fucked bent hoef je niet eens een advocaat die het zelfde gaat zeggen tegen je "you are fucked" je weet het gewoon heb niet eens me ouders laten komen naar het bureau heb het allemaal gewoon zelf even snel geregeld en wat me gevolgen zijn weet ik nog niet gewoon afwachten
en doei
maar dan ben je dus al een keer eerder veroordeeld? je zegt dat je een strafblad hebt, maar dat je nog niet veroordeeld bent voor dit strafbare feit want je vraagt naar de gevolgenquote:Op woensdag 27 april 2016 00:48 schreef bramkaper het volgende:
[..]
Dag Fred
Ik kreeg een advocaat aangeboden, ik heb deze niet geaccepteerd wel mee gebeld voor wat uitleg ik vroeg haar namelijk dit "wat moet ik nu doen om niet in het gevangenis te geraken" als eerste keer gearresteerd te worden weet je niet echt wat er gebeurd je word voor de eerste keer in een cell gegooid en je wilt gewoon zo snel mogelijk naar huis, de antwoord van mijn advocaat was zo goed mogelijk mee te werken. Ik heb alles bekend aan de politie en aan de school dit leek het meest logische, ofcourse heb ik een aantal dingen stil gehouden en niet gezegd ik heb alleen dingen verteld waarvoor ik bij het bureau was voor school hacken niets meer niets anders ik deed ook aan andere hacking, random website's etc. en sotp met die waarom dit vragen ik ben hier niet gekomen om een hele conversatie met jullie te voeren ik kwam enkel voor wat vragen. Ik heb 3 reactie's geleden gezegd dat ik mijn besluit heb genomen en een advocaat te nemen, als ik een advocaat ga nemen hoef ik niet meer naar mijn Fok topic te gaan om te kijken wat er allemaal nog word gezegd deed het nu even just in case voor de personen gelijk jij.
btw ik ben apart, sommige denken misschien van "oh omg misdrijf snel advocaat bellen enz enz" als je weet dat je fucked bent hoef je niet eens een advocaat die het zelfde gaat zeggen tegen je "you are fucked" je weet het gewoon heb niet eens me ouders laten komen naar het bureau heb het allemaal gewoon zelf even snel geregeld en wat me gevolgen zijn weet ik nog niet gewoon afwachten
en doei
quote:Op woensdag 27 april 2016 09:07 schreef sirdanilot het volgende:
Wat een pareltje dit topic en deze TS
Geweldig, dit soort oelewappers zijm waarom ik op fok kom. Genieten .
Even dan een serieuze reactiequote:Op dinsdag 26 april 2016 14:56 schreef bramkaper het volgende:
Geachte leden,
Ik ben Bram, ik ben 18 jaar en ik ben geschorst wegens hacking op school. Heeft iemand dit ook eerder meegemaakt? Gelieven een privé bericht te sturen ik zou graag wat meer informatie erover willen, wat de gevolgen zijn etc.
Voor de duidelijkheid: ik had geen slechte bedoelingen met deze "inbraak" integendeel! Ik wou dit melden aan de directie maar heb mijn schrik gepakt. En niets meer over gezegd, ik heb ook geen persoonlijke gegevens of andere informatie naar buiten gehaald of op geslaan alleen bekeken!
Uitleg:
Op 23 maart werd ik gearresteerd voor het hacken van mijn school dit werd gedaan tijdens de schooluren buiten school. Ik had toegang tot alle e-mails, ftp / databases van de school en andere school gemeenschappen. Ik had ook toegang tot hun Smartschool platform hiermee kon ik gevoelige informatie zien van leerlingen en leerkrachten. Ze hebben mijn IP gevonden in een inlog log en daarop hebben zij mij aangeklaagd. Dit was de eerste keer dat ik iets fout deed op school/bij de politie. Ik kreeg een definitieve schorsing, ik dacht eerst dat ik een contract zou krijgen of een tijdelijke schorsing ondanks mijn goed gedrag de voorbije jaren. Mijn laptop, GSM en iPod zijn in beslag genomen voor verdere onderzoek. Ik heb ook nog een enkele juridische vragen voor jullie.
Vraag 1:
Mijn toestellen die in beslag zijn genomen hoelang kan dit duren?
Vraag 2:
Ik heb een van mijn toestellen kunnen bemachtigen en uit te schakelen, kunnen ze hier nu iets mee?
Vraag 3:
Wat zijn de gevolgen van deze daden?
Vraag 4:
De dag na mijn arrestatie hadden we normaal extra muros activiteiten naar Barcelona, ik had hier voor ¤360,00 betaald, ik had geen annulatie verzekeringen omdat ik wist dat ik 100% ging gaan en niet in de toekomst kan kijken om te zien of ik gearresteerd ging worden. To the point, is het mogelijk om mijn geld terug te vragen aan school? Aangezien hun een non-profit organisatie zijn en geen winsten mogen maken en aangezien ik de reis niet heb geannuleerd maar hun.
Hartelijk bedank voor het lezen van mijn artikel, heb het zo duidelijk mogelijk proberen te maken. Als je nog wat vragen hebt stel ze gerust via mail liefst niet via telefoon
dan ben je dubbel de sjaak en kom je er niet vanaf met 'ik was nieuwsgierig of ut kon weet juh!'quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:12 schreef bramkaper het volgende:
[..]
Stel, de politie vind in dit onderzoek ook data van andere hacks. Heb ik dan meer problemen of moeten die instanties mij daar ook eerst voor aanklagen?
Je moet toch gewoon zelf op de blaren zitten.quote:Op woensdag 27 april 2016 12:07 schreef bramkaper het volgende:
hallo leuk voor jullie medelijden dat ik genaaid ben maar ik denk toch dat salah abdeslam nog harder genaaid is dus wat ikheb gedaan is niet eens erg
doei
precies dit! dus ksnap niet echt waarom andere zo zitten te huilen over mijn daden ik vroeg er niet eens om wou gewoon wat antwoorden op me vragen grgrgrquote:Op woensdag 27 april 2016 12:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je moet toch gewoon zelf op de blaren zitten.
Ik spreek heel goed Nederlands hoor maar ff seri who cares op internet wat ga je er aan doen me punten op gevequote:
Je komt niet zo snugger over, op deze manier.quote:Op woensdag 27 april 2016 12:13 schreef bramkaper het volgende:
[..]
Ik spreek heel goed Nederlands hoor maar ff seri who cares op internet wat ga je er aan doen me punten op geve
fgt
http://www.encyclo.nl/begrip/ofzo
Wel gruwelijk arrogant alsof hij het allemaal wel weet en hoe stoer hij wel niet isquote:Op woensdag 27 april 2016 12:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je komt niet zo snugger over, op deze manier.
Nee hoor, als de onzekere puber die hij is.quote:Op woensdag 27 april 2016 12:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
Wel gruwelijk arrogant alsof hij het allemaal wel weet en hoe stoer hij wel niet is.
Dat ligt er natuurlijk maar aan, in bepaalde gevallen zal zwijgen inderdaad het beste zijn, in andere gevallen kan praten / meewerken gunstiger uitvallen. En ik verwacht dat wanneer je een goede advocaat hebt, en deze aangeeft dat je gezien het bewijs dat ze al hebben c.q. de situatie waarin je zit het beste kan meewerken deze best eens gelijk kan hebben.quote:Op woensdag 27 april 2016 12:20 schreef Zith het volgende:
Had die advocaat bij het telefoongesprek niet gezegd dat je
NOOIT MOET PRATEN MET DE POLITIE WANT ALLES WAT JE ZEGT WORDT TEGEN JE GEBRUIKT?
quote:Op woensdag 27 april 2016 12:50 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Nee hoor, als de onzekere puber die hij is.
Gewoon een scriptkiddie die dacht dat hij iets heel stoers aan het doen was en nu ontdekt dat hij toch net wat minder slim is dan hij vooraf dacht.
Al die stoerheid, arrogantie en bluf is gewoon onzekerheid en angst. Meer niet.
Tot hier gaat het nog goed.quote:
Hier is het al niet meer te volgen.quote:hoor maar ff seri who cares op internet wat ga je er aan doen me punten op geve
fgt
Fijn dat jij op afstand medische diagnoses kan stellen terwijl je de vermoedelijke patient in kwestie niet kent. Kun je ook even meedelen waar in Afrika ze je een diploma hebben verkocht?quote:Op woensdag 27 april 2016 15:53 schreef Teydelyk het volgende:
Even serieus TS, psychologisch onderzoek kan geen kwaad. Je komt nogal autistisch (Asperger?) over en een diagnose zou je in deze rechtzaak enorm helpen.
Waarschijnlijk heet ie gewoon Bram Kaperquote:Op woensdag 27 april 2016 08:58 schreef mrPanerai het volgende:
Na zo'n actie zulke username kiezen getuigt ook niet van veel inzicht. Je hebt maar van een ding spijt en dat is dat je gepakt bent. En je wordt gepakt omdat je zuigt. Volgens mij alleen nog een toekomst in een beschermde werkplaats.
Oelewapper.quote:Op woensdag 27 april 2016 12:13 schreef bramkaper het volgende:
[..]
Ik spreek heel goed Nederlands hoor maar ff seri who cares op internet wat ga je er aan doen me punten op geve
fgt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |