Echt? Gerard vind ik vaak nog sympathiek idd, maar volgens mij kan Gordon echt zo'n rampzalige nicht zijnquote:
gerard is echt heel nep en gordon heeft gewoon kut humor en is droogquote:
Hmquote:Op zaterdag 23 april 2016 23:49 schreef supersof het volgende:
[..]
gerard is echt heel nep en gordon heeft gewoon kut humor en is droog
Ik ook hoor.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:50 schreef richolio het volgende:
Volgens mij ben ik de enige in Nederland die Rutte wel een oké gozer vind.
Geen hekel aan Rutte nee.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:50 schreef richolio het volgende:
Volgens mij ben ik de enige in Nederland die Rutte wel een oké gozer vind.
Nou, een wereldleider wil ik hem niet noemen.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:52 schreef Fok-it het volgende:
Ook 1 van de weinige representatieve wereldleiders denk ik
Ik wist dat je daar op ging reagerenquote:Op zaterdag 23 april 2016 23:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou, een wereldleider wil ik hem niet noemen.
Maar wel een repesentatieve leider van Nederland.
Nou ja, hij heeft relatief weinig charisma.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wist dat je daar op ging reageren
Ik bedoel het ook niet zo
Gewoon representatief voor Nederland naar het buitenland toe
Ach, dat zijn er ook maar weinig. Die Hollande bijv. Is charismatisch ook 3x niksquote:Op zaterdag 23 april 2016 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou ja, hij heeft relatief weinig charisma.
Maar het is ook geen debiel.
Die Hollande is dan ook echt afschuwelijk slecht.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, dat zijn er ook maar weinig. Die Hollande bijv. Is charismatisch ook 3x niks
Merkel straalt iedere dag uit dat ze tot 05:00 naar groeiend gras heeft gekeken en daardoor maar drie uur heeft geslapen.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ik vind een Obama, Cameron, Merkel, Putin, Erdogan toch wel allemaal een tikkeltje meer charismatisch.
Al ziet Merkel er slecht uit.
Ging ze maar eens wat meer gras eten ipv andere rotzooiquote:Op zaterdag 23 april 2016 23:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Merkel straalt iedere dag uit dat ze tot 05:00 naar groeiend gras heeft gekeken en daardoor maar drie uur heeft geslapen.
Geer en Goorgenotquote:Op zaterdag 23 april 2016 23:49 schreef richolio het volgende:
[..]
Echt? Gerard vind ik vaak nog sympathiek idd, maar volgens mij kan Gordon echt zo'n rampzalige nicht zijn
Al met al geniet ik wel van Putin zn manier van politiek voeren.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb geen favoriete buitenlandse politicus. Vorig jaar heb ik me nog wel vermaakt met de Grieken maar dat was het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |