Zou hij wellicht van plan zijn te hermilitariseren vanwege deze buitenlandse dreiging?quote:Op zondag 24 april 2016 20:02 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
De Europese unie werkt extreem rechts alleen maar in de hand door alles er gewoon door te drukken.
"godwin"?quote:Op zondag 24 april 2016 20:03 schreef Dingflofbips het volgende:
gelukkig geen godwin gespot, het zou te makkelijk zijn
Wat een keuzequote:De kandidaat van de rechtse anti-immigratiepartij FPÖ moet het in de tweede en beslissende ronde waarschijnlijk opnemen tegen voormalig partijleider van de Groenen, Alexander Van der Bellen.
Kun je je familieverhalen weglaten? Dit is een serieus topic.quote:Op zondag 24 april 2016 20:06 schreef Ali-Chemicali het volgende:
Xenofoob topic eerder door vergelijking door te trekken met oom adolf
Dhr. Hitler is voornamelijk bekend vanwege de fratsen die hij in Duitsland heeft uitgehaald, niet vanwege wat hij in Oostenrijk gedaan heeft. (pre '39)quote:Op zondag 24 april 2016 20:06 schreef Ali-Chemicali het volgende:
Xenofoob topic eerder door vergelijking door te trekken met oom adolf
En dit soort volk is mod tegenwoordigquote:Op zondag 24 april 2016 20:07 schreef Reya het volgende:
[..]
Kun je je familieverhalen weglaten? Dit is een serieus topic.
En waar kwam die vandaan snuggerequote:Op zondag 24 april 2016 20:08 schreef karton2 het volgende:
[..]
Dhr. Hitler is voornamelijk bekend vanwege de fratsen die hij in Duitsland heeft uitgehaald, niet vanwege wat hij in Oostenrijk gedaan heeft. (pre '39)
Oh, die Adolf. Oostenrijk heeft natuurlijk niets met Duitsland te maken. Ik dacht dat het om de voormalige Luxemburgse groothertog ging.quote:Op zondag 24 april 2016 20:08 schreef karton2 het volgende:
[..]
Dhr. Hitler is voornamelijk bekend vanwege de fratsen die hij in Duitsland heeft uitgehaald, niet vanwege wat hij in Oostenrijk gedaan heeft. (pre '39)
Dit topic gaat over Oostenrijkse politiek, niet over Duitsland. Ome Adolf heeft er daarom niks mee te maken.quote:Op zondag 24 april 2016 20:08 schreef Ali-Chemicali het volgende:
[..]
En waar kwam die vandaan snuggere
Er is maar één Adolf en dat is Hitler, maar da's logisch.quote:Op zondag 24 april 2016 20:09 schreef Reya het volgende:
[..]
Oh, die Adolf. Oostenrijk heeft natuurlijk niets met Duitsland te maken. Ik dacht dat het om de voormalige Luxemburgse groothertog ging.
Lees de op eens door, voordat je de smartass uithangt.quote:Op zondag 24 april 2016 20:10 schreef karton2 het volgende:
[..]
Dit topic gaat over Oostenrijkse politiek, niet over Duitsland. Ome Adolf heeft er daarom niks mee te maken.
Die heb ik gelezen.quote:Op zondag 24 april 2016 20:11 schreef Ali-Chemicali het volgende:
[..]
Lees de op eens door, voordat je de smartass uithangt.
Ik vind dat hij wel een punt heeft. Dit topic gaat over de Oostenrijkse politiek; dan is het toch vreemd om opeens met de Duitse geschiedenis aan te komen zetten.quote:Op zondag 24 april 2016 20:11 schreef Ali-Chemicali het volgende:
[..]
Lees de op eens door, voordat je de smartass uithangt.
Dan heb je poep in je ogenquote:
Wel erg vergezocht, dit.quote:Op zondag 24 april 2016 20:13 schreef Ali-Chemicali het volgende:
[..]
Dan heb je poep in je ogen
Hofer zal vermoedelijk aansluiting zoeken bij Duitsland. Tevens heb ik ergens het idee dat hij levensruimte zal gaan proberen te creëren, wellicht ten oosten van zijn land.
Hiermee maakt tseen vergelijking met adolf
Ach een jaar geleden had niemand gedacht dat Trump zo ver zou komen. Dat er nu mensen opgepakt worden om grapjes over een "bevriend" staatshoofd.quote:
Ik stel in dezelfde geest voor in dit topic niet langer aan Hitler te refereren; de president van Oostenrijk is een bevriend staatshoofd, en het is toch behoorlijk beledigend om geassocieerd te worden met zo'n vreselijk persoon als Hitler.quote:Op zondag 24 april 2016 20:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach een jaar geleden had niemand gedacht dat Trump zo ver zou komen. Dat er nu mensen opgepakt worden om grapjes over een "bevriend" staatshoofd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |