Jaquote:Op dinsdag 26 april 2016 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je pakte me wel terug op dingen die ik tegen je had gezegd
wil je ook op onze hond passenquote:Op dinsdag 26 april 2016 01:16 schreef supersof het volgende:
ik moet deze zomer waarschijnlijk op onze hond passen
vroeger waren ww grapjes leukquote:Op dinsdag 26 april 2016 01:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja
Omdat ik je soms behoorlijk hypocriet vindt.
Zoals met die pedograpjes
Ja je hond was gebeten en toen wilde je rechtzaak aanspannen tegen die eigenaar nogquote:Op dinsdag 26 april 2016 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg ooit wat jij over mij had.
en daar stond tussen
"GEwonde hond"
lol
nee zo zat het niet.quote:Op dinsdag 26 april 2016 01:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja je hond was gebeten en toen wilde je rechtzaak aanspannen tegen die eigenaar nogman man
ja is goed, mag je hem bij mijn ouders brengen want daar ben ik danquote:
hahahaha watquote:Op dinsdag 26 april 2016 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Er was toen aangifte tegen mij gedaan door die eigenaar
Volgens mij was je maar 1x boos op me en had dat voor FOK! begrippen nog redelijk serieuze ondertoon ookquote:Op dinsdag 26 april 2016 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Elan en ik pakken elkaar nooit ergens op.
Wij zijn gezworen bloedbroeders
Huhquote:Op dinsdag 26 april 2016 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Er was toen aangifte tegen mij gedaan door die eigenaar
Ja, liep met hond.quote:
Nee, had harde woorden tegen hem gesproken toen zei die dat ik hem bedreigd had.quote:
ohjaaa toenquote:Op dinsdag 26 april 2016 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, liep met hond.
Komt er opeens een oude man met zn hond die hond pakt mijn hond hard, bijten enzo.
dus ik had beetje harde woorden tegen hem gezegd dat ie zn hond vast moest doen
Ohjaquote:Op dinsdag 26 april 2016 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, had harde woorden tegen hem gesproken toen zei die dat ik hem bedreigd had.
Nee, had gewoon met die agent gesproken en verhaal uitgelegd.quote:Op dinsdag 26 april 2016 01:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Ohja
Best raar eigenlijk
Had je nooit meer wat van gehoord zeker?
Ja, ik dacht dat ook maar kwam er achter dat ik veel meer kwijt kon bij andere mensen dan ik dacht. Dat kon ik wel enkel bij 'nieuwe' mensen, en niet bij mijn huidige vrienden omdat ja, dat paste niet in die vriendschap ofzo?quote:Op dinsdag 26 april 2016 01:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ja ik heb hem al een tijd niet gezien![]()
Maar ja ik kan de dingen die ik aan hem vertelde niet echt aan iemand anders vertellen eigenlijk. Want heel veel dingen waren ook gewoon raar en niet nuttig
voor mij is dat kauaigodinquote:Op dinsdag 26 april 2016 01:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat ook maar kwam er achter dat ik veel meer kwijt kon bij andere mensen dan ik dacht. Dat kon ik wel enkel bij 'nieuwe' mensen, en niet bij mijn huidige vrienden omdat ja, dat paste niet in die vriendschap ofzo?
Alsnog blijft het wel groot deel anders natuurlijk, vrienden is geen relatie maar hopelijk kun jij ook iets meer je weg daar in vinden dat je wat meer kwijt kan bij andere?![]()
Maar bij mij was het ook dat ik ook mis wat jij opnoemt maar dat ik verder totaaal geen zin heb in relatie![]()
dus moest wel ofzo?
quote:Op dinsdag 26 april 2016 01:21 schreef Nouri het volgende:
elan ik had laatst ruzie in arena omdat ik feyenoord liedjes ging zingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |