quote:Simpel.. NIET WHOEHAHAHAHA!!
Op donderdag 26 december 2002 12:42 schreef vosss het volgende:
En wanneer komt die op de pc uit??
quote:Je schrijft anders zelf van wel
Op woensdag 27 november 2002 11:47 schreef Bastard het volgende:
12000 polygonen per auto belooft al heel wat, een uniek schademodel erbij wat zorgt dat de auto word opgedeeld in vlakken klinkt nog leuker, en wat dan helemaal lekker klinkt, is dat hij eind januari uit komt in Europa en zal naast de Xbox ook nog eens uitkomen op de Gamecube, Playstation 2 en PC!!
Zelf ben ik een liefhebber van racegames, en daarnaast ook nog eens Mercedes fan dus toen ik zag dat de er allemaal oude en nieuwe modellen in zaten keek ik wel ff blij!Hier wat lekkere screens:
Tegen die tijd ben ik misschien net klaar met SC dus word het voor mij toch weer tijd om te gaan racen
quote:He dammit ja
Op donderdag 26 december 2002 13:06 schreef vosss het volgende:[..]
Je schrijft anders zelf van wel
Waarom vraag je het dan?
quote:Misschien heb je het nog niet helemaal goed begrepen.. maar alle bestaande Mercedessen zitten in het spel
Op donderdag 26 december 2002 14:43 schreef KeeZ het volgende:
zwaar hevig filmpje met jordan and baker op de achtergrond... dit waren dus zo te zien 2 gloednieuwe CL 55'ers... MAar welke auto's zitten er nog meer in die game ??? iemand info of..... (ik bedoel dus welke type mercedessen)
quote:een woord:
Op donderdag 26 december 2002 13:05 schreef Bastard het volgende:[..]
Simpel.. NIET WHOEHAHAHAHA!!
quote:Veel plezier, emulator speelt klote!!
Op donderdag 26 december 2002 17:25 schreef ThaFreak het volgende:
emulator
quote:Ik dacht beide te doen
Op zaterdag 28 december 2002 19:07 schreef WouteRF het volgende:
Ziet er vooralsnog erg goed uit, spel staat voor midden februari dus wordt nog lastige keus : Mercedes Benz World Racing of Racing Evoluzione..
Mijn hart ligt toch echt bij racegames!
quote:Dan zou ik voor deze Mercedes gaan. REV (staat nu toch bekent als APEX ofzo) heeft volgens mij geen schademodellen.
Op zaterdag 28 december 2002 19:07 schreef WouteRF het volgende:
Ziet er vooralsnog erg goed uit, spel staat voor midden februari dus wordt nog lastige keus : Mercedes Benz World Racing of Racing Evoluzione..
1 ik vind ouwe bakken lelijk
2 geef mij maar wat meer variatie wat betreft auto merken
quote:Wel
Op zaterdag 28 december 2002 19:23 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Dan zou ik voor deze Mercedes gaan. REV (staat nu toch bekent als APEX ofzo) heeft volgens mij geen schademodellen.
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 10:49 schreef WouteRF het volgende:[..]
Wel
quote:1. dan pak je toch de nieuwe(re) modellen
Op vrijdag 3 januari 2003 10:02 schreef Mr_Knoxville het volgende:
Ziet er mooi uit maar:1 ik vind ouwe bakken lelijk
2 geef mij maar wat meer variatie wat betreft auto merken
quote:op de pc?? zag hem laatst op irc staan ergens, maar twijfelde nog even
Op woensdag 17 september 2003 15:15 schreef uberlamer het volgende:
cool spel zeg. ik heb em gespeeld. en hoe ik eraan kom daar zullen we het niet over hebben. het enige nadeel is het geluid, dat is niet echt super, dat had wel iets realistischer gekunt.
Maar hij is dus wel gaaf?
quote:mIRC inderdaad
Op woensdag 17 september 2003 15:19 schreef vosss het volgende:[..]
op de pc?? zag hem laatst op irc staan ergens, maar twijfelde nog even
quote:Hijs zeker gaaf, lekker driftend door de bocht
Op woensdag 17 september 2003 15:19 schreef vosss het volgende:[..]
op de pc?? zag hem laatst op irc staan ergens, maar twijfelde nog even
En met de G lekker of terrein crossen...
Whoei
quote:heb inmiddels 300mb binnen, wel een beetje langzame verbinding hier (zo rond de 90 kb/s) maar ach, het is voor niks dus dan moet je ook niet klagen zeg ik maar altijd
Op woensdag 17 september 2003 16:39 schreef uberlamer het volgende:[..]
mIRC inderdaad
. Ja hij is 1.2G groot, duurt ff voordat je em binnen hebt. maar het is zeker het proberen waard, hij loopt ook lekker vergeleken met NFS.
ontopic:
Het geluid viel tegen zei je? Wat bedoel je daar mee, geen 5.1 ondersteuning ofzo, of gewoon slecht geluid van de motoren of alle auto's klinken bijna hetzelfde?
verklaar je nader aub ![]()
ps: het ziet er wel gaaf uit afgaande opp de screens
quote:Het geluid is niet mooi soepel, het is een beetje krakerig (komt denk ik door m'n gare hardware
Op woensdag 17 september 2003 16:42 schreef vosss het volgende:[..]
heb inmiddels 300mb binnen, wel een beetje langzame verbinding hier (zo rond de 90 kb/s) maar ach, het is voor niks dus dan moet je ook niet klagen zeg ik maar altijd
ontopic:
Het geluid viel tegen zei je? Wat bedoel je daar mee, geen 5.1 ondersteuning ofzo, of gewoon slecht geluid van de motoren of alle auto's klinken bijna hetzelfde?verklaar je nader aub
ps: het ziet er wel gaaf uit afgaande opp de screens
Ook het schakelen met de automaat is niet helemaal leuk. Hij schakelt altijd over bij de redline, dat is jammer. Het zou wel lekker zijn als je em ff in de economy stand kon zetten (als bij de echte benzen), dat ie bij weinig toeren doorgeschakeld. Dat je lekker kan cruisen, maargoed je kan niet alles willen.........nou dat.
[Dit bericht is gewijzigd door uberlamer op 17-09-2003 16:55]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |