Je bent hier pas een paar maand Hoe kan je nou FA zijn geweest? Vergane glorie telt niet.quote:
Ik weet het niet, morgenavond wel. Vanavond boeit mij eignlijk niet zo.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het gaat prima haags! Kijk uit naar vanavond en morgen
Lolquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je bent hier pas een paar maand Hoe kan je nou FA zijn geweest? Vergane glorie telt niet.
Kwaliteitspost +1quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:40 schreef Der_Mann het volgende:
mijn moeder heeft een wolken vanillecake gemaakt
het is een lekkere cake
bedankt voor het lezen
Fijn om te horen, en dat heb ik ook met jou.quote:
Bedoelde Bio heb die rap uit z'n sig gejat en Bio vervangen door Ash.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee jij eerder, door te suggereren dat Pharkus hierdoor beledigd zou kunnen zijn.
Hij is niet labiel of zo.
Pics van je moederquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:40 schreef Der_Mann het volgende:
het is een lekkere cake
bedankt voor het lezen
Gelezen, ik kom vanavond wel op de koffie.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:40 schreef Der_Mann het volgende:
het is een lekkere cake
bedankt voor het lezen
Kijk uit dat je niet dik gaat wordenquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:40 schreef Der_Mann het volgende:
het is een lekkere cake
bedankt voor het lezen
Lief.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Fijn om te horen, en dat heb ik ook met jou.
Ben hier een van de eerste G 2008-generatie.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je bent hier pas een paar maand Hoe kan je nou FA zijn geweest? Vergane glorie telt niet.
Bio was/is wel mijn grote voorbeeld.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:41 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Bedoelde Bio heb die rap uit z'n sig gejat en Bio vervangen door Ash.
Sooowwww koekoekquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je kunt haar voornamelijk in de Beauty SC OP's vinden
ohquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:41 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Gelezen, ik kom vanavond wel op de koffie.
Ik begin jou steeds meer te mogenquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:41 schreef Amarantha het volgende:
Ik ken trouwens maar 1 iemand hier in de SC die het altijd even moet melden als hij een paar dagen weg gaat.!
Zal bla bla, zolang je de naam niet deelt doe je niet mee kutnewbiequote:Op dinsdag 26 april 2016 14:41 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ben hier een van de eerste G 2008-generatie.
Ah, weet ik eigenlijk niet. Dacht 25 ofzo, dat je dan iets overgewicht hebt.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:33 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Bedoelde bij welk BMI een persoon te vet is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |