Zo gaat dat in een politiestaatquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:18 schreef Pharkus het volgende:
Ik heb dienst, ff geen rommel maken. Doe dat maar ergens anders.
quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:18 schreef Myrr het volgende:
Vroeger kon je op dit soort momenten popcorn en een stoeltje pakken...
Rip Fok.
Ja, even naar buiten en we zijn alweer 3 wereldoorlogen verder lijkt het soms.quote:
Toen ik zondag rommel ging maken in us werd ik ook geband, weet niet waar ik aan toe ben nuquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:18 schreef Pharkus het volgende:
Ok ga wel naar GRDquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:18 schreef Pharkus het volgende:
Ik snap het ook niet hoor. Kan ook niet echt een schuldige aanwijzen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:19 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja, even naar buiten en we zijn alweer 3 wereldoorlogen verder lijkt het soms.
Waar doe jij je PWS over?quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Straks gaat ze aan dr scriptie werken
BMI 23 (en de hele specs daarvan is teveel moeite), valt mee.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nu ben je zo dik dat je door het stoeltje heen zakt, wilde je zeggen?
Dan zit je nu vast in je proeftijd en moet je je gedragen. Eigenlijk dus hetzelfde als dat je niet in je proeftijd zat.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Toen ik zondag rommel ging maken in us werd ik ook geband, weet niet waar ik aan toe ben nu
Het weer is gelukkig nog wel hetzelfde.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:20 schreef Amarantha het volgende:
Ik kijk 10 minuten niet en ik mis weer eens van alles.
Dan heb je recht van sprekenquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:20 schreef Myrr het volgende:
[..]
BMI 23 (en de hele specs daarvan is teveel moeite), valt mee.
Jezus, wat saai.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:20 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dan zit je nu vast in je proeftijd en moet je je gedragen. Eigenlijk dus hetzelfde als dat je niet in je proeftijd zat.
Dit is omdat ze zwart is zeker?quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:20 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dan zit je nu vast in je proeftijd en moet je je gedragen. Eigenlijk dus hetzelfde als dat je niet in je proeftijd zat.
Gelukkig?quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het weer is gelukkig nog wel hetzelfde.
Myrr, ash bood geld voor een pic van jou, delen we de winst?quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:20 schreef Myrr het volgende:
[..]
BMI 23 (en de hele specs daarvan is teveel moeite), valt mee.
Gewoon beetje tegenstrijdig dat ik een ban krijg omdat ik iemand dik noem, en diezelfde iemand geen ban krijgt omdat hij iemand kankerhoer noemt.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:20 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zonder Chloro is het hier chaosquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:20 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zal vast niet meer dan vijf euro zijn, dus laat maar.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Myrr, ash bood geld voor een pic van jou, delen we de winst?
Die proeftijd is best vaag.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:20 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |