ik ben nog steeds boos op jequote:
Ik durf dat niet, omdat ik anders vanavond niet meer in slaap kom.quote:Op maandag 25 april 2016 15:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ga zo misschien wel dutje doen midden in de woonkamer![]()
![]()
hopelijk ben je ook aangenomenquote:Op maandag 25 april 2016 15:53 schreef supersof het volgende:
En vanochtend had ik een sollicitatiegesprek voor stage en ik vond het best goed gaan![]()
quote:Op maandag 25 april 2016 15:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn vader had dat ook zei hij, maar bij hem is ie weer aangegroeid.
Heb trouwens een super leuke brief naar ikea gestuurd, hopelijk mag ik op gesprek komen
Ja, daar ben ik ook wel een beetje bang voor maar kan niet meer wakker blijvenquote:Op maandag 25 april 2016 15:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik durf dat niet, omdat ik anders vanavond niet meer in slaap kom.
hoezoquote:
Ja er stond in de vacature 24-38 uur, maar heb gezegd dat ik zoveel mogelijk wil werkenquote:Op maandag 25 april 2016 15:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]goed beziiigggg
Je moet trouwens wel minimaal 12 uur in de week werken, weet niet of ik dat had gezegd?
de wat dolloquote:Op maandag 25 april 2016 15:54 schreef Nouri het volgende:
[..]
hoezo
alleen maar omdat je niet echt de dollo van elan had
ahhh jaquote:Op maandag 25 april 2016 15:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja er stond in de vacature 24-38 uur, maar heb gezegd dat ik zoveel mogelijk wil werken
- 1 week voor verstandskies eruit halen
jaa hoop ik ookquote:Op maandag 25 april 2016 15:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
hopelijk ben je ook aangenomen
waarom dan boosquote:Op maandag 25 april 2016 15:55 schreef supersof het volgende:
[..]
de wat dollo
nee man ik had niet eens ja gezegd, ik had toen nog een relatie gek
Kan je niet een wekker zetten?quote:Op maandag 25 april 2016 15:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik durf dat niet, omdat ik anders vanavond niet meer in slaap kom.
dat je me voor de gek hieldquote:
Hij praat nu ook als een mocroquote:Op maandag 25 april 2016 15:55 schreef supersof het volgende:
[..]
de wat dollo
nee man ik had niet eens ja gezegd, ik had toen nog een relatie gek
ik hield eerder mijzelf voor de gekquote:
Goh?quote:Op maandag 25 april 2016 15:56 schreef supersof het volgende:
mijn ex vond het ook altijd heel leuk om mij boos te maken, ik vind dat echt super kut
Hoop echt dat ik word aangenomen danquote:Op maandag 25 april 2016 15:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ahhh ja![]()
En je kunt echt zo veel werken als je wil bij Ikea, altijd druk, altijd mensen nodig
waren er rellenquote:Op maandag 25 april 2016 15:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je nog staan rellen op de Coolsingel?
Ja blijkbaar niet duidelijk voor hemquote:
quote:Op maandag 25 april 2016 15:56 schreef supersof het volgende:
mijn ex vond het ook altijd heel leuk om mij boos te maken, ik vind dat echt super kut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |