Oei, ik snap ik snapquote:Op dinsdag 26 april 2016 16:12 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee niet eens, distributieriem moest worden vervangen. (Of 5 jaar, of 60,000 kilometer, nu staat 'ie op 170k na 4,5 jaar, dus vond het wel mooi)
Nee, nog nooit.quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:22 schreef Lokasenna het volgende:
Voelen jullie je ook wel eens een mongooltje omdat je per ongeluk op 'print topic' hebt geklikt?
Op nieuwe topics, natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, nog nooit.
Waar wilde je dan op klikken?
ik wist niet eens dat dat bestondquote:Op dinsdag 26 april 2016 16:22 schreef Lokasenna het volgende:
Voelen jullie je ook wel eens een mongooltje omdat je per ongeluk op 'print topic' hebt geklikt?
Dat overkomt mij nou nooit.quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:22 schreef Lokasenna het volgende:
hoe gaat het hardlopen?quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:38 schreef supersof het volgende:
ik heb echt belachelijk veel chocolade en chips gegeten vorige weekvoel me echt rot erover
nu maar wat minder snacken
Owja.quote:
stay calmquote:Op dinsdag 26 april 2016 16:49 schreef Crack_ het volgende:
BAWAAAAAAA, ik heb over tien minuten een deadline en ik en mn groepje worden GEK.![]()
![]()
![]()
![]()
oh oh oh oh.
Oei.quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:49 schreef Crack_ het volgende:
BAWAAAAAAA, ik heb over tien minuten een deadline en ik en mn groepje worden GEK.![]()
![]()
![]()
![]()
oh oh oh oh.
vandaag niet geweestquote:
dit is écht zo'n flut verslag, echtquote:Op dinsdag 26 april 2016 16:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oei.
Nouja, over 10 minuten is de stress over.
ik moet het even laten lopen komende tijdquote:Op dinsdag 26 april 2016 16:52 schreef supersof het volgende:
[..]
vandaag niet geweest
ik ga donderdag weer
en bij jou?
Moet discouraging zijn.\quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:52 schreef Crack_ het volgende:
The Bob campaign mainly focuses on driving while sober, but is encouraging little to drive while alcohol consumed with the use of threats and reputational preemption.
Lol, nu nog hele discussie over dat encouraging moet vervangen worden door discouraging en zij beweren van niet. HALP.
gewoon die hele zin weghalen toch yoloquote:Op dinsdag 26 april 2016 16:52 schreef Crack_ het volgende:
The Bob campaign mainly focuses on driving while sober, but is encouraging little to drive while alcohol consumed with the use of threats and reputational preemption.
Lol, nu nog hele discussie over dat encouraging moet vervangen worden door discouraging en zij beweren van niet. HALP.
Ja, maar ze lezen die zin verkeerd want zij lezen little als aanmoedigen om maar weinig alcohol te drinken maar staat er toch nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |