Nee joh.quote:Op maandag 25 april 2016 15:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je nog staan rellen op de Coolsingel?
Ja, gewoon mega chill..quote:Op maandag 25 april 2016 15:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoop echt dat ik word aangenomen dan
ohjaa, het is natuurlijk vakantiequote:Op maandag 25 april 2016 15:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan.
Maar vandaag van 5 tot 12 geslapen al.
Ik wacht gewoon tot vanavond 10 uur ofzo.
wooooow watquote:Op maandag 25 april 2016 15:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, gewoon mega chill..
Wij hebben ook 75 euro vergoeding per half jaar voor sport, als winkel t goed doet krijg je bonus. Was afgelopen jaar bij ons, 75% van je gemiddelde maandloon kreeg je als bonus, even voor de lol 800 euro krijgen OMGGGGGG![]()
![]()
![]()
![]()
maar dat is bijna nooit
nee je krijgt 75 euro maar je hoeft niet te sportenquote:Op maandag 25 april 2016 15:59 schreef supersof het volgende:
[..]
wooooow wat
en hoezo 75 euro vergoeding voor sport?gewoon zomaar, of moet je dan ook echt sporten? sporten bij ikea?
je bent zelf domquote:Op maandag 25 april 2016 16:00 schreef Nouri het volgende:
[..]
nee je krijgt 75 euro maar je hoeft niet te sporten
jij bent wel dom hé
Nee, als je bij vereniging oid zit, dan krijg je 75 euro per half jaar vergoed. Gewoon iedere sport waar je contributie voor betaald, dus niet hardlopen oid (of je moet bij hardloopgroep zitten)quote:Op maandag 25 april 2016 15:59 schreef supersof het volgende:
[..]
wooooow wat
en hoezo 75 euro vergoeding voor sport?gewoon zomaar, of moet je dan ook echt sporten? sporten bij ikea?
ja wel hoorquote:Op maandag 25 april 2016 16:01 schreef supersof het volgende:
[..]
je bent zelf dom
ga je tjacka account maar halen want je bent geen serieuze jongen geworden
Hij heeft wel een beetje een punt.quote:Op maandag 25 april 2016 16:01 schreef supersof het volgende:
[..]
je bent zelf dom
ga je tjacka account maar halen want je bent geen serieuze jongen geworden
Oh super coolquote:Op maandag 25 april 2016 16:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, als je bij vereniging oid zit, dan krijg je 75 euro per half jaar vergoed. Gewoon iedere sport waar je contributie voor betaald, dus niet hardlopen oid (of je moet bij hardloopgroep zitten)
Het fruit in het restaurant voor medewerkers is gratis (bananen, druiven, appels, peren blablabla) en allemaal dat soort dingen.
Secundaire arbeidsvoorwaarden zijn echt mega goed
Maar misschien is dit Ikea Delft want is andere Ikea dan Ikea Nederland. Delft = hoofd Ikea en veel luxer blabla
ja oke ik denk niet echt na voordat ik post okequote:Op maandag 25 april 2016 16:01 schreef Nouri het volgende:
[..]
ja wel hoor
spreek gewoon waarheid
domme vraag
had ik ook gelezen jaquote:Op maandag 25 april 2016 16:00 schreef Elan het volgende:
Ikea is toch slechte werkgever
Was laatst in nieuws
Want dat is dan die in, Duiven?quote:Op maandag 25 april 2016 16:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh super coolzie wel of dat ook voor mij geldt allemaal dan haha
oke nu zijn we weer beste vriendenquote:Op maandag 25 april 2016 16:03 schreef supersof het volgende:
[..]
ja oke ik denk niet echt na voordat ik post oke
die gehaktballetjes zijn zo lekkerquote:Op maandag 25 april 2016 16:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij heeft wel een beetje een punt.
Sportvergoeding krijg je doorgaans niet om Zweedse gehaktballetjes in restaurant te eten.
rellen kan altijdquote:Op maandag 25 april 2016 15:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee joh.
Toch geen tijdstip om te rellen man
nou niet bestequote:
Verkrachtingquote:Op maandag 25 april 2016 16:03 schreef Nouri het volgende:
[..]
had ik ook gelezen ja
was toch een aanrandingszaak oid?
wowquote:Op maandag 25 april 2016 16:04 schreef Nouri het volgende:
ik ben blij dat amarantha hier niet meer post
wow eikelquote:Op maandag 25 april 2016 16:05 schreef Elan het volgende:
[..]