Plak er twee sinaasappels op met ductape.quote:
Jij hebt een bijzondere obsessie met ducttapequote:Op maandag 25 april 2016 22:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Plak er twee sinaasappels op met ductape.
Het is dan ook zeer veelzijdig spul.quote:Op maandag 25 april 2016 22:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij hebt een bijzondere obsessie met ducttape
2x in de week de nek, schouders en bovenste deel van de rug. Maar om nou te zeggen dat ik er van genietquote:Op maandag 25 april 2016 23:15 schreef Peter het volgende:
Massages zijn lekker
Ik laat mijn schouders/rug en armen ook elke 4/5 weken losmasseren. Gisteren een hammambehandeling gehad, ook een aanrader
ik heb ook geen ontspanningsmassage, meer sportmassage/ best pittig omdat de boel vast zit. Nadeel van bureauwerk en 4x9 werkenquote:Op maandag 25 april 2016 23:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
2x in de week de nek, schouders en bovenste deel van de rug. Maar om nou te zeggen dat ik er van geniet
Hoewel... soms is het best ontspannend inderdaad
Haha bij mij ook geen ontspanningsmassagequote:Op maandag 25 april 2016 23:26 schreef Peter het volgende:
[..]
ik heb ook geen ontspanningsmassage, meer sportmassage/ best pittig omdat de boel vast zit. Nadeel van bureauwerk en 4x9 werken
die is afgesteldquote:Op maandag 25 april 2016 23:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Haha bij mij ook geen ontspanningsmassage
Heb je nog niet het advies gekregen naar de ergonomie van je werkplek te kijken dan?
Ik ken wel een beroep waarbij dat kan voor je.quote:Op maandag 25 april 2016 23:43 schreef Peter het volgende:
[..]
die is afgesteld
Heb helaas een vast bureau. Zou deels wel staand willen werken.
quote:Op maandag 25 april 2016 23:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ken wel een beroep waarbij dat kan voor je.
Is daar niet wat in te regelen dan?quote:Op maandag 25 april 2016 23:43 schreef Peter het volgende:
[..]
die is afgesteld
Heb helaas een vast bureau. Zou deels wel staand willen werken.
Uitdaging en trots kun je uit elke baan halen!quote:Op maandag 25 april 2016 23:48 schreef Peter het volgende:
[..]
Met een vast salaris van 3k+, wat uitdaging en werk waar je trots op mag zijn?
wellicht als we een nieuwe Arbo-man hebben, is nu vacant.quote:Op maandag 25 april 2016 23:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Is daar niet wat in te regelen dan?
Weet je wat ook zou helpen volgens sommigen? Zo'n skippybal.
niet uit elke baan. Oplichten of uitknijpen is aan mij niet besteed. Ik ben al eens ergens vertrokken omdat ik het etish niet een correct bedrijf vindt.quote:Op maandag 25 april 2016 23:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Uitdaging en trots kun je uit elke baan halen!
Maar jij maakt je druk over hoe anderen daarover denken
Allemaal. En lekker goed bereikbaar met het ov, want je kantoor is pal achter het station.quote:Op maandag 25 april 2016 23:48 schreef Peter het volgende:
[..]
Met een vast salaris van 3k+, wat uitdaging en werk waar je trots op mag zijn?
veiligheid lijkt me wel een puntje, straks zijn de buschauffeurs niet meer te overvallen door het uitbannen van cash en dan wordt de overvaldoelgroep verlegd..quote:Op dinsdag 26 april 2016 00:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Allemaal. En lekker goed bereikbaar met het ov, want je kantoor is pal achter het station.
Geen enkel commercieel bedrijf is ethisch 100% correctquote:Op maandag 25 april 2016 23:54 schreef Peter het volgende:
[..]
niet uit elke baan. Oplichten of uitknijpen is aan mij niet besteed. Ik ben al eens ergens vertrokken omdat ik het etish niet een correct bedrijf vindt.
quote:Op dinsdag 26 april 2016 10:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jopie en Rezania zijn er wel voor te porren volgens mij
Dus ik bied jou iets aan en jij geeft dat gewoon door...quote:Op dinsdag 26 april 2016 10:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jopie en Rezania zijn er wel voor te porren volgens mij
Ja, dit dus. Rare jongen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 10:40 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dus ik bied jou iets aan en jij geeft dat gewoon door...
Hum..
Tsssssk. Slecht hoor.quote:Op dinsdag 26 april 2016 10:43 schreef Paxcon het volgende:
Ik wist niet dat het een persoonlijk aanbod was
Jeetje.. Weet gewoon van gekkigheid niet hoe ik hier op moet reageren.quote:Op dinsdag 26 april 2016 10:43 schreef Paxcon het volgende:
Ik wist niet dat het een persoonlijk aanbod was
Ja joh, ga nog even door...quote:Op dinsdag 26 april 2016 10:46 schreef Paxcon het volgende:
Ik dacht dat jullie gewoon beide erg vrijgevig zijn
Ik doe het/je graag ja.quote:Op dinsdag 26 april 2016 10:46 schreef Paxcon het volgende:
Ik dacht dat jullie gewoon beide erg vrijgevig zijn
Dat worden lange eenzame nachten in Groningenquote:Op dinsdag 26 april 2016 10:47 schreef Jopie78 het volgende:
Weg verliefdheid...
*pakt reiskoffer weer uit
Massages zijn een hogere vorm van kunst, het was juist een complimentquote:Op dinsdag 26 april 2016 10:50 schreef Jopie78 het volgende:
Ben nog nooit een "slet" en "gemakkelijk" genoemd..
En dan van je eigen volk.. Tssk.
Het had zo mooi kunnen zijn. Huisje in het buitenland, huis in Groningen..quote:Op dinsdag 26 april 2016 10:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat worden lange eenzame nachten in Groningen
Toch vind ik het wel een bazenactie van Peter.quote:Op dinsdag 26 april 2016 09:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen enkel commercieel bedrijf is ethisch 100% correct
Ik ga de rest van de dag m'n zonden overdenkenquote:Op dinsdag 26 april 2016 10:51 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Het had zo mooi kunnen zijn. Huisje in het buitenland, huis in Groningen..
Man man man.. Gooi je allemaal weg met die ene post..
Vandaag een vergaderloos dagje, dus ff werk inhalen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 10:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Toch vind ik het wel een bazenactie van Peter.
Hoe is het trouwens? Bijna door de vergaderweken heen?
Dat lijkt me verstandig..quote:Op dinsdag 26 april 2016 10:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ga de rest van de dag m'n zonden overdenken
Dus de sugardaddy is nu weer vacant?quote:Op dinsdag 26 april 2016 10:51 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Het had zo mooi kunnen zijn. Huisje in het buitenland, huis in Groningen..
Man man man.. Gooi je allemaal weg met die ene post..
Hij die zonder zonde is, werpe de eerste steen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 10:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ga de rest van de dag m'n zonden overdenken
Ik win wel vaker bij je.quote:Op dinsdag 26 april 2016 10:56 schreef Kaas- het volgende:
De eerste twintigduizenddriehonderdzevenenzestig woordgrapjes met "kaas" erin vond ik nogal lame, maar ik begin erom te grinniken mensen. De aanhouder wint.
Lekker. Alles chill dus?quote:Op dinsdag 26 april 2016 10:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vandaag een vergaderloos dagje, dus ff werk inhalen.
En moet op tijd naar huis aangezien de stad afgesloten wordt (iets met centrum, Wilhelminaplein, koningsnacht etc). Goed excuus dus!
Ik heb niet zoveel met de Bijbel maar dit vind ik in principe ook wel een aardige tekstquote:Op dinsdag 26 april 2016 10:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hij die zonder zonde is, werpe de eerste steen.
Ik heb het gevoel dat ik met dit incident genadig ga wegkomenquote:Op dinsdag 26 april 2016 10:54 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dat lijkt me verstandig..
Mocht je tot inkeer zijn gekomen, laat het even weten, ik heb mijn koffer zo weer gepakt.
Staan wel een handje vol mooie wijsheden in.quote:Op dinsdag 26 april 2016 10:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel met de Bijbel maar dit vind ik in principe ook wel een aardige tekst
Leviticus 20:13 ?quote:Op dinsdag 26 april 2016 10:57 schreef Kaas- het volgende:
Ja ja, bij m'n ouders wordt uit den bijbel voorgelezen mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:00 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Leviticus 20:13 ?Zonder ze op te zoeken gok ik dat daar antihommeltekten staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu even kijken.![]()
Ja ik was ook wel voorspelbaar.quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zonder ze op te zoeken gok ik dat daar antihommeltekten staan.
Nu even kijken.
Ja of met dieren.quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:08 schreef Kaas- het volgende:
Overigens staan eromheen wel goede adviezen. Zoals dat je niet seks moet hebben met je zus of met je moeder haha.
Ook een prima advies. Maar, maar, volgens mijn opa en oma, ouders en broer is dat vers gewoon verkeerd vertaald en gaat dat stuk erover dat je niet met meerderen tegelijk in bed mag liggen. Al komt nog steeds niet iedereen hier daar goed mee weg.quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:09 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ja of met dieren.
Leviticus is wel lachen.
quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:09 schreef Kaas- het volgende:
"In den beginne was er Rusnak" - Paxiticus 1:1
Moet 'ie sterven voor jouw zonden.quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:12 schreef Paxcon het volgende:
Als Rusnak zegt zoon van God te zijn geloof ik dat direct
Weet het wel zeker..quote:Op dinsdag 26 april 2016 10:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ik met dit incident genadig ga wegkomen
quote:Op dinsdag 26 april 2016 10:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Meestal gaat het gewoon heen en weer.
Jij hebt zeker al wel een kruis in gedachten..?quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En aan het smaadlijk kruis mijn eeuwig heil verwerven?
quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij hebt zeker al wel een kruis in gedachten..?
quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ook een prima advies. Maar, maar, volgens mijn opa en oma, ouders en broer is dat vers gewoon verkeerd vertaald en gaat dat stuk erover dat je niet met meerderen tegelijk in bed mag liggen. Al komt nog steeds niet iedereen hier daar goed mee weg.
Romeinen en Korintiers dan?quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:20 schreef wonderer het volgende:
Leviticus is een handleiding voor een bepaalde groep mensen en niet een set regels die voor iedereen gelden.
Meh. Hoop geode. We'll see.quote:
Ik deel het bed niet met een man precies zoals ik met een vrouw zou doen, dus I'm safequote:Op dinsdag 26 april 2016 11:08 schreef Kaas- het volgende:
Wie met een man het bed als met een vrouw deelt begaat een gruweldaad. Beiden begaan een gruweldaad en moeten ter dood gebracht worden en hebben hun dood aan henzelf te wijten.
Hmm.Misschien maar een zeiltje boven het bed hangen zodat Hij het niet kan zien Kosmo.
Overigens staan eromheen wel goede adviezen. Zoals dat je niet seks moet hebben met je zus of met je moeder haha.
Balen man. We kunnen samen huilen though; ik ga waarschijnlijk niets doen op mijn favoriete feestdag van het jaar. Is het niet waard met dit weer en het komt eigenlijk sowieso al heel slecht uit.quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Meh. Hoop geode. We'll see.
En Koningsdag/nacht valt een beetje in t water. Letterlijk en figuurlijk.
De ene vriend zit in Londen nu, de ander in Zweden, eentje met DJ spelen in Amsterdam, de ander werken in de kroeg, en de volgende heft pas een baby gekregen. Plus: letterlijk heul veul regen morgen. Dus mja. Rustig denk ik denk maar.
En nogal tijdspecifiek, met hygiene en dergelijkequote:Op dinsdag 26 april 2016 11:20 schreef wonderer het volgende:
Leviticus is een handleiding voor een bepaalde groep mensen en niet een set regels die voor iedereen gelden.
Ok, ik zal wel ff posten als ik begin, dan kunnen we synchroon huilen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Balen man. We kunnen samen huilen though; ik ga waarschijnlijk niets doen op mijn favoriete feestdag van het jaar. Is het niet waard met dit weer en het komt eigenlijk sowieso al heel slecht uit.
Prima. Gedeelde smart en zo.quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok, ik zal wel ff posten als ik begin, dan kunnen we synchroon huilen.
Een gedeelde smart is wel krap. Krengen zijn al zo kleinquote:
Ik snap hier niets van.quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een gedeelde smart is wel krap. Krengen zijn al zo klein
Slechte vertalingen.quote:
Oei.quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:28 schreef Kaas- het volgende:
Ik zie dat twee posters hier elders op het forum op elkaar schelden. Of eentje op de ander eigenlijk. Goed voor de ambiance.
Als het niet met een hoofdletter is ben ik direct helemaal in de war. Paniek alles.quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik dacht dat jij je auto's wel kende?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Nee, Mortie laat zich even gaan.quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oei.
Ik heb er gelukkig niks mee te maken.
quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:40 schreef Rezania het volgende:
Aardig, aardig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag dat je Kosmo - afgezien van een "hjb" - domlinkse circlejerk" vindt. Nu is hij niet alleen niet bepaald dom, ik ben ook teleurgesteld dat ik die circlejerk blijkbaar heb gemist.quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zag dat je Kosmo - afgezien van een "hjb" - domlinkse circlejerk" vindt. Nu is hij niet alleen niet bepaald dom, ik ben ook teleurgesteld dat ik die circlejerk blijkbaar heb gemist.
domlinkse circlejerk was het ookquote:Op dinsdag 26 april 2016 13:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zag dat je Kosmo - afgezien van een "hjb" - domlinkse circlejerk" vindt. Nu is hij niet alleen niet bepaald dom, ik ben ook teleurgesteld dat ik die circlejerk blijkbaar heb gemist.
Ik zit nu op 600. Al hardgelopen dus mag er vandaag nog wel 2000. Maak ik daar mooi 1500 van en bam weer een goede dag.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:30 schreef Ang3l het volgende:
het is dat ik dan weer moet scannen naar de calorie fitness app, maar anders pakte ik er popcorn bij!
Ik mag van dat ding maar 1500 per dag, dus ik zit er al 6 van de 9 dagen overheenquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zit nu op 600. Al hardgelopen dus mag er vandaag nog wel 2000. Maak ik daar mooi 1500 van en bam weer een goede dag.
Waaaaaat? Dat is wel heel weinig als max joh. Hoe ben je daar op uitgekomen?quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik mag van dat ding maar 1500 per dag, dus ik zit er al 6 van de 9 dagen overheen
#niettedoen
Van 68 naar 65 willen gaan en een zittende baan hebben.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waaaaaat? Dat is wel heel weinig als max joh. Hoe ben je daar op uitgekomen?
En enkel met 1500 cal per dag lukt dat? Dat vergt wel heel veel discipline zeg.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Van 68 naar 65 willen gaan en een zittende baan hebben.
My Fitness Pallquote:
435 eronder, dan heb je dus 1000 cal op een hele dag?quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:42 schreef Ang3l het volgende:
Zaterdag 280 er onder
Zondag 16 teveel
Maandag 69 teveel
Dinsdag 111 teveel
Woensdag 37 teveel
Donderdag 73 teveel
Vrijdag 80 teveel
Zaterdag 435 er onder
Zondag 103 er onder
Maandag 413 er onder
Oke, 4 van de 10 dagen doel gehaald
Maar goed, was ook vorige week 3 avonden uit eten in een restaurant. En ik had de hele week van ochtend tot avond vergadering (stilzitten). Verkeerde week om te beginnen
En sowieso doet dat ding t niet fatsoenlijk met krachttraining, dus dat moet er dan nog vanaf op de maandag, woensdag en zaterdagen.
Ik eet gewoon door hoor. Alleen hou ik t nu bij. En dat zijn de dagen dat ik dus veel gelopen heb of gesport, dat trekt ie er al vanaf. Via de iOS stappentellerbegweegmagier.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
435 eronder, dan heb je dus 1000 cal op een hele dag?Wel knap, maar leuk?
Wat doet een gemiddelde krachttraining dan?quote:Krachttraining heb ik trouwens gewoon online opgezocht wat het ongeveer doet en dan voeg ik het zelf toe. Beetje omslachtig, maar ach. Ik zit nu 11 dagen op rij aan de goede kant van de streep, gemiddeld 3 a 400 eronder. Gaat lekker.
Ah, ook wel handig zeg.quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik eet gewoon door hoor. Alleen hou ik t nu bij. En dat zijn de dagen dat ik dus veel gelopen heb of gesport, dat trekt ie er al vanaf. Via de iOS stappentellerbegweegmagier.
[..]
Wat doet een gemiddelde krachttraining dan?
Nice. Dat is wel nuttig ja, levert veel informatie waardoor je sowieso iets bewuster eet ook al tel je al die shit niet meer. Zo at ik laatst tussendoor 4 grote krentenbollen - deed ik supervaak - en dat bleek om 1000 cal te gaan joh.quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:04 schreef Ang3l het volgende:
Het is nu meer om m'n eetgewoontes eens in kaart te brengen ipv dat ik er echt minder door ga eten. Het is meer dat ik weet WAT ik eet. Zo schrok ik er bv van dat die ontbijtkoek iedere ochtend voor een giga kcal bom was. Dus die heb ik vervangen door iets anders. Dat sort dingen.
Geen sinaasappels en ducttape gekocht dus? Teleurstellende zaak.quote:
Zware collegedag natuurlijk, dus geen tijdquote:Op dinsdag 26 april 2016 17:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geen sinaasappels en ducttape gekocht dus? Teleurstellende zaak.
Met halverwege nog de teloorgang van je paraplu, ik snap het wel.quote:Op dinsdag 26 april 2016 17:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zware collegedag natuurlijk, dus geen tijd
Waar heb jij GoT gevonden? Alles is verwijderd van de verschillende torrentsites.quote:Op dinsdag 26 april 2016 17:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Met halverwege nog de teloorgang van je paraplu, ik snap het wel.
kat.phquote:Op dinsdag 26 april 2016 17:21 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Waar heb jij GoT gevonden? Alles is verwijderd van de verschillende torrentsites.
Shit is getting seriousquote:Op dinsdag 26 april 2016 17:19 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Niets mis mee. Dan kunnen wij prima lepelen.
Het was serieus de tweede keer dat ik hem gebruikte, beetje zondequote:Op dinsdag 26 april 2016 17:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Met halverwege nog de teloorgang van je paraplu, ik snap het wel.
Senz paraplu kopen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 17:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het was serieus de tweede keer dat ik hem gebruikte, beetje zonde
Picsquote:Op dinsdag 26 april 2016 17:40 schreef Rezania het volgende:
Er zit een lekkere natuurkundestudent bij mij in de bus, wist niet dat die bestonden.
Bus zit vol man, iemand ziet het sowieso.quote:
Spijtigquote:Op dinsdag 26 april 2016 17:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bus zit vol man, iemand ziet het sowieso.
Dat komt omdat ik extreem ecto ben en jij breed en gespierd bentquote:Op dinsdag 26 april 2016 17:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Huh wat echt?
Hoe kom ik erbij dat ik veel groter ben?
Ja precies, dat soort dingen. Echt no way dat ik die app ga volhouden. Veel te veel gedoe met alles tellen en wegen en invoeren of scannen. Maar een maandje om wat bewuster te worden, prima.quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nice. Dat is wel nuttig ja, levert veel informatie waardoor je sowieso iets bewuster eet ook al tel je al die shit niet meer. Zo at ik laatst tussendoor 4 grote krentenbollen - deed ik supervaak - en dat bleek om 1000 cal te gaan joh.
Het was geen grap toch van die 187?quote:Op dinsdag 26 april 2016 17:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik extreem ecto ben en jij breed en gespierd bent
Dat staat ook in mijn paspoort.quote:Op dinsdag 26 april 2016 17:58 schreef Paxcon het volgende:
Overigens staat er 185 in m'n paspoort maar mensen zeggen altijd dat ik groter ben
quote:Op dinsdag 26 april 2016 17:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja precies, dat soort dingen. Echt no way dat ik die app ga volhouden. Veel te veel gedoe met alles tellen en wegen en invoeren of scannen. Maar een maandje om wat bewuster te worden, prima.
Komt door je kapselquote:Op dinsdag 26 april 2016 17:58 schreef Paxcon het volgende:
Overigens staat er 185 in m'n paspoort maar mensen zeggen altijd dat ik groter ben
regeren is vooruitdenken!quote:Op dinsdag 26 april 2016 18:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit in zo'n slowchat
Ties is een rechtenstudent uit het oosten van het land maar studeert en woont ook in Groningen. Tevens is hij van de verkeerde kant.quote:Op dinsdag 26 april 2016 18:06 schreef Jopie78 het volgende:
wies ties?
Hebben we ook een achtergrond verhaal?
Ah okequote:Op dinsdag 26 april 2016 18:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ook 185 volgens mij haha, vroeg dat al eens.
Shit, dan lijkt me bewezen dat je inderdaad groter bent dan ik.quote:Op dinsdag 26 april 2016 18:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ah oke
En ik ben groter dan Rezje in ieder geval
Is er een goede kant dan?quote:Op dinsdag 26 april 2016 18:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ties is een rechtenstudent uit het oosten van het land maar studeert en woont ook in Groningen. Tevens is hij van de verkeerde kant.
Hij houdt van FC Twente, maar binnen een maand zal het doek voor die club zijn gevallen. Hij heeft al aangegeven FC Groningen dan te gaan supporten.
quote:Op dinsdag 26 april 2016 18:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ties is een rechtenstudent uit het oosten van het land maar studeert en woont ook in Groningen. Tevens is hij van de verkeerde kant.
Hij houdt van FC Twente, maar binnen een maand zal het doek voor die club zijn gevallen. Hij heeft al aangegeven FC Groningen dan te gaan supporten.
Neh hij is heteroquote:Op dinsdag 26 april 2016 18:08 schreef Kaas- het volgende:
Ties is een hommel? Waarom komt hij hier dan niet wat vaker?
Nog een intelligente voetbalhommel. Gezellig!quote:Op dinsdag 26 april 2016 18:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je bent toch hetero?quote:Op dinsdag 26 april 2016 18:09 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Heb je het laatste nieuws niet gehoord? Er is een crediteurenakkoord! Trouwens ik ben niet van de verkeerde kant, net als mijn goede vriend Mortaxx.
Ja dat zeg ik toch?quote:Op dinsdag 26 april 2016 18:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je bent toch hetero?
En geweldig!!!! Is Twente nu gered?
Ik mag jou welquote:Op dinsdag 26 april 2016 18:11 schreef Kaas- het volgende:
Ik hoop trouwens heel erg dat FC Twente behouden blijft voor de Eredivisie.
Spannendquote:Op dinsdag 26 april 2016 18:12 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik toch?
En nee, daar is nog meer voor nodig maar dit is een mooie stap
Slechte versierpoging, zeg.quote:Op dinsdag 26 april 2016 18:11 schreef Kaas- het volgende:
Ik hoop trouwens heel erg dat FC Twente behouden blijft voor de Eredivisie.
Een van de mooiste tenues en stadions van Nederland. Goede geschiedenis ook. Enkele jaren geleden nog van genoten toen ze kampioen werden en thuis Inter Milan versloegen en zo. Moet er niet aan denken dat die eruit gaan voor een FC Dordrecht met hun stadion voor drie dozijn man ofzo, brr.quote:
Nee, maar kijk dan:quote:Op dinsdag 26 april 2016 18:15 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Slechte versierpoging, zeg.
Edit: Oh, het werkte toch.![]()
Ik vind je echt een skatje.. Maar zou je deze spam bij je willen houden.quote:Op dinsdag 26 april 2016 18:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee, maar kijk dan:
Champions League 2010-2011Die moeten gewoon erin blijven.
quote:Op dinsdag 26 april 2016 18:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Een van de mooiste tenues en stadions van Nederland. Goede geschiedenis ook. Enkele jaren geleden nog van genoten toen ze kampioen werden en thuis Inter Milan versloegen en zo. Moet er niet aan denken dat die eruit gaan voor een FC Dordrecht met hun stadion voor drie dozijn man ofzo, brr.
Ben zelf trouwens van Feyenoord en FC Groningen, dus juich niet te vroeg. Maar Twente is wel echt gewoon een mooie club, los van die BS die er nu speelt.
Wat een vooroordelen Jopie.quote:Op dinsdag 26 april 2016 18:27 schreef Jopie78 het volgende:
Lekker spraakzaam wel. Een eckte hetero. Net Mortaxx.
Dat ben ik het meeste van de tijd ook.quote:Op dinsdag 26 april 2016 18:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En ik hield je voor een machine, coach.
500 cal per 100 grquote:Op dinsdag 26 april 2016 18:48 schreef Rezania het volgende:
Zit ik gewoon een hele bak rijstwafels met chocola lregte vreten.
Al die hommels op dieet ook.quote:Op dinsdag 26 april 2016 19:39 schreef wonderer het volgende:
Zoete aardappel met spinazie en kip.
Ik ben ook aan mijn droogtraindieet begonnen.
Allemaal fit voor Pridequote:
Jij wil dolgraag shirtless op de boot he?quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Allemaal fit voor Pride
Nou ja, mijn uiteindelijke doel was de publicatie van mijn boek, maar aangezien die met zes weken is vervroegd, denk ik niet dat ik dat ga redden...
Yo.quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:51 schreef BillDauterive het volgende:
Hallo allemaal!
Een week terug vroeg ik wat aan Kaas- en zei hij dat ik hier eens moest posten.
Ik heb dit topic wel eens eerder gezien, maar nooit in gepost.
Ik ben BillDauterive, 28 jaar en kom uit het midden van het land. Ooit kwam ik op fok omdat iedere man hier een pik van 30 cm heeft en ik dat ook wilde. Daarna ben ik blijven hangen
Geen idee of ik hier vaak zal posten, meestal ben ik een lurker.
De afgelopen week heb ik jullie posts een beetje doorgelezen, wel leuk dat ik hier niet de enige speciaalbierliefhebber ben!
Tegenwoordig is speciaalbierliefhebber zijn super hip, dus het worden er steeds meer.quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:51 schreef BillDauterive het volgende:
Hallo allemaal!
Een week terug vroeg ik wat aan Kaas- en zei hij dat ik hier eens moest posten.
Ik heb dit topic wel eens eerder gezien, maar nooit in gepost.
Ik ben BillDauterive, 28 jaar en kom uit het midden van het land. Ooit kwam ik op fok omdat iedere man hier een pik van 30 cm heeft en ik dat ook wilde. Daarna ben ik blijven hangen
Geen idee of ik hier vaak zal posten, meestal ben ik een lurker.
De afgelopen week heb ik jullie posts een beetje doorgelezen, wel leuk dat ik hier niet de enige speciaalbierliefhebber ben!
Ik was het voordat het hip werd.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tegenwoordig is speciaalbierliefhebber zijn super hip, dus het worden er steeds meer.
Hell yeahquote:Op dinsdag 26 april 2016 20:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij wil dolgraag shirtless op de boot he?
Wanneer is die publicatie?
Dat leest als het begin van een gedicht.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:15 schreef Renesite het volgende:
het voelt als een vrijdagavond in november.
nou vind ik november niet echt een sexy maand of zo.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat leest als het begin van een gedicht.
Hoi!quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nou, dat viel toch tegen.. Het is nog steeds geen 30 centimeter.
Dank je!
Disney het origineel jonguh!quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:33 schreef Rezania het volgende:
If you're horny
Let's do it
Riding my pony
My saddle's waiting
Come and jump on it!
Jaquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tegenwoordig is speciaalbierliefhebber zijn super hip, dus het worden er steeds meer.
Ja, origineel is ook chill, maar deze ook.quote:
Het is goedgekeurd door twee andere homo's.quote:
Lol.quote:
Haha, ik geloofde je direct al.. Just making conversation..quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:42 schreef Rezania het volgende:
Het is goedgekeurd door twee andere homo's.
Heb je aandacht nodig joh?quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:42 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Lol.
Rez "post om mij heen", probeer hem te provoceren.
Ik weet, erg kinderachtig.. Maar had er wel lol in.
Koop een hond.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:45 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Altijd.. Welk mens niet!
En ja, soms dus ook van jou.
Dat zal wel meevallen.. Ken mijn beperkingen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:45 schreef Kaas- het volgende:
Oppassen Jopie, als je nu "ja" antwoordt word je straks wakker op een onbekende plek met ductape overal.
Moet er niet aan denken..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens. Sowieso honden.quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:52 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken..
Whiskas-hondje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind 2 al veel werk en lastig om weg te brengen tijdens vakanties.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eens. Sowieso honden.Ik zou er later best 5 willen hebben als ik ruimte zou hebben.
5 honden vermaken zichzelf wel.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:57 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ik vind 2 al veel werk en lastig om weg te brengen tijdens vakanties.
2 van die slopers.. En dan 5!?
Goeie schoenenquote:
Die twee kleine hondjes kan je toch wel bijna overal kwijt?quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:57 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ik vind 2 al veel werk en lastig om weg te brengen tijdens vakanties.
2 van die slopers.. En dan 5!?
Ja dag, ze bekijken het maar!quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
M'n vriend heeft net een tuinbroek gekocht. Is ook in volgens hem.
Lijkt me vooral ook vervelend om iemand ermee op te zadelen. Hoewel die pensions er natuurlijk enkel blij mee zijn. Wel duur. Maar dat zijn 5 honden sowieso, hehe.quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die twee kleine hondjes kan je toch wel bijna overal kwijt?Bij vijf moet je ze wel naar verschillende mensen toebrengen. Ik zou met alle plezier een paar weekjes op een of twee honden willen passen, maar moet er niet aan denken om ineens 5 honden te verzorgen
Ik zei ook al van doe gerust aan wanneer ik er niet bij ben.quote:
Het zal je nog tegenvallen hoeveel mensen daar met enthousiasme op reageren. Meestal doen mijn ouders het, maar sinds die kleinkinderen hebben gekregen, staan ze er ok een stuk minder voor open. Wil ze trouwens ook niet bij iedereen hebben. Het zijn wel mijn kinderen.. Je kan niet tijden van huis zijn..quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die twee kleine hondjes kan je toch wel bijna overal kwijt?Bij vijf moet je ze wel naar verschillende mensen toebrengen. Ik zou met alle plezier een paar weekjes op een of twee honden willen passen, maar moet er niet aan denken om ineens 5 honden te verzorgen
Die droeg ik in 1997.. En toen waren ze al niet in..quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
M'n vriend heeft net een tuinbroek gekocht. Is ook in volgens hem.
Goedzo. Hier bij m'n ouders in de straat twee van die figuren die een hond hebben gekocht en werkelijk nooit thuis zijn, dus er komt gewoon al jaren 3x per dag iemand langs om dat arme beest even uit te laten. En op vakantie in een pension. Nou, wat een lol.quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:20 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Het zal je nog tegenvallen hoeveel mensen daar met enthousiasme op reageren. Meestal doen mijn ouders het, maar sinds die kleinkinderen hebben gekregen, staan ze er ok een stuk minder voor open. Je kan niet tijden van huis zijn..
Mijn honden, dus ik zorg er ook voor. Met liefde.
Hij is altijd extreem op de hoogte met dat soort shit, dus het zal wel kloppen. Ik heb er geen verstand van.quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:21 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Die droeg ik in 1997.. En toen waren ze al niet in..
Ja maar kijk, je hebt hip onder normale mensen en hip onder modenichten.quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hij is altijd extreem op de hoogte met dat soort shit, dus het zal wel kloppen. Ik heb er geen verstand van.
Wacht maar tot hij foto's van zichzelf terug ziet over 20 jaar. Dan denkt ie;quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hij is altijd extreem op de hoogte met dat soort shit, dus het zal wel kloppen. Ik heb er geen verstand van.
Zou ze nooit naar een pension brengen. Dan liggen ze in een beng de hele dag. Nu liggen ze allebei in mijn nek op de bank.quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Goedzo. Hier bij m'n ouders in de straat twee van die figuren die een hond hebben gekocht en werkelijk nooit thuis zijn, dus er komt gewoon al jaren 3x per dag iemand langs om dat arme beest even uit te laten. En op vakantie in een pension. Nou, wat een lol.
Wtf. Waarom neem je dan een hond?quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Goedzo. Hier bij m'n ouders in de straat twee van die figuren die een hond hebben gekocht en werkelijk nooit thuis zijn, dus er komt gewoon al jaren 3x per dag iemand langs om dat arme beest even uit te laten. En op vakantie in een pension. Nou, wat een lol.
Hartje Amsterdam, gaat enkel om met mensen die in de showbiz willen werken, krijg je dat I guess.quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja maar kijk, je hebt hip onder normale mensen en hip onder modenichten.
Over twintig jaar denken we allemaal damn toen waren we nog lekker.quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:23 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Wacht maar tot hij foto's van zichzelf terug ziet over 20 jaar. Dan denkt ie;
Ja, maar jij moet dus geen tuinbroek kopen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hartje Amsterdam, gaat enkel om met mensen die in de showbiz willen werken, krijg je dat I guess.
Maar het is zo'n schatje.
Nou, inderdaad.quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wtf. Waarom neem je dan een hond?_!
Ben je mal? Mij niet gezien haha.quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar jij moet dus geen tuinbroek kopen.
Och arme jongen. Je bent echt van slag he, van alle verhalen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Over twintig jaar denken we allemaal damn toen waren we nog lekker.
Ja maar je p3n0r werkt wel minder goed dan vroeger zei je.quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:28 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Och arme jongen. Je bent echt van slag he, van alle verhalen.![]()
Maar..... ik ben er met de jaren alleen maar mooier op geworden.
quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ben je mal? Mij niet gezien haha.
Ik heb daar ook niet de attitude voor. Zou me doodschamen.
Dat zei ik niet.. HO HO HOquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja maar je p3n0r werkt wel minder goed dan vroeger zei je.
Owh.quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:30 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dat zei ik niet.. HO HO HO
Hij werkt als malle.. Oe, slechte lezer... Moet oppassen met wat ik zeg.
De dagen dat je per ongeluk af en toe iemand KO swaffelde.quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:36 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Vroegah... Kon je er een ruit mee inslaan.. Nu niet meer.. Maar joh, op commando.
Kenner gespot.quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De dagen dat je per ongeluk af en toe iemand KO swaffelde.
Heb er altijd succes mee op de kermis. Dan swaffel ik hem er gewoon even tegenaan en boem hoofdprijs.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb er altijd succes mee op de kermis. Dan swaffel ik hem er gewoon even tegenaan en boem hoofdprijs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tja, 20 jaar later laat het alleen een vetvlek achter, maar de bal komt niet meer van zijn plek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moet je uitkijken dat je d'r niet bovenop staat in de zomer.quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:42 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Tja, 20 jaar later laat het alleen een vetvlek achter, maar de bal komt niet meer van zijn plek.
Dat probleem heb jij alleen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Moet je uitkijken dat je d'r niet bovenop staat in de zomer.
Ik realiseer me ineens dat jij een andere bal bedoelde.quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:44 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dat probleem heb jij alleen.![]()
De flexibiliteit biedt juist perspectieven.
WHAHAHA ik had zo'n boksbal in mijn hoofd, jij de kop van jut.quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik realiseer me ineens dat jij een andere bal bedoelde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |