Is die al veroordeeld dan?quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:52 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
een strafblad op je 18e is normaal wil je zeggen
Een VOG krijgen staat los van een strafblad, als in, het ligt eraan wat er in beschreven staat, en indien het feit niet te erg is, krijg je het alsnog. Plus, op zijn leeftijd, zal er wsl maar max 2 jaar teruggekeken worden naar het verleden.quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je komt alleen nergens meer aan de bak waar je met gevoelige informatie moet werken. Dan vragen ze VOG op en kun je het wel schudden.
Das echt vrij kansloos wel.
daarom staat er:als je met gevoelige informatie moet werkenquote:Op dinsdag 26 april 2016 16:20 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Een VOG krijgen staat los van een strafblad, als in, het ligt eraan wat er in beschreven staat, en indien het feit niet te erg is, krijg je het alsnog. Plus, op zijn leeftijd, zal er wsl maar max 2 jaar teruggekeken worden naar het verleden.
je gaf ook aan dat je 1 apparaat uit hebt geschakeld. Dat valt niet echt onder meewerken hequote:Op dinsdag 26 april 2016 16:16 schreef bramkaper het volgende:
[..]
nee ze hadden mij gebeld, ze wouden namelijk het wachtwoord van mijn mobiel
Dan nog issie er over 2 jaar vanaf, woohooo ernstig zeg. Like I said, overdrijven is een kunst.quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:23 schreef Allures het volgende:
[..]
daarom staat er:als je met gevoelige informatie moet werken
hij zegt dat hij een strafblad heeft, dus dan ben je veroordeeld lijkt me. Verder de reden is dat hij gewoon heeft ingebroken en dus hacken. Meeste bedrijven nemen je dan niet in dienst hoorquote:Op dinsdag 26 april 2016 16:17 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Is die al veroordeeld dan?Daarbij gaat het ook om de reden he. Daarom, overdrijven is een kunst.
Dan vragen ze dus een VOG, lees deze regels maar eens door.quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:24 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
hij zegt dat hij een strafblad heeft, dus dan ben je veroordeeld lijkt me. Verder de reden is dat hij heeft gewoon heeft ingebroken en dus hacken. Meeste bedrijven nemen je dan niet in dienst hoor
Hoef nog maar 1 jaar studie voor mijn eigen bedrijfsbeheer.quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:24 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
hij zegt dat hij een strafblad heeft, dus dan ben je veroordeeld lijkt me. Verder de reden is dat hij gewoon heeft ingebroken en dus hacken. Meeste bedrijven nemen je dan niet in dienst hoor
jij hebt aparte normen en waardenquote:Op dinsdag 26 april 2016 16:24 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Dan nog issie er over 2 jaar vanaf, woohooo ernstig zeg. Like I said, overdrijven is een kunst.
nee dat doen ze niet want ze willen je niet hebbenquote:Op dinsdag 26 april 2016 16:25 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Dan vragen ze dus een VOG, lees deze regels maar eens door.
Valt reuze mee.
maar tot wat ben je nou veroordeeld dan? je vraagt je af welke gevolgen deze actie gaat hebben qua straf, maar je hebt een strafblad zeg je dus dan ben je toch veroordeeld ofniet?quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:25 schreef bramkaper het volgende:
[..]
Hoef nog maar 1 jaar studie voor mijn eigen bedrijfsbeheer.
Verklaar je eens nader. Hoezo willen ze je niet hebben? Ze kunnen niet vantevoren weten of lief bent geweest in het verleden of niet. Je snapt het echt niet geloof ik. Lees je even in svp.quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:29 schreef Allures het volgende:
[..]
nee dat doen ze niet want ze willen je niet hebben
Dit idd, als hij nu al een strafblad heeft, is dat voor nog iets anders dan dit. Dan komt dit er dus nog even bij.quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:31 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
maar tot wat ben je nou veroordeeld dan? je vraagt je af welke gevolgen deze actie gaat hebben qua straf, maar je hebt een strafblad zeg je dus dan ben je toch veroordeeld ofniet?
jawel want dingen als een veroordeling moet je aangevenquote:Op dinsdag 26 april 2016 16:31 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Verklaar je eens nader. Hoezo willen ze je niet hebben? Ze kunnen niet vantevoren weten of lief bent geweest in het verleden of niet. Je snapt het echt niet geloof ik. Lees je even in svp.
Nee hoor, waar staat dat? Op dat moment mogen ze een VOG vragen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:47 schreef Allures het volgende:
[..]
jawel want dingen als een veroordeling moet je aangeven
op je 18e nog niet in de dossiers staan, wat een pussy ben je danquote:Op dinsdag 26 april 2016 15:08 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
18 jaar en al in de dossiers van de politiejij komt er wel, niet dus
Hoe kom jij daarbij?quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je komt alleen nergens meer aan de bak waar je met gevoelige informatie moet werken. Dan vragen ze VOG op en kun je het wel schudden.
Das echt vrij kansloos wel.
Grapje zeker ditquote:Op dinsdag 26 april 2016 15:35 schreef bramkaper het volgende:
[..]
Bedankt zal dit zeker doen! Ik kreeg een advocaat van de staat aan de lijn bij de verhoorkamer, ze zei dat ik gewoon zo goed mogelijk moest meewerken
Sinds wanneer moet je meewerken aan je eigen veroordeling?quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:24 schreef Allures het volgende:
[..]
je gaf ook aan dat je 1 apparaat uit hebt geschakeld. Dat valt niet echt onder meewerken he
nee maar zeg dan niet dat je mee werkt hierquote:Op dinsdag 26 april 2016 17:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet je meewerken aan je eigen veroordeling?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |