Klopt, houdt er nog een beetje vermaak in. Lekker onvoorspelbaar, lekker trololol. De rest is allemaal heel voorspelbaar.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Al met al geniet ik wel van Putin zn manier van politiek voeren.
Poetin legt het zwakke westen heel pijnlijk blootquote:Op zondag 24 april 2016 00:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klopt, houdt er nog een beetje vermaak in. Lekker onvoorspelbaar, lekker trololol. De rest is allemaal heel voorspelbaar.
En dan gaan we om de paar jaar naar de stembus en in feite verandert er geen flikker. Vicieuze cirkel is het geworden.quote:Op zondag 24 april 2016 00:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Poetin legt het zwakke westen heel pijnlijk open.
Genoeg gedronken?quote:Op zondag 24 april 2016 00:02 schreef supersof het volgende:
heb echt een rare soort keelpijnverkoudheid is wel minder, denk door het sporten JEEJ
Borreltje nemenquote:Op zondag 24 april 2016 00:02 schreef supersof het volgende:
heb echt een rare soort keelpijnverkoudheid is wel minder, denk door het sporten JEEJ
ja best welquote:
neehhhquote:
Het bleek trouwens dat dat ene wat laatst bij me gebeurde een heel klein herseninfarctje was. Dat zagen ze op de tweede MRIquote:
6 uurquote:
Sickkquote:Op zondag 24 april 2016 00:06 schreef richolio het volgende:
[..]
Het bleek trouwens dat dat ene wat laatst bij me gebeurde een heel klein herseninfarctje was. Dat zagen ze op de tweede MRI
Gekkenhuis
Lol hoezoquote:
Van je uni?quote:
Ik krijg nu medicatie (bloedverdunners), die moet ik eigenlijk voor altijd slikken dus ik hoop dat het meeste gevaar wel geweken isquote:Op zondag 24 april 2016 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sickk
Dat is wel zorgelijk voor potentieel latere infarcten toch?
wow hoe voelde dat dan?quote:Op zondag 24 april 2016 00:10 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik krijg nu medicatie (bloedverdunners), die moet ik eigenlijk voor altijd slikken dus ik hoop dat het meeste gevaar wel geweken is
Wel veel meer kans op trombose ook
Wel kut man als je nog zo jong bentquote:Op zondag 24 april 2016 00:10 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik krijg nu medicatie (bloedverdunners), die moet ik eigenlijk voor altijd slikken dus ik hoop dat het meeste gevaar wel geweken is
Wel veel meer kans op trombose ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |