Ik was super verward, begreep niks meer en kon ook niet echt meer pratenquote:
waarom zou school wat op zondag organiseren ;squote:
Kan wel. Maar onwaarschijnlijk. Vaak een fractie ernaast danquote:Op zondag 24 april 2016 00:09 schreef supersof het volgende:
gelukkig kan je een op plek niet twee keer iets breken anders was mijn vinger zeker gebroken geweest vandaag![]()
of kan dat wel
Dat lijkt me best engquote:Op zondag 24 april 2016 00:12 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik was super verward, begreep niks meer en kon ook niet echt meer praten
Was echt heul vreemd
Zeker een christelijke uniquote:Op zondag 24 april 2016 00:12 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom zou school wat op zondag organiseren ;s
Goed puntquote:Op zondag 24 april 2016 00:12 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom zou school wat op zondag organiseren ;s
Ja ook echt raar zo jong..quote:
Ja ik was nog wel bij op zich, alles voelde wel een beetje vreemd ofzo. Maar ik kon me nog wel bedenken dat ik niet meer kon zeggen wat ik wildequote:Op zondag 24 april 2016 00:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat lijkt me best eng
Had je wel echt door dat er wat aan de hand was dan?
Dat lijkt me eng ja.quote:Op zondag 24 april 2016 00:13 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja ook echt raar zo jong..
Maar ja, gelukkig dat het zo klein was. Al zie je dan hoe zoiets kleins al zoiets raars kan veroorzaken
Ik ging laatst nadenken over wat me echt érg zou lijken. Dat je gaat slapen en wakker wordt en dat je ineens blind bent lijkt me echt zo verschrikkelijk naar
Hm ja heb mijn linker wijsvinger het bovenste kootje gebroken paar jaar geleden, kan best nog een keer gebeuren dan misschien net iets ernaastquote:Op zondag 24 april 2016 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kan wel. Maar onwaarschijnlijk. Vaak een fractie ernaast dan
Wat raarquote:Op zondag 24 april 2016 00:14 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja ik was nog wel bij op zich, alles voelde wel een beetje vreemd ofzo. Maar ik kon me nog wel bedenken dat ik niet meer kon zeggen wat ik wilde
Wakker worden met een dwarsleasie en geen stem meer hebben.quote:Op zondag 24 april 2016 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat lijkt me eng ja.
Sowieso blind zijn
als ik zou moeten kiezen tussen blind en doof zou ik toch voor doof gaan. Beide kut natuurlijk
Ja, da's kut.quote:Op zondag 24 april 2016 00:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wakker worden met een dwarsleasie en geen stem meer hebben.
Als ik zou moeten kiezen tussen aids of ineens blind worden dan koos ik voor aids.quote:Op zondag 24 april 2016 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat lijkt me eng ja.
Sowieso blind zijn
als ik zou moeten kiezen tussen blind en doof zou ik toch voor doof gaan. Beide kut natuurlijk
Zou je dan liever dood willen?quote:Op zondag 24 april 2016 00:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wakker worden met een dwarsleasie en geen stem meer hebben.
Aidsmeds zijn best effectief tegenwoordigquote:Op zondag 24 april 2016 00:16 schreef richolio het volgende:
[..]
Als ik zou moeten kiezen tussen aids of ineens blind worden dan koos ik voor aids.
En doof ja, dat ook
Thuis gewoon, op de bank. Mijn moeder vroeg of ik een ijsje wilde en toen kon ik niet meer antwoorden, kon ook mijn telefoon niet oppakken. Was vooral eng voor mijn ouders denk ikquote:Op zondag 24 april 2016 00:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat raar
Waar was je dan toen het gebeurde?
ik zou helemaal gek wordenquote:Op zondag 24 april 2016 00:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Wel lekker rustig als je niet kan praten
Ik wilde eerst kanker zeggen, maar dat durfde ik toch maar niet te postenquote:Op zondag 24 april 2016 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aidsmeds zijn best effectief tegenwoordig
Kanker boven ALS sowieso.quote:Op zondag 24 april 2016 00:18 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik wilde eerst kanker zeggen, maar dat durfde ik toch maar niet te posten
Sowieso denk ik dat je meer beperkt bent als je blind bent dan doof. Alleen op sociaal aspect nietquote:Op zondag 24 april 2016 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Maarja, ik zou ook voor doof kiezen.
Want dan verlies ik feitelijk gezien nog maar 1 oor tegenover 2 ogen.
En dat is denk ik toch het belangrijkste aspect.quote:Op zondag 24 april 2016 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso denk ik dat je meer beperkt bent als je blind bent dan doof. Alleen op sociaal aspect niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |