Niet zo caren kneusjequote:
ik breek je in een rap battle, Mario Kart, Super Smash Bros en Battlefield 4quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je kunt mij gewoon niet aan. Geeft niet
Iemand?quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:29 schreef Chai het volgende:
Iemand is online, maar durft niet te posten nu. Zeker bang voor Chlorochai.
Aasgierquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:29 schreef Chai het volgende:
Iemand is online, maar durft niet te posten nu. Zeker bang voor Chlorochai.
k lees alle posts die ik lees hardop op kweeniequote:Op dinsdag 26 april 2016 14:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Merk je op een forum anders weinig van.
Oei. Daar heb je me.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik breek je in een rap battle, Mario Kart, Super Smash Bros en Battlefield 4
Dat is best wel focked op man.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
k lees alle posts die ik lees hardop op kweenie
RT.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hij betaalt ook alleen voor een foto, niet om direct op je te springen
Ben niet zo van de games. Niet meer althans.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
voortaan eerst de feiten weten voordat je zo biggie doet
Geloof niet dat je kan rappen en je K/D is vast 0,5 en in Mario Kart moet je vast blauwe schild exploiten. Over SSB heb ik even niks te zeggenquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik breek jou in mario kart 64 en smash brosquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Omdat ze moslima isquote:
Bedoelde bij welk BMI een persoon te vet is.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
85%. De rest van mijn gewicht is lucht.
Nee. 33.3% water ()
De rest weet ik eigenlijk niet, maar spier was goed en vet wel wat onderaan het gemiddelde, maarja, work work work work work.
smoesjesquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben niet zo van de games. Niet meer althans.
hier een van mijn raps tegen Guusquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geloof niet dat je kan rappen en je K/D is vast 0,5 en in Mario Kart moet je vast blauwe schild exploiten. Over SSB heb ik even niks te zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |