Vet.quote:Op dinsdag 26 april 2016 00:55 schreef supersof het volgende:
[..]
woooow super vet
ik heb laatst nintendo 3ds xl gekocht
wat doe je onaardigquote:Op dinsdag 26 april 2016 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit moet een TOPOMA zijn.
Waar woont ze
Ze woont nu niet meer in Rotterdamquote:Op dinsdag 26 april 2016 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit moet een TOPOMA zijn.
Waar woont ze
Oh oke. Nou geen gekke dingen doen hequote:Op dinsdag 26 april 2016 00:56 schreef Nouri het volgende:
[..]
weenie
ze is afgelopen jaren ziek geweest ofzo. dus ze doet beetje moeilijk dat ik niet te serieus moet zijn enzo.
Alleen al dat het zo vaak over die potentiële vader van Jon Snow gaat, is best wel bijzonder als die man verder niks zou betekenen in dit verhaal denk ikquote:
Nee nog nooit gedaanquote:
wat zijn gekke dingenquote:Op dinsdag 26 april 2016 00:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh oke. Nou geen gekke dingen doen he
Waarom zit je heel de tijd jezelf te quotenquote:Op dinsdag 26 april 2016 00:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Alleen al dat het zo vaak over die potentiële vader van Jon Snow gaat, is best wel bijzonder als die man verder niks zou betekenen in dit verhaal denk ik.
wat veelquote:Op dinsdag 26 april 2016 00:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja
Tenerife Maladiven Indonesië
In die volgorde
Jij
leuk waar in indonesiequote:Op dinsdag 26 april 2016 00:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja
Tenerife Maladiven Indonesië
In die volgorde
Jij
dat zijn alleen maar bestemmingen waar idioten heen gaanquote:Op dinsdag 26 april 2016 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
leuk waar in indonesie
ZO-azie (weet nog niet precies waarheen)
polen voor familia
moskou
moet jij wetenquote:Op dinsdag 26 april 2016 01:00 schreef Nouri het volgende:
[..]
dat zijn alleen maar bestemmingen waar idioten heen gaan
omdat het nog een aanvulling is op en omdat fokkie dat dan leest. Anders zouden het steeds nieuwe losse comments zijn zonder contextquote:Op dinsdag 26 april 2016 00:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom zit je heel de tijd jezelf te quoten
ik denk dat jij begonquote:
oh ik dacht dat hij er niet meer wasquote:Op dinsdag 26 april 2016 01:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
omdat het nog een aanvulling is op en omdat fokkie dat dan leest. Anders zouden het steeds nieuwe losse comments zijn zonder context
Japan?quote:Op dinsdag 26 april 2016 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
leuk waar in indonesie
ZO-azie (weet nog niet precies waarheen)
polen voor familia
moskou
nee, kijk terplekke wel wat weer is waar.quote:Op dinsdag 26 april 2016 01:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Japan?
Denk gewoon Bali man miss singlereis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |