quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:13 schreef zovty het volgende:
Je zit serieus in de problemen vriend, ga geen hulp vragen aan vreemden van internet. Praat met een professional.
Ja maar z'n 360 euro !!!quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je komt alleen nergens meer aan de bak waar je met gevoelige informatie moet werken. Dan vragen ze VOG op en kun je het wel schudden.
Das echt vrij kansloos wel.
Ja, das toch de eerste 2 uur die je aftikt voor de advocaat die hem mag bijstaan ja.quote:
hoezo winst? Zij krijgen het geld ook niet terug omdat jij de wet hebt overtreden.quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:08 schreef bramkaper het volgende:
[..]
Druk maken? Niet echt vroeg me af of dit wel mag aangezien een school geen winst mag maken. Heb liever dat ik de 360,00 EUR in bezit heb dan dat ik het mijn school in hun zakken laat steken
En dat is 'recht' en dat is krom en zo draaien wij het wieltje nog eens om, rom bomquote:Op dinsdag 26 april 2016 15:15 schreef Allures het volgende:
[..]
hoezo winst? Zij krijgen het geld ook niet terug omdat jij de wet hebt overtreden.
Je hebt een heel vreemd beeld van wat 'recht' is
Kreeg niet echt een kans om met de school te praten, ze gaven me gewoon gelijk aan, heb wel volledig open kaart gespeeld met de politie.quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:13 schreef Taks999 het volgende:
Tja ik weet niet wat je intenties waren en in hoeverre het volgende verstandig is;
Maar is het geen optie om volledig open kaart naar je school te spelen? Aangeven dat het uit nieuwsgierigheid was en dat je hiermee naar de school wilde stappen, zodat hun het lek op konden lossen? Misschien kan je zo uit handen van justitie blijven.
je hebt echt geen besef van wat je gedaan hebt he? Je houdt hier sowieso een strafblad aan overquote:Op dinsdag 26 april 2016 15:10 schreef bramkaper het volgende:
[..]
Zijn wel ergere dingen in het leven, het is niet dat ik een moord heb gepleegd en de straffen die komen wil ik wel uitvoeren omdat ik weet dat ik fout was, wil alleen wat antwoorden op mijn vragen
Weet ik? Staat al ondertussen op mijn strafblad.quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:17 schreef Allures het volgende:
[..]
je hebt echt geen besef van wat je gedaan hebt he? Je houdt hier sowieso een strafblad aan over
Kan je niet naar je afdelingshoofd of beter een vertrouwenspersoon op school stappen?quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:16 schreef bramkaper het volgende:
[..]
Kreeg niet echt een kans om met de school te praten, ze gaven me gewoon gelijk aan, heb wel volledig open kaart gespeeld met de politie.
Hangt die nu boven je bed?quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:19 schreef bramkaper het volgende:
[..]
Weet ik? Staat al ondertussen op mijn strafblad.
Dat lijkt me sterk zonder veroordeling.quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:19 schreef bramkaper het volgende:
[..]
waarom doe je alsof dat niets is?quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:19 schreef bramkaper het volgende:
[..]
Heeft niet meer veel nut ben definitief geschorst van school, zit nu op een ander school die me nog een kans guntquote:Op dinsdag 26 april 2016 15:19 schreef Taks999 het volgende:
[..]
Kan je niet naar je afdelingshoofd of beter een vertrouwenspersoon op school stappen?
nee dat kun je niet maar echt elke post in dit topic is onvolwassen en geeft aan dat je de situatie niet overzietquote:Op dinsdag 26 april 2016 15:21 schreef bramkaper het volgende:
[..]
Wat kan ik er aan doen? Kan moeilijk de tijd terug draaien wat gebeurd is gebeurd
ben je al veroordeeld dan?quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:19 schreef bramkaper het volgende:
[..]
Met een beetje hacken heb je dat zo verwijderdquote:Op dinsdag 26 april 2016 15:08 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
18 jaar en al in de dossiers van de politiejij komt er wel, niet dus
Tja als je er zo mee om gaat bereik je er niks mee natuurlijk, dan zal school jou ook niks gunnen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:21 schreef bramkaper het volgende:
[..]
Heeft niet meer veel nut ben definitief geschorst van school, zit nu op een ander school die me nog een kans gunt
Bedankt zal dit zeker doen! Ik kreeg een advocaat van de staat aan de lijn bij de verhoorkamer, ze zei dat ik gewoon zo goed mogelijk moest meewerkenquote:Op dinsdag 26 april 2016 15:27 schreef Taks999 het volgende:
[..]
Tja als je er zo mee om gaat bereik je er niks mee natuurlijk, dan zal school jou ook niks gunnen.
Neem contact met die vertrouwenspersoon op en wellicht kan je met hem/haar in gesprek.
Als je die kans hebt, pak het en laat je van je beste kant zien.
Ja, annulaties bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 26 april 2016 15:05 schreef Ticootje het volgende:
Je druk maken om 360 euro...
Je hebt wel andere problemen om je druk over te maken.
Hahahahah.quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:23 schreef Allures het volgende:
[..]
nee dat kun je niet maar echt elke post in dit topic is onvolwassen en geeft aan dat je de situatie niet overziet
Tijd om even serieus te worden TS en te beseffen dat je zwaar in de problemen zit
Begin trouwens niet over die 360 euro, maar geef aan dat je je verhaal wil doen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:35 schreef bramkaper het volgende:
[..]
Bedankt zal dit zeker doen! Ik kreeg een advocaat van de staat aan de lijn bij de verhoorkamer, ze zei dat ik gewoon zo goed mogelijk moest meewerken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |