SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP naar de 300!
Maar eerst deze nog even vullen met van alles en nog wat.
oh ah toma toma vem vem vem vem
hoi moraalridderquote:Op maandag 25 april 2016 19:08 schreef Blaadjes het volgende:
Flikker toch op met kinderachtig voetbal gezeik. In deze sc zijn verschillende fans altijd prima met elkaar omgegaan. Respect en of medeleven op een normale manier naar elkaar uitgesproken. Niet dit.
HuuuuuhhhhH!!!?quote:Op maandag 25 april 2016 19:08 schreef Blaadjes het volgende:
Flikker toch op met kinderachtig voetbal gezeik. In deze sc zijn verschillende fans altijd prima met elkaar omgegaan. Respect en of medeleven op een normale manier naar elkaar uitgesproken. Niet dit.
Zodra ik bij ben met Orphan Black ga ik GoT dus kijkenquote:Op maandag 25 april 2016 19:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Oja! FTWD ook gezien jaleuk weer.
Terug kijken kan ook idd. Loik loik.
GoT is nog steeds erg goedals je ff door die appel heen bijt
Ik ook niet.quote:Op maandag 25 april 2016 19:12 schreef Nouri het volgende:
Sorry dat ik het zeg maar ik heb in deze SC nog nooit medeleven getoond.
Wat een kutstreekquote:Op maandag 25 april 2016 19:13 schreef Nouri het volgende:
Ik heb net een hostel geboekt voor morgen.
Flikker toch op met kinderachtig voetbal gezeik. In deze sc zijn verschillende fans altijd prima met elkaar omgegaan. Respect en of medeleven op een normale manier naar elkaar uitgesproken. Niet dit.quote:
WAAAAT?quote:Op maandag 25 april 2016 19:12 schreef Nouri het volgende:
Ik hoop dat Ajax volgend jaar derde wordt en Twente failliet gaat.
B for modquote:Op maandag 25 april 2016 19:13 schreef Nouri het volgende:
[..]
Nee en je zit ook steeds op feyenoord af te geven. El zonder supporters nen dat soort dingen. Leuk man doe dat lekker in vbl.quote:Op maandag 25 april 2016 19:12 schreef Nouri het volgende:
Sorry dat ik het zeg maar ik heb in deze SC nog nooit medeleven getoond.
Mwah, ik hoop ook niet dat ze failliet gaan. Maar da's omdat ik uit die regio vandaan kom gok ik.quote:Op maandag 25 april 2016 19:14 schreef Divje het volgende:
Wat betreft Twente zal alleen Guyvie 't oneens zijn denk ik
Flikker toch op met kinderachtig voetbal gezeik. In deze sc zijn verschillende fans altijd prima met elkaar omgegaan. Respect en of medeleven op een normale manier naar elkaar uitgesproken. Niet dit.quote:Op maandag 25 april 2016 19:14 schreef Divje het volgende:
Wat betreft Twente zal alleen Guyvie 't oneens zijn denk ik
Heracles tochquote:Op maandag 25 april 2016 19:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mwah, ik hoop ook niet dat ze failliet gaan. Maar da's omdat ik uit die regio vandaan kom gok ik.
Hahaha ook ja. Al deed Heracles er vroeger echt niet toe. Wist pas op m'n 10e dat ze daar ook aan voetballen deden.quote:
Niveau!quote:Op maandag 25 april 2016 19:15 schreef Nouri het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook na het lezen van je post.quote:
quote:Op maandag 25 april 2016 19:16 schreef Nouri het volgende:
Jullie zijn sowieso niet serieus te nemen als supporter zijnde. Aangezien jullie nooit in het stadion komen.
Jij bent überhaupt niet serieus te nemen, dus dat scheeltquote:Op maandag 25 april 2016 19:16 schreef Nouri het volgende:
Jullie zijn sowieso niet serieus te nemen als supporter zijnde. Aangezien jullie nooit in het stadion komen.
En dat bazeer je op je onderbuik.quote:Op maandag 25 april 2016 19:16 schreef Nouri het volgende:
Jij zou mij graag serieus nemen had ik het idee anders.quote:Op maandag 25 april 2016 19:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij bent überhaupt niet serieus te nemen, dus dat scheelt
Wauw.quote:Op maandag 25 april 2016 19:18 schreef Scrummie het volgende:
Tjack, pleur lekker op naar dat grafhostel van je!
Mwah. Dat was onder je ouwe account, nu niet meer zo.quote:Op maandag 25 april 2016 19:18 schreef Nouri het volgende:
[..]
Jij zou mij graag serieus nemen had ik het idee anders.
Hoe komt dat?quote:Op maandag 25 april 2016 19:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mwah. Dat was onder je ouwe account, nu niet meer zo.
Was ook grapje van mij hoor.quote:Op maandag 25 april 2016 19:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Grapje hoor. Maar morgen, waar ga je heen?
Wat ga je in Rotterdam doen?quote:Op maandag 25 april 2016 19:21 schreef Nouri het volgende:
[..]
Was ook grapje van mij hoor.
De mooiste stad van Nederland.
De huldiging was vandaag hoor.quote:Op maandag 25 april 2016 19:21 schreef Nouri het volgende:
[..]
Was ook grapje van mij hoor.
De mooiste stad van Nederland.
Flikker toch op met kinderachtig voetbal gezeik. In deze sc zijn verschillende fans altijd prima met elkaar omgegaan. Respect en of medeleven op een normale manier naar elkaar uitgesproken. Niet dit.quote:
Hooliganquote:Op maandag 25 april 2016 19:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben niet kaal nee, millimeterwerk.
Ja, maar gebruik 'm nauwelijks, alleen voor dit soort dingenquote:
Het is wel makkelijk idd. Wil ook wel zo'n ding, maar ga 'm dan elke dag gebruiken wrsquote:Op maandag 25 april 2016 19:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, maar gebruik 'm nauwelijks, alleen voor dit soort dingenen dan niet omdat het gezond is, maar omdat ik 't erin kan mieteren en 15 minuten later lekker spul heb
Heerlijk tochquote:Op maandag 25 april 2016 19:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Het is wel makkelijk idd. Wil ook wel zo'n ding, maar ga 'm dan elke dag gebruiken wrs
Hou het wel bij Aardappeltjes gebakken in spekvet
Jup, gebruik ook waaaay too much bakboter bij allesquote:Op maandag 25 april 2016 19:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heerlijk toch. En jij kon geloof ik nog wel wat vet gebruiken dacht ik. Ik niet
. Maar het is een actifry he, niet zo'n airfry ding wat nu zo'n hype is. Bijna het zelfde, maar ik kan niet alles wat in de frituur kan ook in dat ding van mij gooien. Word te slapjes.
Ja nee, dat ja. Ik maak je in de war, sorry.quote:Op maandag 25 april 2016 19:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Jup, gebruik ook waaaay too much bakboter bij alles
Actifry is toch met een paar druppeltjes olie? Of ben ik echt zo in de war
Alsnog gezonder dan een frituurpanquote:Op maandag 25 april 2016 19:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja nee, dat ja. Ik maak je in de war, sorry.
Bakboter is heerlijk he. Niets zo lekker dan gebakken aardappeltjes in een plons boter.
Hahaha, en dan dikke plakken vlees erbij opquote:Op maandag 25 april 2016 19:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Alsnog gezonder dan een frituurpan
Bakboterbeste uitvinding ever, als het in smeerbare vorm was zou ik het op brood smeren.
quote:Op maandag 25 april 2016 19:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha, en dan dikke plakken vlees erbij opHeerlijk toch.
En dan nu... afwassen.
quote:Op maandag 25 april 2016 19:50 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee dit verdient die wegloper gewoon. Hij lijkt wel ajax publiek.
Dat was echt te stom voor woorden weerquote:Op maandag 25 april 2016 20:33 schreef Nouri het volgende:
Feyenoord gisteren bij de bekerfinale toen ze dingen op het veld gooiden![]()
![]()
AJAX PUBLIEK
AJAX PUBLIEK
vond ik grappig
scrum mag ik je nummerquote:Op maandag 25 april 2016 21:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat was echt te stom voor woorden weer.
Niet het zingen, dat was grappig. Maar het gooien.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 april 2016 21:14 schreef Divje het volgende:
[..]Dit is een uitstekende reden om Tjacka mijn nummer te geven jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Even downloaden zo. Thanks!
06506873xxquote:Op maandag 25 april 2016 21:14 schreef Nouri het volgende:
en kijken of je te porren bent voor homo ervaringen
quote:Op maandag 25 april 2016 21:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit is een uitstekende reden om Tjacka mijn nummer te geven ja.
Even downloaden zo. Thanks!
quote:Op maandag 25 april 2016 21:18 schreef Nouri het volgende:
[..]dickpics onderwegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op maandag 25 april 2016 21:18 schreef Nouri het volgende:
[..]Haal weg johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh B wat ergquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:23 schreef Blaadjes het volgende:
http://www.hvzeeland.nl/n(...)onde-bij-ongeluk-a58
Godver mijn zwager is de zwaargewonde.
Geen idee waarom ik dit hier xeg....je moet wat.
quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:23 schreef Blaadjes het volgende:
Geen conclusies aan verbinden he.. kan vanalles betekenen, ook dat ze er nog druk mee zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:41 schreef Blaadjes het volgende:
10.10 gebeurt en nog geen nieuws van doctors..dat kan niet goed zijn.
Ik wens je sterkte B. nooit leuk dat soort dingen in de familie.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:23 schreef Blaadjes het volgende:
Dat wel.quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]Told ya!
.
Goed nieuws dus! Verder afwachten?
al bekent wat hij heeft opgelopen/mankeerd?quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja. En vooral de artsen vanwege hun ziichtbare werk.
Ligt op ic. Gescheurde mild en nier maar lijkt goed te gaan.quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:25 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
al bekent wat hij heeft opgelopen/mankeerd?
Die heeft dus een flinke klap gehad, Ik hoop dat tie snel opknapt.quote:Op dinsdag 26 april 2016 18:05 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ligt op ic. Gescheurde mild en nier maar lijkt goed te gaan.
Haha damn dat was me nog niet opgevallenquote:Op dinsdag 26 april 2016 18:31 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Die heeft dus een flinke klap gehad, Ik hoop dat tie snel opknapt.
Het bordje achter op zijn wagen (collega's gezocht) krijgt zo wel een wrange bijsmaak.
Wat was er gisteravond dan?quote:
Zou naar Koningsnacht gaan, maar mensen zeiden af. In m'n eentje had ik geen zin inquote:Op woensdag 27 april 2016 10:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat was er gisteravond dan?
Goeiemorgen allemaal. @Schommel thanks! En dat vind ik een goeie kooptip.
Dichterbij zetten een optie?quote:Op woensdag 27 april 2016 10:50 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga volgende maand een nieuwe TV kopen. Kijk er nu al naar uit, eindelijk niet meer met een verrekijker op de bank naar mijn 32" kijken.
Dan moet ik de hele kamer anders indelenquote:Op woensdag 27 april 2016 10:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Zou naar Koningsnacht gaan, maar mensen zeiden af. In m'n eentje had ik geen zin inDus maar Deadpool gekeken.
[..]
Dichterbij zetten een optie?
Hmmmjaoke.quote:Op woensdag 27 april 2016 10:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan moet ik de hele kamer anders indelen. En zonde van gister avond! Hier was het tot 3 uur feest in de stad maar ook niets van gezien. Vanmiddag hopelijk even de stad in, maar ik heb geen zin in me nat te laten regenen.
Serieus? Vrouw. Ik nog niet 1 keer sinds ik hier woonquote:Op woensdag 27 april 2016 10:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Hmmmjaoke.
Doe dat minstens 1x per 3/4 maand![]()
Het was hier ook wel tot laat herrie. Maar vooral de studenten in de straat die thuis kwamen waren tot last
Thanks.quote:Op woensdag 27 april 2016 10:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Serieus? Vrouw. Ik nog niet 1 keer sinds ik hier woon.
En ach, last. Ik vind dat altijd wel gezellig klinken. Beetje lawaai op straat, af en toe een schreeuw, af en toe een gil. Soms vraag je je af hoeveel doden er op dat moment zijn gevallen.
Geen idee of dat vrouwelijk is. Ik doe 't niet, en ik ben man, dus conclusie!quote:Op woensdag 27 april 2016 11:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Thanks.Is dat typisch vrouwelijk dan?
Misschien toch maar in transitie gaan dan.
Gezellig is dat ook wel jaHet liefst zou ik echt midden in het centrum wonen, lekker op 't balkonnetje hangen terwijl iedereen beneden aan het feesten is, prachtig
Ik ben om! Ga direct een afspraak maken bij.. euh. Forget it. Draag wel een jurk dan.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen idee of dat vrouwelijk is. Ik doe 't niet, en ik ben man, dus conclusie!.
Is het een looproute richting de feeststraat?quote:Ja precies, dat is genieten. Dat heb ik nu net niet, centrum is net een straatje verder (where things happen), maar dichtbij genoeg voor 't geluid(en ik geloof dat mensen het leuk vinden over 't pleintje hier te lopen ofzo, 's nachts).
Een tussendoorloop route geloof ik jaquote:Op woensdag 27 april 2016 11:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik ben om! Ga direct een afspraak maken bij.. euh. Forget it. Draag wel een jurk dan.
[..]
Is het een looproute richting de feeststraat?
Deadpool was wel leuk, niet geweldig of echt goed maar gewoon. Leuk, hersenloos vermaakquote:Op woensdag 27 april 2016 11:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Een tussendoorloop route geloof ik ja.
Hoe was Deadpool trouwens?
Klinkt prima voor een regenachtige dagquote:Op woensdag 27 april 2016 11:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Deadpool was wel leuk, niet geweldig of echt goed maar gewoon. Leuk, hersenloos vermaak
quote:Op woensdag 27 april 2016 11:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klinkt prima voor een regenachtige dag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrouwelijke tepel? Wutwist 't niet anders te formuleren
Zo'n dag dusquote:Op donderdag 28 april 2016 13:45 schreef Divje het volgende:
Ik heb zo'n dag waarop niks goed gaat en alles me boos maakt.
Liep net iemand voorbij met paars haar. Giftig dat ik werd.
Jij ook?quote:
Ik vind het prachtigquote:Op donderdag 28 april 2016 14:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat vind ik zielig
Maar wel een brutaal rotjong![]()
Filth?quote:Op donderdag 28 april 2016 14:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik vind het prachtigMaakt m'n dag weer een beetje goed. Leuk film ook. Geen idee meer hoe die heet, dat is dan weer kut. $^#$36
goed hoorquote:Op donderdag 28 april 2016 13:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet zo, heb virusje .
Hoe was jouw Koningsdag Tjack? En nog 1 nachtje slapen , spannend he
dat moet ik nog aan voornaam achternaam vragenquote:
ik begin steeds vaker te twijfelen of jouw levensverhaal wel kloptquote:
hoezoquote:Op donderdag 28 april 2016 14:18 schreef Nouri het volgende:
[..]
ik begin steeds vaker te twijfelen of jouw levensverhaal wel klopt
zou grappig zijn als niks waar isquote:
Serieus?quote:Op donderdag 28 april 2016 14:15 schreef Nouri het volgende:
ik ben bezig met een trip naar iran voor te bereiden
even luisterenquote:Op donderdag 28 april 2016 14:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoorde daarnet een mooi liedje van Roy Orbison, kende jij deze al?
ja zou kunnen tochquote:Op donderdag 28 april 2016 14:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Zou wat zijn he tjack, dat ik een vrouw van 60+ ben
heb ik al een keer gezienquote:Op donderdag 28 april 2016 14:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Als je niet zo'n snitch was had je misschien wel een foto gezien tjack
Als ik zie wat er tussen mijn benen hangt lijkt me niet.quote:
toen je in berlijn de weg kwijt was jaquote:Op donderdag 28 april 2016 14:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wanneer
was dat toen ik lazerus was.
stond ik daar opquote:Op donderdag 28 april 2016 14:21 schreef Nouri het volgende:
[..]
toen je in berlijn de weg kwijt was ja
uh niet?quote:Op donderdag 28 april 2016 14:21 schreef Nouri het volgende:
jij hebt nog nooit foto van mij gezien inso
oquote:
waarom denk je zoquote:Op donderdag 28 april 2016 14:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
o
dacht dat je dit wel in een nootblokje hebt geschreven
wanneer ga jequote:Op donderdag 28 april 2016 14:24 schreef Insomnia_ het volgende:
zal ik fotos van zo-azie naar je sturen als ik er ben tjack
dat ik die foto´s zou doorsturenquote:
Nee, ik ben gewoon graag op mn privacy.quote:
Oekraine is tof.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:26 schreef Nouri het volgende:
ik ga denk ik eerst week oekraine voordat ik naar iran ga
ik heb nog niks gepland en nu al zin in
oquote:Op donderdag 28 april 2016 14:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon graag op mn privacy.
Zeker omtrent GRTD
ja en wil pripyatquote:Op donderdag 28 april 2016 14:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oekraine is tof.
Waar ga je heen Kyiv en Lviv?
hoezo nietquote:Op donderdag 28 april 2016 14:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik weet nog niet waar ik heen ga he tjacka
Vind alles wel leukquote:Op donderdag 28 april 2016 14:29 schreef Nouri het volgende:
[..]
hoezo niet
ik zou ook eerst zo azie maar twijfel beetje
ben nog nooit langer dan week weg van huis geweestquote:
je kan altijd vlucht terug pakken.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:30 schreef Nouri het volgende:
[..]
ben nog nooit langer dan week weg van huis geweest
alleen dan hé
vind dan beetje eng om gelijk 5 maanden te gan
is ook zoquote:Op donderdag 28 april 2016 14:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je kan altijd vlucht terug pakken.
Ja maarja.quote:
hoezoquote:Op donderdag 28 april 2016 14:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja maarja.
Ervaring.
Ik had vorige keer in zo-azie bijna vlucht terug gepakt.
Ik vind zijn stem zo prachtig.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Vind het niet zo heel leuk, Lav.
Beetje saai en eentonig
veel te veel prikkels in eerste instantie in bangkokquote:
Iran is een prachtig land. Alleen voor vrouwen is het niet zo'n fijn oord (meer).quote:Op donderdag 28 april 2016 14:26 schreef Nouri het volgende:
ik ga denk ik eerst week oekraine voordat ik naar iran ga
ik heb nog niks gepland en nu al zin in
dat is niet waarquote:Op donderdag 28 april 2016 14:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Iran is een prachtig land. Alleen voor vrouwen is het niet zo'n fijn oord (meer).
quote:Op donderdag 28 april 2016 13:45 schreef Divje het volgende:
Ik heb zo'n dag waarop niks goed gaat en alles me boos maakt.
Liep net iemand voorbij met paars haar. Giftig dat ik werd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.to cheer you up, beetje zand in je ogen strooien
There is only one religion
quote:Op donderdag 28 april 2016 15:15 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]Is zij in een bak bruiningscrème gevallen om vervolgens in een olijfolie-badje te duiken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.to cheer you up, beetje zand in je ogen strooien
Zand
ohquote:Op donderdag 28 april 2016 15:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Is zij in een bak bruiningscrème gevallen om vervolgens in een olijfolie-badje te duiken?
Zand
Zand in m'n ..quote:Op donderdag 28 april 2016 15:18 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
ohje bent nog steeds in die mood
Ik zie een trans divje voor mequote:Op donderdag 28 april 2016 15:20 schreef Divje het volgende:
Nee, gaat wel weer nu
ff een schort voorgedaan en wezen schoonmaken.helpt.
Ik ga straks even naar het zwembad om me om te kleden in de vrouwenkleedkamer, 4-jarige kinderen overhalen om zich bij mijn soort te voegen, naar de kroeg en zeiken op 't vrouwentoilet om daarna hevige transseks te hebben in het openbaar.quote:
moet er niet aan denkenquote:Op donderdag 28 april 2016 15:39 schreef Divje het volgende:
Teabaggen moet een algemeen geaccepteerde begroeting worden.
quote:Op donderdag 28 april 2016 15:43 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
moet er niet aan denken![]()
Ik neem mijn flauwe grappen wel terug, oke?
Dat vroeg ik me ook af idd. Eerste wat in me opkwam was Pan-gender, maar toen bedacht ik me dat dat niet met !!! uitgedrukt hoeft te worden, én dat het van CAD afkomstig is. Daarna ben ik maar opgehouden met denken.quote:
Person misschien. De neutrale benaming van een mens.quote:Op donderdag 28 april 2016 15:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af idd. Eerste wat in me opkwam was Pan-gender, maar toen bedacht ik me dat dat niet met !!! uitgedrukt hoeft te worden, én dat het van CAD afkomstig is. Daarna ben ik maar opgehouden met denken.
Als ze er Pedofilie mee bedoelt en dat gelijk trekt met LBGT ben ik er echt helemaaaaal klaar mee.
Hetzelfde als altijd AVGquote:Op donderdag 28 april 2016 16:11 schreef Scrummie het volgende:
Ik denk dat ik straks bij een bordje macaroni ook een eitje bak.
Wat gaan jullie eten?
Iewkwllwlwlwlquote:
Beetje melig met al die bonen erin, om van de nasleep nog maar te zwijgenquote:Op donderdag 28 april 2016 16:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Iewkwllwlwlwl
@Div! Dat heb ik heel lang niet gehad. Zo lang dat ik niet meer weet hoe het smaakt. Volgens mij vrij lekker!
Spitskool + tartaartje.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:11 schreef Scrummie het volgende:
Wat gaan jullie eten?
uitetenquote:Op donderdag 28 april 2016 16:11 schreef Scrummie het volgende:
Wat gaan jullie eten?
quote:Op donderdag 28 april 2016 16:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Iewkwllwlwlwl
@Div! Dat heb ik heel lang niet gehad. Zo lang dat ik niet meer weet hoe het smaakt. Volgens mij vrij lekker!
Ja, had zoveel zand in m'n kut dat ik het vanavond even luchtig wil houdenquote:Op donderdag 28 april 2016 16:21 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Beetje melig met al die bonen erin, om van de nasleep nog maar te zwijgen
[ afbeelding ]
kaassoufle achtig dingquote:Op donderdag 28 april 2016 16:11 schreef Scrummie het volgende:
Wat gaan jullie eten?
Klinkt goed en gezondquote:Op donderdag 28 april 2016 18:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kaassoufle achtig ding
kapucijners
wortels
aardappeltjes met uien/champignons/tauge
Hier hetzelfde met dat shirt. Ik stoor me alleen aan die balk nog. Maar verder vind ik 't primaquote:Op donderdag 28 april 2016 18:49 schreef Divje het volgende:
Ik moet eens beetje wennen aan ons nieuwe shirt, maar vind 'm niet verkeerd.
edit: jaja verkeerde hok, verkeerde topic
Die balk is 't enige wat moet wennen. Mooi kleurtje wel verderquote:Op donderdag 28 april 2016 19:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hier hetzelfde met dat shirt. Ik stoor me alleen aan die balk nog. Maar verder vind ik 't prima. Alleen al dolblij dat 't niet dat roze/grijs ding is geworden, wat was dat afschuwelijk.
Goeie vraagquote:Op donderdag 28 april 2016 19:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Die balk is 't enige wat moet wennen. Mooi kleurtje wel verder
Dat misbaksel was idd vreselijkhoe kom je er als supporter ook bij om dat te ontwerpen met je elite photoshop skills
!
Dacht dat dat ontwerp tijden geleden al op FR12 (quote:Op donderdag 28 april 2016 19:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goeie vraag. Vind het nog meer bijzonder dat Footballleaks (die die Doyen/Twente dingen ook had) dit lekte
.
Dat dacht ik wel, want dr stond ook zo'n "football leaks" text doorheen. Misschien was dat al fake, dat weet ik nietquote:Op donderdag 28 april 2016 19:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Dacht dat dat ontwerp tijden geleden al op FR12 () stond, samen met nog wat photoshops. Zat wel een hele toffe tussen maar die kan ik zo snel niet weer vinden.
Kwam 't serieus van footballleaks?Kan 't niet zo snel weer vinden though..
Haha cute hequote:Op donderdag 28 april 2016 19:17 schreef Scrummie het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)werd-ik-weer-verrast
Ik word nog koningshuis liefhebberIk vind dit zo schattig
https://twitter.com/JMFR010/status/713341539863425025/photo/1quote:Op donderdag 28 april 2016 19:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel, want dr stond ook zo'n "football leaks" text doorheen. Misschien was dat al fake, dat weet ik niet.
Willem heeft er wel het Maximale uitgehaald ja.quote:Op donderdag 28 april 2016 19:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja toch. Heb die Willem toch iets goed gedaan. En dat word nog koningin straks ook. Mooi man.
quote:Op donderdag 28 april 2016 19:21 schreef Divje het volgende:
[..]
https://twitter.com/JMFR010/status/713341539863425025/photo/1
Was toen al 'gelekt'Maar volgens mij is dat footballleaks ook fake ja
[..]
Willem heeft er wel het Maximale uitgehaald ja.
huehue.
Zelf nog niet gezien, maar ik kreeg Dark Places aangeraden. Verder heb ik zelf de laatste tijd niets gezien.quote:
Hmm, eens ff checken danquote:Op donderdag 28 april 2016 19:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zelf nog niet gezien, maar ik kreeg Dark Places aangeraden. Verder heb ik zelf de laatste tijd niets gezien.
Ja dat probleem heb ik ookquote:Op donderdag 28 april 2016 19:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Hmm, eens ff checken danty
Have fun met Orphan Black! Moet ik ook nog aan beginnen, maar nog zoveel wat eerst gekeken moet worden, wat niet gebeurd
Goede smaakquote:Op donderdag 28 april 2016 19:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja dat probleem heb ik ook. Ik wil nog kijken:
Orphan Black (gaat dus de goeie kant op)
Black Sails
Game of Thrones
Serie waar jij het van de week over had met schommel
En nog 2 of 3 series waar ik even de naam van kwijt ben.
En dan volg ik Fear TWD, TWD, Suits, Orange is the new Black.
Godquote:Op vrijdag 29 april 2016 10:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Goede smaak
Volg dezelfde series (muv Black Sails)+ iZombie, Satisfaction, Limitless, Quantico, The 100, American Horror Story, Better Call Saul
, Fargo, en moet nog beginnen met Damien, 12 Monkeys en American Crime Story.
En nog series die nu stil liggenen heb nog stuk of 60 films die gekeken moeten worden
waar ik dus niet aan toe kom door de series (en leven).
Meh.
Goedemorgen overigens!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2016 10:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
God
Goeiemorgen. Goed verhaal. Maar als je nog zoveel hebt liggen, dan moet je niet aan mij vragen welke film je moet kijken
.
quote:Op vrijdag 29 april 2016 10:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Had geen zin in films die ik al had.. Dacht, misschien heeft ScrumGod een goede suggestie
Goed plan, verhaaltje op IMDB klinkt iig goed. Gister ook niet gedaan door 8Bit Armiesquote:Op vrijdag 29 april 2016 10:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]. Kan natuurlijk altijd
. Ik denk dat ik vanavond die Dark Places ga doen.
Wat is dat nou weer voor iets? Screenshotje ziet er geniaal uitquote:Op vrijdag 29 april 2016 10:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Goed plan, verhaaltje op IMDB klinkt iig goed. Gister ook niet gedaan door 8Bit Armies
Erg simpel, maar rete-moeilijk RTS spelletjequote:Op vrijdag 29 april 2016 10:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor iets? Screenshotje ziet er geniaal uit
Het ziet er bijzonder schattig uit. Ga ik vanavond even uitcheckenquote:Op vrijdag 29 april 2016 10:28 schreef Divje het volgende:
[..]
Erg simpel, maar rete-moeilijk RTS spelletje(Moeilijk omdat de vijand continu aan het rushen is, maar daardoor ben je wel continu bezig jezelf te verdedigen en blijf je alert
)
Heb door dit spel Red Alert weer eens gedownloadquote:Op vrijdag 29 april 2016 10:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het ziet er bijzonder schattig uit. Ga ik vanavond even uitchecken
Blijven briljant, die ouwe zooi. Ik speelde zo vorige week nog Age of Empires IIquote:Op vrijdag 29 april 2016 10:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb door dit spel Red Alert weer eens gedownloadYuri!
quote:Op vrijdag 29 april 2016 10:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Blijven briljant, die ouwe zooi. Ik speelde zo vorige week nog Age of Empires II.
Dat zegt me helemaal niksquote:Op vrijdag 29 april 2016 10:45 schreef DeMolay het volgende:
Jaa...ik doe altijd No rush 55 Half map No blockade en Large map
heb je m liggen dan ?
Ohh nice, dus je hebt zeg maar 55 minuten om je army klaar te stomen en dan een full-scale attack te launchen??quote:Op vrijdag 29 april 2016 10:50 schreef DeMolay het volgende:
dat betekend dat je 55 minuten niet mag aanvallen en ieder de helft van de kaart voor recources no blockade is een kaart voor blokeren van resources
huidige pc kun je alles op max draaien
maar je hebt wel een key nodig om online te kunnen spelen maar die kost ook geen drol meer geloof ik
Een van de weinge spellen die ik daadwerkelijk gekocht heb![]()
hoi was best primaquote:Op donderdag 28 april 2016 18:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit Frans heb gegeten. Lekker?
Eet smakelijk alvast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:41 schreef Divje het volgende:
Klootzakken zijn het, allemaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallo LavGodinquote:.
Hoi Tjacka.quote:Minder zuipen.quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:11 schreef Scrummie het volgende:
Oh, en ik speel nog steeds Quiz up, quiz spelletje. En daar ben ik nu "NUMBER 1 IN THE WALKING DEAD IN THE NETHERLANDS". Wie wil mij aanraken nu.
Mits Alleen als je gedoucht hebt.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:11 schreef Scrummie het volgende:
Oh, en ik speel nog steeds Quiz up, quiz spelletje. En daar ben ik nu "NUMBER 1 IN THE WALKING DEAD IN THE NETHERLANDS". Wie wil mij aanraken nu.
Bij de boodschappen zat geen eten?quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bijna, eerst even uit mijn neus vreten.
Ahhh, tussendoortje dus. Lekker man.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat moet ik maken enzo. Da's van latere zorg.
Hartige snacks of slimy snacks?quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Snacks
Had jij Bridge of Spies al gezien?
Niet zoveel gezopen. Wel wilde nachtquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klootzakken zijn het, allemaal.
[..]
Hallo LavGodin.
[..]
Hoi Tjacka.
[..]
Minder zuipen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |