quote:
lol watquote:Op dinsdag 26 april 2016 00:30 schreef Elan het volgende:
Meisje die ik ken (geen ex) had een bacterie in haar genotsgrot wat levend weefsel dood maakte. Komt alleen voor op overleden mensen.
Haar vriend was lijkschouwer, geen grap.
Wtf.quote:Op dinsdag 26 april 2016 00:30 schreef Elan het volgende:
Meisje die ik ken (geen ex) had een bacterie in haar genotsgrot wat levend weefsel dood maakte. Komt alleen voor op overleden mensen.
Haar vriend was lijkschouwer, geen grap.
had je je grtd vlag uit?quote:
GRTD groet alle dopingzondaars!!quote:
oh jammerquote:Op dinsdag 26 april 2016 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, was kerk en daarna naar schoonouders
Jaquote:Op dinsdag 26 april 2016 00:30 schreef supersof het volgende:
[..]
lol wat![]()
![]()
super goor
hier moest ik ook hardop om lachen
dat mag je hopen jaquote:Op dinsdag 26 april 2016 00:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja
Eerste wat je denkt he
Maar kan ook gekomen zijn door slecht handen wassen ofc
Echt saaiquote:Op dinsdag 26 april 2016 00:32 schreef supersof het volgende:
Hardcore henry lijkt me echt een rot film
quote:Op dinsdag 26 april 2016 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet spieken AmaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Iets teveel actie en te weinig verhaal jaquote:Op dinsdag 26 april 2016 00:32 schreef supersof het volgende:
Hardcore henry lijkt me echt een rot film
quote:
Maar is toch ook heel de tijd vanuit zijn perspectief gefilmd? lijkt me gek kijkenquote:Op dinsdag 26 april 2016 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iets teveel actie en te weinig verhaal ja
quote:Op dinsdag 26 april 2016 00:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |