Best gek.quote:Op dinsdag 26 april 2016 00:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Weet niet, heb er denk ik al wel 400
ik dacht aan tien pond in gewichtquote:Op dinsdag 26 april 2016 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Over geld gesproken.
Ik ben dit weekend 10 pond kleingeld kwijtgeraakt omdat mn portomonee KAPOT is gegaan.
quote:Op dinsdag 26 april 2016 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Over geld gesproken.
Ik ben dit weekend 10 pond kleingeld kwijtgeraakt omdat mn portomonee KAPOT is gegaan.
coolquote:Op dinsdag 26 april 2016 00:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Best gek.
Zal je binnenkort mijn game-collectie eens showen
wat ga je doen met je date vrijdag?quote:
Ja geen idee, denk misschien ligt het in de tas van mn vriendin ofzo of misschien in de auto.quote:Op dinsdag 26 april 2016 00:53 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Je hoort dat toch vallen dan op gegeven moment
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
denk gewoon wat drinkenquote:Op dinsdag 26 april 2016 00:53 schreef supersof het volgende:
[..]
wat ga je doen met je date vrijdag?
quote:Op dinsdag 26 april 2016 00:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]Ik heb daar helemaal niet opgelet eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zijn die hints dan?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
hoezo is ze raar?quote:Op dinsdag 26 april 2016 00:54 schreef Nouri het volgende:
[..]
denk gewoon wat drinken
wel een beetje raar meisje hoor
leuk is dat hequote:Op dinsdag 26 april 2016 00:54 schreef supersof het volgende:
Vrijdag komt mijn oma naar mijn kamer kijken want dat vindt ze echt super super leuk en daarna lunchen met mijn moeder en oma![]()
ALLE mario'squote:
woooow super vetquote:Op dinsdag 26 april 2016 00:55 schreef Elan het volgende:
[..]
ALLE mario's
Bijna 1100 games nu
Wil complete NES collectie maar sommige games kan ik niet aan komen.
quote:Op dinsdag 26 april 2016 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb daar helemaal niet opgelet eigenlijkWat zijn die hints dan?
Ja heb er wel zin inquote:
Dit moet een TOPOMA zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2016 00:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja heb er wel zin inDat is mijn rotterdamse oma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |