Heb je last van danquote:Op maandag 25 april 2016 15:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh raar zeg
Nee ik heb er een en die is goed doorgekomen, eentje is zo vergroeit met mijn kaak dat die er nooit komt (zeggen ze) en de andere gaat er in juli uit. Net afspraak gepland![]()
mail yvonne dan ofzoquote:Op maandag 25 april 2016 15:47 schreef Nouri het volgende:
[..]
hij reageert niet op mijn mails
en ik had vet lang een ban zonder dat ik het wist![]()
ik vind dit wel een bazenaccountquote:
Nee nog niet, maar als hij er nu niet uit wordt gehaald kan het zo erg uit de hand lopen dat uiteindelijk die verstandskies EN de kies daarnaast eruit moetenquote:
hoe spreek je het uitquote:
Weet niet is al sinds vorige weekquote:Op maandag 25 april 2016 15:47 schreef supersof het volgende:
elan wanneer is je dm ban afgelopen
is toch meestal 1 dag maar
Pfff wat een gedoe weerquote:Op maandag 25 april 2016 15:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee nog niet, maar als hij er nu niet uit wordt gehaald kan het zo erg uit de hand lopen dat uiteindelijk die verstandskies EN de kies daarnaast eruit moeten
Rare naamquote:
niet over nadenkenquote:Op maandag 25 april 2016 15:50 schreef supersof het volgende:
En ik ben best wel bang want die kies zit heeeeel dicht bij een zenuw en er is een miniscule kans dat hij die zenuw raakt en dat een stukje van mijn lip verdoofd raaktHopelijk groeit die zenuw dan aan, anders is het echt kut
Ik laat hem er liever preventief uithalen dan dat ik straks twee kiezen misquote:Op maandag 25 april 2016 15:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Pfff wat een gedoe weer
Maar als je geen last van hebt hoef je niks aan te doen hé
nee, tjacka zijn naam is gerelateerd met trollenquote:Op maandag 25 april 2016 15:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Rare naam
regel tjacka maar gewoon weer
Of Eianquote:Op maandag 25 april 2016 15:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Rare naam
regel tjacka maar gewoon weer
nee die is stomquote:
Komt zelden voor minder dan 1%quote:Op maandag 25 april 2016 15:50 schreef supersof het volgende:
En ik ben best wel bang want die kies zit heeeeel dicht bij een zenuw en er is een miniscule kans dat hij die zenuw raakt en dat een stukje van mijn lip verdoofd raaktHopelijk groeit die zenuw dan aan, anders is het echt kut
Mijn vader had dat ook zei hij, maar bij hem is ie weer aangegroeid.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |