Ik lig op de grond van het lachenquote:
Zit daar nou ook zo'n stink-Saunders-misbaksel tussen of vergis ik me?quote:
Wat een Poppenkast?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:27 schreef Copycat het volgende:
Ook wel suf van SBS dat ze het over ene Danny hebben terwijl die gozer ook nog even in hun best scorende programma sinds jaren zat.
Dat vraag je aan ikweethetookniet ?quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:56 schreef girlnextdoor. het volgende:
Snappen die twee zichzelf nog wel?
Tokkies being tokkie, what's new? Alleen staat er nu regelmatig een camera op en/of krijgen ze de ruimte in de bladen om elkaar even de maat te nemen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:56 schreef girlnextdoor. het volgende:
Snappen die twee zichzelf nog wel?
Die vraag mag je stellen als ze op de grond ligt. Dood.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:08 schreef Basp1 het volgende:
En spelende vrouw (virginia) wat heb je nu geleerd?
Dat is hun manier om toch in de belangstelling te blijven. Ze kunnen niet meer zonder.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tokkies being tokkie, what's new? Alleen staat er nu regelmatig een camera op en/of krijgen ze de ruimte in de bladen om elkaar even de maat te nemen.
Niks natuurlijk, die hobbelt naar de volgende kansloze sjonnie om daar weer mee te jongen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:08 schreef Basp1 het volgende:
En spelende vrouw (virginia) wat heb je nu geleerd?
Die is nu natuurlijk nog wel érg klein, maar dat excuus blijft niet opgaan.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is hun manier om toch in de belangstelling te blijven. Ze kunnen niet meer zonder.
Desnoods slaan ze elkaar de hersens in. Gelukkig merkt de kleine Djeliessa er niks van. Duhh
quote:Er zijn veel mensen met vragen PJ is gisteren weg gegaan en is niet thuis gekomen. Tevens heeft hij alle financiën mee genomen en is hij nu aan het winkelen in Duitsland. En Djelisa en ik wij hebben niemand en niks nodig dat bouwen we zelf wel weer op!
Dit is alleen nog maar een zandkorrel.
dooooooooooooooooooooooooooooooooooodquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die vraag mag je stellen als ze op de grond ligt. Dood.
Over twee weken weer bij elkaarquote:Op donderdag 19 mei 2016 16:05 schreef ikweethetookniet het volgende:
De breuk is niet vriendschappelijk gegaan,
zo blijkt: “Het was ook beter om niet meer onder 1 dak te leven. De gedachte alleen al met het feit hoe hij ons heeft achter gelaten zegt al genoeg over hem.” Virginia vervolgt tegen Shownieuws: “Ik ben enorm aangeslagen en er zijn veel dingen gebeurd. Wat mij is aangedaan had ik nooit verwacht en ik heb mij flink vergist hierin.”
http://www.show.nl/top-ni(...)-meer-onder-een-dak/
Vanavond bij shownieuws dus![]()
Nou, voor vijven heeft PJR natuurlijk weer gereageerd.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:43 schreef Amarantha het volgende:
Bron: Facebook van Vir.
Inmiddels is het weer weg gehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |