Kun je je ook gewoon normaal gedragen.quote:Op maandag 25 april 2016 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach,gelijk iedereen daar over vallen
Ik vond het wel grappig, hij is gewoon bloedfanatiek
Hij heeft z`n security meequote:
Die gedroeg zich niet heel vreemd toch?quote:Op maandag 25 april 2016 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik moest wel na afloop lachen, die Tapia moet wat gebruikt hebben.
Wat een idioot ben je als je je zo uitlaat op het moment dat je nog moet voorkomenquote:
Die was blijer dan iedereen.quote:Op maandag 25 april 2016 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die gedroeg zich niet heel vreemd toch?
Achahbar ook, goeie gast.quote:Op maandag 25 april 2016 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die was blijer dan iedereen.
Die heeft al weken niet gespeeld.
Denk dat meeste supporters vooral opgelucht zijnquote:Op maandag 25 april 2016 00:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ik vond het eigenlijk leuker voor de spelers dan voor mezelf .
Die waren oprecht blij.
Ik had er eigenlijk weinig gevoel bij.quote:Op maandag 25 april 2016 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat meeste supporters vooral opgelucht zijn
Was ook totaal onterecht verderquote:
Ja, maarja. Als je hem tegenkrijgt krijg je hem tegen.quote:
Verlenging zonder Kramer en Kuytquote:Op maandag 25 april 2016 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, maarja. Als je hem tegenkrijgt krijg je hem tegen.
Kende hij Feyenoord wel voor hij jou kende?quote:Op maandag 25 april 2016 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn shcoonvader dacht dat Elia nog bij southampton speelde
Jawel.quote:Op maandag 25 april 2016 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kende hij Feyenoord wel voor hij jou kende?
Wel logisch toch? Wel hechte groep verderquote:Op maandag 25 april 2016 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar wel leuk, ook iedere speler was blij.
Wel blij dat ik niet gegaan ben.quote:Op maandag 25 april 2016 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel logisch toch? Wel hechte groep verder
Je broertje ook? Had wel verwacht dat die graag was gegaanquote:Op maandag 25 april 2016 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wel blij dat ik niet gegaan ben.
De kaarten die we hadden zijn naar broers van vriendin van broertje gegaan.
En die vonden het wel oprecht super.
Terwijl mn broertje en ik iets hadden van meh.
Hij mag toch niet drinkenquote:Op maandag 25 april 2016 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je broertje ook? Had wel verwacht dat die graag was gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |