Plak er twee sinaasappels op met ductape.quote:
Jij hebt een bijzondere obsessie met ducttapequote:Op maandag 25 april 2016 22:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Plak er twee sinaasappels op met ductape.
Het is dan ook zeer veelzijdig spul.quote:Op maandag 25 april 2016 22:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij hebt een bijzondere obsessie met ducttape
2x in de week de nek, schouders en bovenste deel van de rug. Maar om nou te zeggen dat ik er van genietquote:Op maandag 25 april 2016 23:15 schreef Peter het volgende:
Massages zijn lekker
Ik laat mijn schouders/rug en armen ook elke 4/5 weken losmasseren. Gisteren een hammambehandeling gehad, ook een aanrader
ik heb ook geen ontspanningsmassage, meer sportmassage/ best pittig omdat de boel vast zit. Nadeel van bureauwerk en 4x9 werkenquote:Op maandag 25 april 2016 23:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
2x in de week de nek, schouders en bovenste deel van de rug. Maar om nou te zeggen dat ik er van geniet
Hoewel... soms is het best ontspannend inderdaad
Haha bij mij ook geen ontspanningsmassagequote:Op maandag 25 april 2016 23:26 schreef Peter het volgende:
[..]
ik heb ook geen ontspanningsmassage, meer sportmassage/ best pittig omdat de boel vast zit. Nadeel van bureauwerk en 4x9 werken
die is afgesteldquote:Op maandag 25 april 2016 23:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Haha bij mij ook geen ontspanningsmassage
Heb je nog niet het advies gekregen naar de ergonomie van je werkplek te kijken dan?
Ik ken wel een beroep waarbij dat kan voor je.quote:Op maandag 25 april 2016 23:43 schreef Peter het volgende:
[..]
die is afgesteld
Heb helaas een vast bureau. Zou deels wel staand willen werken.
quote:Op maandag 25 april 2016 23:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ken wel een beroep waarbij dat kan voor je.
Is daar niet wat in te regelen dan?quote:Op maandag 25 april 2016 23:43 schreef Peter het volgende:
[..]
die is afgesteld
Heb helaas een vast bureau. Zou deels wel staand willen werken.
Uitdaging en trots kun je uit elke baan halen!quote:Op maandag 25 april 2016 23:48 schreef Peter het volgende:
[..]
Met een vast salaris van 3k+, wat uitdaging en werk waar je trots op mag zijn?
wellicht als we een nieuwe Arbo-man hebben, is nu vacant.quote:Op maandag 25 april 2016 23:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Is daar niet wat in te regelen dan?
Weet je wat ook zou helpen volgens sommigen? Zo'n skippybal.
niet uit elke baan. Oplichten of uitknijpen is aan mij niet besteed. Ik ben al eens ergens vertrokken omdat ik het etish niet een correct bedrijf vindt.quote:Op maandag 25 april 2016 23:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Uitdaging en trots kun je uit elke baan halen!
Maar jij maakt je druk over hoe anderen daarover denken
Allemaal. En lekker goed bereikbaar met het ov, want je kantoor is pal achter het station.quote:Op maandag 25 april 2016 23:48 schreef Peter het volgende:
[..]
Met een vast salaris van 3k+, wat uitdaging en werk waar je trots op mag zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |