Wie zegt dat?quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:24 schreef Amarantha het volgende:
Iemand een kankerhoer noemen is ook niet echt netjes nee.
Nee een blije mail over hoe je kansen ziet om verbetering aan te brengen. Dat past beter in de positieve koers, dus dan is de kans groter dat ze er iets mee kunnen doen.quote:
Te laat, ben ook zo impulsief, terecht of onterecht, geef gewoon m'n mening.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee een blije mail over hoe je kansen ziet om verbetering aan te brengen. Dat past beter in de positieve koers, dus dan is de kans groter dat ze er iets mee kunnen doen.
Hermanns_kwartiertje.quote:
Goed voor jou hoor Ritaquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Te laat, ben ook zo impulsief, terecht of onterecht, geef gewoon m'n mening.
De dikke verwijt de kankerhoer dat ze zwart ziet.quote:
Wat heb je in haar drinken gegooid voor het slapen gaan?quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn dochter slaapt nu wel erg lang.
Doe eens rustig.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:25 schreef Chai het volgende:
[..]
De dikke verwijt de kankerhoer dat ze zwart ziet.
Wat heb je er voor over?quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik eis dat jij je post aanpast.
Getoonde geld heeft kreukels.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja die waar je heel de bankrekening leeg had gehaald om een foto te maken van het stapeltje haha
Beetje papquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat heb je in haar drinken gegooid voor het slapen gaan?
I see wat jij there didquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:25 schreef Chai het volgende:
[..]
De dikke verwijt de kankerhoer dat ze zwart ziet.
Of zo
Alleen omdat het me ontbreekt aan creativiteit om een betere metafoor te bedenken moet ik gelijk rustig doen?quote:
Nieuwe software haal ik gewoon direkt vd sat. Scheelt weer computerwerk. Gewoon aanzetten en update initialiseren.quote:
bekt wel lekkerquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:24 schreef Amarantha het volgende:
Iemand een kankerhoer noemen is ook niet echt netjes nee.
*directquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:27 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nieuwe software haal ik gewoon direkt vd sat. Scheelt weer computerwerk. Gewoon aanzetten en update initialiseren.
Ik vind het gewoon niet goed dat je het woord K gebruikte. Voorderest zal het mij een rotzorg zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen omdat het me ontbreekt aan creativiteit om een betere metafoor te bedenken moet ik gelijk rustig doen?
Nou ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |