Ik blijf lekker binnen.quote:Op zondag 24 april 2016 22:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja godver, Koningsdag wordt een ramp. kutkutkutkutkut
Ik hou niet van kut.quote:
Je zou bijna denken dat Pax verliefd is op die jongen.quote:
Wil ik eigenlijk ook nu, maar alle afspraken zijn gemaakt en dat bier drinkt zichzelf niet dus ja...quote:
quote:Op zondag 24 april 2016 22:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat Pax verliefd is op die jongen.
Nee dat nietquote:Op zondag 24 april 2016 22:34 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Is hij ook degene die je over het randje helpt?
Whyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:Op zondag 24 april 2016 22:31 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Haha, dat is me al 2 x verteld deze week.
LB
Ik leeg mijn myat altijd.
[ afbeelding ]
Prima reden ook.quote:Op zondag 24 april 2016 22:32 schreef Rezania het volgende:
http://www.allesovertsjechie.nl/steden/pilsen.htm
Ik wil echt terug naar Tsjechië.
We moeten daar nog heen ooitquote:Op zondag 24 april 2016 22:32 schreef Rezania het volgende:
http://www.allesovertsjechie.nl/steden/pilsen.htm
Ik wil echt terug naar Tsjechië.
Ik ga je door heel Tsjechië slepen, treinreizen is toch supergoedkoop.quote:
Dit lijkt me heel irritant. Ik heb zelf een aantal 'vaste topics' waar ik post, en dat is dan makkelijk aan te klikken.quote:Op zondag 24 april 2016 22:31 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Haha, dat is me al 2 x verteld deze week.
LB
Ik leeg mijn myat altijd.
[ afbeelding ]
Nu doe je net of ik je 12-jarige zoon benquote:Op zondag 24 april 2016 22:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ga je door heel Tsjechië slepen, treinreizen is toch supergoedkoop.
Rez is sinds kort bekeerd katholiek.quote:Op zondag 24 april 2016 22:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nu doe je net of ik je 12-jarige zoon ben
Dat zit ik me net af te vragen, had je vraag al verwacht.quote:Op zondag 24 april 2016 22:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Whyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Die zou ik geen bier geven.quote:Op zondag 24 april 2016 22:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nu doe je net of ik je 12-jarige zoon ben
Ik heb een jaar lang in 1 sc gepost, daarna ook hier een tijdje en pas sinds een paar maanden zwerf ik rond.quote:Op zondag 24 april 2016 22:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit lijkt me heel irritant. Ik heb zelf een aantal 'vaste topics' waar ik post, en dat is dan makkelijk aan te klikken.
MyAT is handig joh.quote:Op zondag 24 april 2016 22:37 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dat zit ik me net af te vragen, had je vraag al verwacht.
Weet het niet. Ben gek op zaken opschonen.
Had het wel prettig gevonden als ik mijn pohi had kunnen wissen. Misschien als alternatief.
Ah ja, dan boeit het niet zo.quote:Op zondag 24 april 2016 22:38 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ik heb een jaar lang in 1 sc gepost, daarna ook hier een tijdje en pas sinds een paar maanden zwerf ik rond.
En weet jullie echt wel te vinden.
Ik weiger op FOK! te discussiëren, omdat ik niet weet wie serieus is.quote:Op zondag 24 april 2016 22:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah ja, dan boeit het niet zo.
Maar ik zit ook veel in POL, NWS en velerlei discussietopics en dan is het wel relaxed om direct te zien wanneer zo'n discussie weer oplaait.
In NWS zitten wel veel trolls ja. In POL valt er nog wel eens serieus te discussiëren.quote:Op zondag 24 april 2016 22:41 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ik weiger op FOK! te discussiëren, omdat ik niet weet wie serieus is.
Als iemand me tegenspreekt, reageer ik (meestal) standaard met; Dat is jouw mening en die respecteer ik.
Ik zit nu telefonisch dus het is superklein, maar wie zie ik daar shirtless?quote:Op zondag 24 april 2016 22:52 schreef Paxcon het volgende:
Ik google op Albert Rusnak en krijg een pic van Fischer, dit kan geen toeval zijn
[ afbeelding ]
Giroudquote:Op zondag 24 april 2016 22:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zit nu telefonisch dus het is superklein, maar wie zie ik daar shirtless?
Ik lees die topics wel en moet soms echt op mijn handen zitten om niet te reageren. (zeker bij vluchtelingen, Ebru-verhaal, verkiezingen etc)quote:Op zondag 24 april 2016 22:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
In NWS zitten wel veel trolls ja. In POL valt er nog wel eens serieus te discussiëren.
Hmm... niet echt mijn typequote:Op zondag 24 april 2016 23:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Valt me nu eigenlijk pas voor het eerst op dat die behoorlijk knap is.
Na 3 delen Rusnak begin ik een idee te krijgen.quote:Op zondag 24 april 2016 23:02 schreef Paxcon het volgende:
Voor zover ik een type heb
Zou het niet echt kunnen omschrijven namelijk
quote:Op zondag 24 april 2016 23:03 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Na 3 delen Rusnak begin ik een idee te krijgen.
Terwijl 'ie imo best wel zelfse type is als die Utopia-gozer eigenlijk. Mja altijd persoonlijk natuurlijk.quote:
Haha. Nu je het zegt.quote:Op zondag 24 april 2016 23:03 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Na 3 delen Rusnak begin ik een idee te krijgen.
Sportief, goddelijk lichaam, zacht karakter, maar niet gayisch, misschien een vleugje, zodat je wel twijfelt over zijn geaardheid, jeugdig, zelfverzekerd en speels..quote:
hoiquote:Op zondag 24 april 2016 23:02 schreef Paxcon het volgende:
Voor zover ik een type heb
Zou het niet echt kunnen omschrijven namelijk
Oké, ik hield het maar op drie daarbij. Vijf bij het ontbijt is wel erg hoor.quote:Op zondag 24 april 2016 23:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Had ik bij het ontbijt al te pakken.
Doe ik ook alleen maar bij m'n ouders.
Nou in ieder geval dat zachte karakter trekt me altijd wel aan ja. Beetje meer dat jongensachtige dan mannelijke kerels ook.quote:Op zondag 24 april 2016 23:04 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Sportief, goddelijk lichaam, zacht karakter, maar niet gayisch, misschien een vleugje, zodat je wel twijfelt over zijn geaardheid, jeugdig, zelfverzekerd en speels..
Gokje.
Dan heb je toch je type.. Je zoekt dus iemand net als jij.quote:Op zondag 24 april 2016 23:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou in ieder geval dat zachte karakter trekt me altijd wel aan ja. Beetje meer dat jongensachtige dan mannelijke kerels ook.
Ja ik zet mezelf echt voor schutquote:Op zondag 24 april 2016 23:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Speelt hij weer eens met jouw gevoelens
Pax wil gewoon knuffelen. Dat is zijn type.quote:Op zondag 24 april 2016 23:25 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dan heb je toch je type.. Je zoekt dus iemand net als jij.
Hmm. Eigenlijk wel op zich ja. Maar dat klinkt misschien wel een beetje raar, alsof ik mezelf geweldig vind ofzo.quote:Op zondag 24 april 2016 23:25 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dan heb je toch je type.. Je zoekt dus iemand net als jij.
me me me mequote:Op zondag 24 april 2016 23:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pax wil gewoon knuffelen. Dat is zijn type.
Heb een hekel aan valse bescheidenheid. Je bent ook geweldig, terecht dat je iemand zoekt van hetzelfde kaliber.quote:Op zondag 24 april 2016 23:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hmm. Eigenlijk wel op zich ja. Maar dat klinkt misschien wel een beetje raar, alsof ik mezelf geweldig vind ofzo.
hij schijnt heel ondeugend te zijn. Maar discreet ondeugendquote:Op zondag 24 april 2016 23:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Echt? Mss maar eens ondervinden dan.quote:Op zondag 24 april 2016 23:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij schijnt heel ondeugend te zijn. Maar discreet ondeugend
Hebben jullie gemeet?quote:Op zondag 24 april 2016 23:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij schijnt heel ondeugend te zijn. Maar discreet ondeugend
in die trein in Tsjechië zeg je tegen hem: did you ever make slow love on a fast moving train?quote:
Ik heb al 100 rollen ducttape ingeslagen.quote:Op zondag 24 april 2016 23:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Iemand houden ook trouwens. Maak je borst maar nat.
hehequote:Op zondag 24 april 2016 23:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 april 2016 23:30 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Heb een hekel aan valse bescheidenheid. Je bent ook geweldig, terecht dat je iemand zoekt van hetzelfde kaliber.
Hè bah.quote:Op zondag 24 april 2016 23:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
in die trein in Tsjechië zeg je tegen hem: did you ever make slow love on a fast moving train?
quote:Op zondag 24 april 2016 23:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
bij de vi meet, maar toen was hij nog gewoon hetero
Verkeerde kant dus.quote:Op zondag 24 april 2016 23:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 april 2016 23:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb al 100 rollen ducttape ingeslagen.
Dit is eigenlijk best wel romantischquote:Op zondag 24 april 2016 23:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
in die trein in Tsjechië zeg je tegen hem: did you ever make slow love on a fast moving train?
Wanneer kom je weer eens langs?quote:Op zondag 24 april 2016 23:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
Dit is eigenlijk best wel romantisch
Nu vind ik die 100 rollen ineens een stuk minder grappigquote:
Dat is dus zo woest aantrekkelijk..quote:Op zondag 24 april 2016 23:36 schreef Paxcon het volgende:
Naja zeg
Maar goed. Gaat wel onbewust verder dus ik kan er toch niet zoveel aan veranderen.
ik ben een romanticusquote:Op zondag 24 april 2016 23:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
Dit is eigenlijk best wel romantisch
Hehe.quote:Op zondag 24 april 2016 23:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nu vind ik die 100 rollen ineens een stuk minder grappig
Haha. Echt zoiets dat hij over 2 jaar over jou zal zeggen.quote:Op zondag 24 april 2016 23:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Solid.quote:Op zondag 24 april 2016 23:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb al 100 rollen ducttape ingeslagen.
valse nichtquote:Op zondag 24 april 2016 23:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha. Echt zoiets dat hij over 2 jaar over jou zal zeggen.
quote:Op zondag 24 april 2016 23:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
hehe die kans schat ik bijzonder klein inquote:Op zondag 24 april 2016 23:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat voordat hij eventueel homo wordt hij zich voortplantquote:Op zondag 24 april 2016 23:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Deze zin is echt heel gek.quote:Op zondag 24 april 2016 23:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat voordat hij eventueel homo wordt hij zich voortplant
Zodat jij over 25 jaar vieze berichtjes naar zijn twinks kan sturen?quote:Op zondag 24 april 2016 23:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat hij voordat hij eventueel homo wordt zich voortplant
Neequote:Op zondag 24 april 2016 23:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zodat jij over 25 jaar vieze berichtjes naar zijn twinks kan sturen?
Ja, want als hij zich voorplant, zal hij wel geen homo zijn.quote:
Oh zo. Ja, maar het hele homo 'worden' of hetero 'zijn geweest' is sowieso gekkigheid natuurlijk.quote:Op zondag 24 april 2016 23:47 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ja, want als hij zich voorplant, zal hij wel geen homo zijn.
Alsof jij hem ooit een vrouw zou hebben gestoken..
Vind de opmerking; Een echte kapitein vaart ook op de rode zee zoiets smerigs..Zoiets doe je niet voor je lol, als er ook maar een druppel hommo-zijn door je aderen stroomt
Misschien kan Mortaxx ons vertellen of dit in de praktijk al dan niet bevaltquote:Op zondag 24 april 2016 23:47 schreef Jopie78 het volgende:
Vind de opmerking; Een echte kapitein vaart ook op de rode zee zoiets smerigs.. Zoiets doe je niet voor je lol, als er ook maar een druppel hommo-zijn door je aderen stroomt
Het hele leven is gekkigheid.quote:Op zondag 24 april 2016 23:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh zo. Ja, maar het hele homo 'worden' of hetero 'zijn geweest' is sowieso gekkigheid natuurlijk.
omdat gezonde Hollandse jongens geen homo zijnquote:Op zondag 24 april 2016 23:48 schreef Rezania het volgende:
Waarom match ik zo vaak met internationale studenten op Tinder?
quote:Op zondag 24 april 2016 23:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
omdat gezonde Hollandse jongens geen homo zijn
Toch werd ik ooit wel gewoon echt verliefd op meisjes. Dacht ook alleen maar aan meisjes en werd ook enkel opgewonden van meisjes.quote:Op zondag 24 april 2016 23:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh zo. Ja, maar het hele homo 'worden' of hetero 'zijn geweest' is sowieso gekkigheid natuurlijk.
quote:Op zondag 24 april 2016 23:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
omdat gezonde Hollandse jongens geen homo zijn
Ben je iets anders gaan eten? Of ben je verhuisd?quote:Op zondag 24 april 2016 23:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Toch werd ik ooit wel gewoon echt verliefd op meisjes. Dacht ook alleen maar aan meisjes en werd ook enkel opgewonden van meisjes.Langzaam maar zeker veranderde dat en ik snap nog altijd niet hoe dat kon gebeuren.
rustuuuuugquote:Op zondag 24 april 2016 23:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Flikkeren we je nu de Maas in?"
"Of zullen we je van de Euromast afsmijtuh?"
Zijn wel dingen gebeurd die er invloed op hebben gehad denk ik - hoewel dat effect ook andersom kan zijn - maar om die hier te melden vind ik ook weer beetje mehh.quote:Op zondag 24 april 2016 23:55 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ben je iets anders gaan eten? Of ben je verhuisd?
Misschien hebben we hier de oorzaak van hommos gevonden.
Oh wat grappigquote:Op zondag 24 april 2016 23:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Toch werd ik ooit wel gewoon echt verliefd op meisjes. Dacht ook alleen maar aan meisjes en werd ook enkel opgewonden van meisjes.Langzaam maar zeker veranderde dat en ik snap nog altijd niet hoe dat kon gebeuren.
Het schijnt dat fruitvliegjes homo worden als ze drank krijgen.. Ik hoor jou ook vaak over bier.quote:Op zondag 24 april 2016 23:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zijn wel dingen gebeurd die er invloed op hebben gehad denk ik - hoewel dat effect ook andersom kan zijn - maar om die hier te melden vind ik ook weer beetje mehh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 april 2016 23:58 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Het schijnt dat fruitvliegjes homo worden als ze drank krijgen.. Ik hoor jou ook vaak over bier.
1 + 1Ik drink toevallig wel een lekker biertje nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Straffe Hendrik.
En je post hier, en de hele dag overdag niet.quote:Op maandag 25 april 2016 00:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik drink toevallig wel een lekker biertje nu.Straffe Hendrik.
Ik snap hem niet.quote:Op maandag 25 april 2016 00:03 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
En je post hier, en de hele dag overdag niet.
Hum.
Populaire jongenquote:Op maandag 25 april 2016 00:05 schreef Jopie78 het volgende:
Soms krijg je ineens een pm..
.. en dat geeft je dag dan een gouden randje.
Je drinkt en gaat dan homo's zoeken.quote:Op maandag 25 april 2016 00:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik snap hem niet.
Beetje duf en chillend met m'n biertje, dus zal wel niet zo scherp zijn ook.
Aight.quote:Op maandag 25 april 2016 00:06 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Je drinkt en gaat dan homo's zoeken.
Ben gestopt met blowen (al een week) dus messcherp.![]()
Is je hubby niet mee dan?quote:Op maandag 25 april 2016 00:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Aight.
Nee, zit gewoon chill in m'n ouders hun huiskamer. Rest slaapt al.
Is dat m'n vriend? Nee, die is er niet. Ben hier gewoon beetje studeren en chillen. Hij komt wel over voor Koningsdag.quote:
Mis je dan niet alle roddels van de UTO SC?quote:Op maandag 25 april 2016 00:07 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Mwah, dat valt enorm mee.![]()
Ben niet zo van de dm/pm. Behalve gisteravond dan.
Ja, kort voor 'husband'.quote:Op maandag 25 april 2016 00:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is dat m'n vriend? Nee, die is er niet. Ben hier gewoon beetje studeren en chillen. Hij komt wel over voor Koningsdag.
Nee dat niet, ik heb enkel kerst- en zomervakantie, maar ik kan het me nu toevallig wel veroorloven om even een paar dagen niet in Rotterdam te zijn.quote:Op maandag 25 april 2016 00:14 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ja, kort voor 'husband'.
Ah, het is zeker meivakantie. Ik heb al 10 maanden "vakantie", zit er niet meer zo in.![]()
Succes dan maar met studeren deze week!
Ik ga een tijdje op mijn rug staan!
Neuh, de sc is een beetje deaud.quote:Op maandag 25 april 2016 00:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mis je dan niet alle roddels van de UTO SC?
Slaap lekkerquote:Op maandag 25 april 2016 00:15 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Neuh, de sc is een beetje deaud.
Post er af en toe nog.
Trust!
Pederr doet het me opeens aan denkenquote:
Meer bij de bron:quote:De Friese Bas van der Meer (25) krijgt een schadevergoeding van ruim 1.500 euro van de tuinbouwgroothandel die hem vorig jaar afwees voor een stage omdat hij een vriend heeft. Dat besloot de kantonrechter in Leeuwarden maandag. De 42-jarige eigenaar van A. Th. De Boer in Drachten moet daarnaast een boete betalen van 1.600 euro, waarvan de helft voorwaardelijk.
terechtquote:Op maandag 25 april 2016 13:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Meer bij de bron:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)-om-geaardheid.dhtml
Lekker.
Klinkt gezelligquote:Op maandag 25 april 2016 09:33 schreef _JdM_ het volgende:
Vorige maand excursie naar de stations Rotterdam, Delft, Den Haag Centraal en Pijnacker en ondertussen jongens naar links en rechts vegen
Match met een jongen uit Gouda, beetje geouwehoerd... Afgelopen woensdag samen wat gegeten, zaterdag op zondag hele nacht samen knus geknuffeld en met Koningsdag weer een dagje weg...![]()
Alleen woon ik in Enschede... Wordt dus veel reizen![]()
quote:Op maandag 25 april 2016 13:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Meer bij de bron:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)-om-geaardheid.dhtml
Lekker.
Ik denk dat de grootste schade uit negatieve publiciteit bestaat. Zo'n flapdrol failliet laten gaan is ook weer zoiets, pak je z'n hele gezin ermee. Een paar stompen op z'n smoel als extra strafmaat leek me overigens wel op z'n plaats en had ik ook best persoonlijk willen uitvoeren.quote:Op maandag 25 april 2016 15:41 schreef Rezania het volgende:
3100 euro maar.Beter geven ze dat bedrijf een boete van 25000 euro, stelletje mongolen dat het zijn.
Eigenlijk 2300 euro, want de 1600 is deels voorwaardelijk.quote:Op maandag 25 april 2016 15:41 schreef Rezania het volgende:
3100 euro maar.Beter geven ze dat bedrijf een boete van 25000 euro, stelletje mongolen dat het zijn.
Kom terug naar Groningenquote:Op maandag 25 april 2016 18:48 schreef Jopie78 het volgende:
Weet wel weer waarom ik uit dat godvergeten oord ben vertrokken, met al die gereformeerden.
Ik wil nog 1 x verhuizen en dan naar een plek waar het warm is.quote:
Jopie kom eens langs!!quote:
Vetgezellig! Gaan we dan een kroegentocht doen?quote:Op maandag 25 april 2016 19:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jopie kom eens langs!!
Overigens wou ik nog zeggen dat een warm land me ook heerlijk lijkt, maar ik probeerde me even niet te laten afleiden van wat studiewerkzaamheden. Nu chillen
Ik hou niet van teveel gekkigheid dus dat tweede lijkt me geen optiequote:Op maandag 25 april 2016 19:59 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Vetgezellig! Gaan we dan een kroegentocht doen?
Of zullen we een snor opplakken en met een perenbroek alle gaybars gaan aflopen.![]()
Kudos voor het feit dat je geen studieontwijkendgedrag vertoont.![]()
Haha, ik ook niet. Dan maar het eerste, of een combi van de twee, in normale kleding.quote:Op maandag 25 april 2016 20:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik hou niet van teveel gekkigheid dus dat tweede lijkt me geen optie
Dat moet een dolle boel wordenquote:Op maandag 25 april 2016 20:01 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Haha, ik ook niet. Dan maar het eerste, of een combi van de twee, in normale kleding.
Dat is mijn geboortejaarquote:Op maandag 25 april 2016 20:12 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dat sowieso![]()
![]()
Moet ik dan ook een luchtbed meenemen en een slaapzak.
Hallo 1994
Toen was ik 16quote:Op maandag 25 april 2016 20:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat is mijn geboortejaar
We vinden wel een oplossing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mis je het jagen dan niet?quote:Op maandag 25 april 2016 20:26 schreef Jopie78 het volgende:
Zonder vrouwen gaan zaken een stuk gemakkelijker.
kijk je wel eens vi?quote:Op maandag 25 april 2016 20:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat zit je nou te etteren in dat NWS-hommeltopic.
quote:Op maandag 25 april 2016 20:18 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Toen was ik 16![]()
Jaja, je gaat me zeker dronken voeren en dan al je fantasieën op me botvieren
Nee ik heb weinig fantasieën, ik denk dat het bij dronken worden blijftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik heel jong hehequote:Op maandag 25 april 2016 20:30 schreef Kaas- het volgende:
Gewoon zelfde geboortejaar als Vincent Janssen. Terwijl die kerel al relatief oud lijkt.
dat denk jijquote:Op maandag 25 april 2016 20:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee ik heb weinig fantasieën, ik denk dat het bij dronken worden blijft
Gelukkig heb ik een rijke fantasie.quote:Op maandag 25 april 2016 20:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee ik heb weinig fantasieën, ik denk dat het bij dronken worden blijft
Jij chickenhawk!quote:Op maandag 25 april 2016 20:38 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dit is het resultaat van maanden (heel subtiel) jagen.
Ik denk dat jij mij het beste kent van iedereen hier.quote:Op maandag 25 april 2016 20:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij kent hem vast beter dan ik, wat is er waar van zijn rijke fantasieën?
Haha wauwquote:Op maandag 25 april 2016 20:46 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij mij het beste kent van iedereen hier.
picsquote:Op maandag 25 april 2016 20:46 schreef Rezania het volgende:
De karbonade met kokosrijst en mango was lekker.
quote:Op maandag 25 april 2016 20:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Haha wauw![]()
Nee wij hadden inderdaad wel een goed gesprek van de week.
Is kleefrijst hè. Je kookt het in kokosmelk en dat neemt het allemaal op.quote:Op maandag 25 april 2016 20:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ziet er een beetje droog uit maar was vast lekker
Aahquote:Op maandag 25 april 2016 20:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is kleefrijst hè. Je kookt het in kokosmelk en dat neemt het allemaal op.
Maak ons niet zo bangquote:Op maandag 25 april 2016 20:58 schreef Jopie78 het volgende:
Dit topic..
Ouder worden![]()
SEX / Lul word minder hard dan in mijn tienerjaren
Dat doe ík niet..quote:
Chill. Zou het ook met ander vlees kunnen?quote:Op maandag 25 april 2016 20:46 schreef Rezania het volgende:
De karbonade met kokosrijst en mango was lekker.
Ja, denk het. Zou het wel bij varkenvlees houden.quote:Op maandag 25 april 2016 21:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Chill. Zou het ook met ander vlees kunnen?
Lijkt me onzin.quote:Op maandag 25 april 2016 20:58 schreef Jopie78 het volgende:
Dit topic..
Ouder worden![]()
SEX / Lul word minder hard dan in mijn tienerjaren
Wat is het?quote:Op maandag 25 april 2016 21:02 schreef Jopie78 het volgende:
Volgens mij enorm lekker met krokant buikspek.![]()
[ afbeelding ]
Oh, dat duurt lang.quote:Op maandag 25 april 2016 21:03 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
crisp porc belly
Buikspek, uit de oven.
Helaas, Kaas-quote:
WAT kan ik doen om dit te voorkomen?quote:Op maandag 25 april 2016 21:05 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Helaas, Kaas-
Door aderverkalking en littekenweefsel wordt ie kleiner en minder stijf.
Kan wel 2 cm schelen als je 70 bent.
Vroeger stond-ie strak tegen mijn buik...![]()
Denk dat roken en zo ook invloed hebben.
Niet roken, weinig fappen, goed je vitamine D in de gaten houden, want dat zorgt voor de opname van calcium. Zonder vit D blijft dat in je bloed en "slaat het neer als plaque".quote:
Oh ik slaap ALTIJD op mn buikquote:Op maandag 25 april 2016 21:11 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Niet roken, weinig fappen, goed je vitamine D in de gaten houden, want dat zorgt voor de opname van calcium. Zonder vit D blijft dat in je bloed en "slaat het neer als plaque".
Gezond eten, veel bewegen en er heel zuinig op zijn. Zou ook niet op mijn buik gaan slapen voor de zekerheid..
Misschien kan je er nog foto's van maken, of een filmpje.. Een afgietsel is natuurlijk helemaal ideaal, zowel in gips voor op de open haard, als van rubber voor in het nachtkastje..
Washandje is ook wel ideaal als je geen papie... Nja nvm.quote:Op maandag 25 april 2016 21:13 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Het is nog niet te laat. Bind washandjes om je handen voordat je gaat slapen.
Ja, klaarkomen, knuffelen en pitten, heur!quote:Op maandag 25 april 2016 21:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nouja, 2x seks in 24u vond ik toch al aan de hoge kant dus laat maar gaan
Ik pik die 10 kcal gewoon mee elke keer.quote:Op maandag 25 april 2016 21:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Washandje is ook wel ideaal als je geen papie... Nja nvm.
We kunnen een werkgroep tegen dit probleem oprichten en het dan aanpakken via de hierboven door jou voorgestelde werkwijze.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Recycling.quote:Op maandag 25 april 2016 21:15 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ik pik die 10 kcal gewoon mee elke keer.
Dibs op top.quote:Op maandag 25 april 2016 21:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
We kunnen een werkgroep tegen dit probleem oprichten en het dan aanpakken via de hierboven door jou voorgestelde werkwijze.
quote:Op maandag 25 april 2016 21:16 schreef Rezania het volgende:
[..]HmmmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik mezelf nu nog had kunnen pijpen had ik dat er ook bij gedaan.quote:
Ik heb liever een massage met die oliequote:Op maandag 25 april 2016 21:30 schreef Peter het volgende:
Meet met olieworstelen in het vooruitzicht?
quote:
Dat zou de eerste meet zijn waarvan ik denk.. Mja, daar wil ik wel heen..quote:Op maandag 25 april 2016 21:30 schreef Peter het volgende:
Meet met olieworstelen in het vooruitzicht?
massage-clinic-meetquote:Op maandag 25 april 2016 21:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb liever een massage met die olie
[..]
Fix olie dan.quote:Op maandag 25 april 2016 21:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb liever een massage met die olie
[..]
Jongen, je wil een massage, geen salade!quote:Op maandag 25 april 2016 21:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Reiskoffer zelfsHet is maar Groningen
[..]
Dat gaat een dolle boel worden
[..]
Ik heb nog wel wat zonnebloemolie in de koelkast [ afbeelding ]
Dat is trouwens wel serieus echt heel chill. Doe dat eens per maand / twee maanden ofzo.quote:Op maandag 25 april 2016 21:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Reiskoffer zelfsHet is maar Groningen
[..]
Dat gaat een dolle boel worden
[..]
Ik heb nog wel wat zonnebloemolie in de koelkast [ afbeelding ]
Hehe. Dat maakt me ook wel weer trots op deze SC.quote:Op maandag 25 april 2016 21:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Deze slowchat haalt het slechtste in me naar boven
Ze zijn niet zo positief over m'n Feyenoordje.quote:Op maandag 25 april 2016 21:43 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb massageolie maar nog nooit gebruikt
Chicks hebben liever dat je direct je broek uit doet?quote:Op maandag 25 april 2016 21:43 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb massageolie maar nog nooit gebruikt
logisch tochquote:Op maandag 25 april 2016 21:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ze zijn niet zo positief over m'n Feyenoordje.
welke chicksquote:Op maandag 25 april 2016 21:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Chicks hebben liever dat je direct je broek uit doet?
altcoins handelenquote:Op maandag 25 april 2016 22:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat doe jij zo op de late avond Jopie
Kijk je dat vervolgprogramma ook? Die tweede van rechts op de bank is wel leuk.quote:
quote:Op maandag 25 april 2016 22:04 schreef Jopie78 het volgende:
Wacht maar tot je testosteron afneemt en je libido decimeert.
TR gezet. Al die horrorverhalen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koning van Bhutan is ook wel lekker.quote:Op maandag 25 april 2016 22:06 schreef Kaas- het volgende:
Oe nee toch niet, Justin Trudeau op NPO2. Verreweg de lekkerste premier ter wereld.
Hoe ken je die?quote:Op maandag 25 april 2016 22:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Koning van Bhutan is ook wel lekker.
Was ooit zo'n lijst van lekkerste staatshoofden. Wel al jaren geleden.quote:
Net gedaanquote:
Pic van Jopie gelektquote:
Heb voor 1000 euro heel veel verschillende ecoins gekocht die net uit zijn gekomen.quote:
quote:Op maandag 25 april 2016 22:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Pic van Jopie gelektDamn.. Zit mijn haar goed.. Lekker kleurtje ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 25 april 2016 22:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Pic van Jopie gelektSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klinkt als een spannende investering in ieder gevalquote:Op maandag 25 april 2016 22:11 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Heb voor 1000 euro heel veel verschillende ecoins gekocht die net uit zijn gekomen.
zijn nu 0,0000002 dollar waard.
Van sommige heb ik er 100.000, anderen een miljoen. Misschien wordt het nooit wat, maar als er 1 ineens 0,0002 waard is..![]()
ja staat aan maar volg het niet echtquote:Op maandag 25 april 2016 22:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kijk je dat vervolgprogramma ook? Die tweede van rechts op de bank is wel leuk.
Maar goed, ik gooi de tv uit nu.
Rente is toch drama, beleggen heb ik een tijdje gedaan, maar was er ongeveer de hele dag mee bezig. Dit is gewoon spielerei. Ga ervan uit dat ik het kwijt ben.quote:Op maandag 25 april 2016 22:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Klinkt als een spannende investering in ieder geval
ok bedankt hequote:Op maandag 25 april 2016 22:25 schreef Paxcon het volgende:
Morgen is dus week OV gratis, weekend niet
Woensdag is niks gratis
Net alsof in Stadskanaal wat te doen isquote:Op maandag 25 april 2016 22:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zie een beetje op tegen de regen en kou enzo
Ik app je wel wat pics, je zal versteld staanquote:Op maandag 25 april 2016 22:29 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Net alsof in Stadskanaal wat te doen is
spannendquote:Op maandag 25 april 2016 22:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik app je wel wat pics, je zal versteld staan
Ik ook, zeikweer.quote:Op maandag 25 april 2016 22:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zie een beetje op tegen de regen en kou enzo
Pax met tieten?quote:Op maandag 25 april 2016 22:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zullen we het over lekkere wijven hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |